Kestoriidanaiheet parisuhteessanne?
Eli mitä kestoriidanaiheita teillä on?
Aiheuttaako joku asia riidan uudestaan ja uudestaan?
Meillä lakanoiden vetäminen/viikkaaminen.
Olen vähän neuroottinen lakanapyykin siisteydestä ja miestä ei kiinnosta, joten kun viikataan, ja mies ei tee taitoksia hyvin tai suorista nurkkia, niin saan hepulin.
Mistä teillä riidellään? :)
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:33"]
Onko miehet aina ollu haluttomia, vai onko tää joku niiden uus juttu... ärsyttävää.
Tai no mun eksä halus mua kyllä jatkuvasti. Tosin tais sitte haluta monia muitakin... se suhde oli kyllä muutenkin ihan surkea juttu. Mut sentään sai seksiä.
[/quote]
Joo en tajua tätä miesten haluttomuutta. Mistä lähtien pillua ei ole vongattu? Sehän on miehen tehtävä!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:33"]
Onko miehet aina ollu haluttomia, vai onko tää joku niiden uus juttu...
[/quote]
Kai miehissä aina kautta aikojen joitain haluttomia on ollut, sairaita, masentuneita, kaappihomoja ja niitä, jotka painavat toista naista. Nykyään listaan voinee lisätä miehet, joiden naiset ovat näitä av:n riivinrautoja, kiittämättömiä ja alati tyytymättömiä tyranneja/marttyyreja.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:41"]
Mies on myös vahvasti pusipusihalihali-ihminen, joka tykkää seksistä, ja itse olen hieman viileämpi tyyppi, joka ei niinkään välitä ylenpalttisesta koskettelusta. Seksiäkin harrastan mielummin hyvää mutta harvemmin, kuin päivittäistä, mutta kyllästyttävää seksiä. Tästä nyt ei riitoja aiheudu, mutta välillä pahaa mieltä kyllä molemmille, koska mies ei ymmärrä miksi minä en halua jatkuvaa koskettelua ja minä taas en ymmärrä miten joku jaksaa olla useita kertoja pusuttelemassa ja koskettelemassa päivän aikana.
[/quote]
Voi tsiisus meitä naisia. Mies haluaa liikaa tai mies ei halua tarpeeksi. Olisit nyt hyvänen aika onnellinen siitä, että miehesi haluaa koskettaa ja pusipusihalia juuri sinua eikä esim. työkaveriaan. Miten ihmeessä kukaan nainen voi valittaa tuosta? Näytä vaan nyrppynaamaa, niin kohta miehesi siirtää kosketuksentarpeensa työpaikkansa johannaan tai jaanaan. Siis ei voi olla totta!