Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toisesta ihmisestä saada jotain kipinää, auraa tms

Vierailija
22.03.2014 |

Tunnen jotain kummallista vipinää erään tietyn ihmisen lähettyvillä, vaikka emme edes katso (tai keskustele) toisiamme. Välimatka kork. metri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aina jotenkin aavistan joistain miehistä, että "tuon kanssa mä tulen joku päivä panemaan". 

Vierailija
2/6 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Joidenkin ihmisten lähellä on hyvä olla ja heiltä saa energiaa.

Toiset taas imevät sinusta kaiken irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tuollainen vaikutus syntyy?

Vierailija
4/6 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus sytyttänyt savukkeen kipinöivän ihmisen karismasta.

Vierailija
5/6 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa asioissa ei voi kuin luottaa itseensä. Eihän näille mitään tieteellistä todistusta ole, millekään aurojen ja energian vaistoamisille. Mutta jos kerran sellaista kokee, niin miksipä sitä epäilläkään?

Oma käsitykseni on, että toiset on noille asioille herkempiä tai avoimempia kuin toiset. Minä olen lapsesta asti aistinut sekä ihmisten että paikkojen "tunnelmia", jonkinlaisia energioita. Joskus se oli jopa ahdistavaa, kun en osannut vielä suojautua niiltä, ja esim. kauppakeskuksen tungoksessa tuntui että rasittui ihan liikaa kun aisti liian monen ihmisen energian, ja osa niistä oli hyvin jännittyneitä tai ahdistuneita luonteeltaan.

Vierailija
6/6 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aikaisemmin tuntenut tällaista. Mutta siis tietty ihminen (jota en edes tunne) lähetti jonkun "viban" kun kuljin hänen ohitseen, en oikein ymmärrä. Tuli jotenkin seesteinen, lämmin olo vaikka hän ei tosiaan katsonut edes päin. Ihan kuin aalto. ap