Mitä mieltä kokoa 56 olevasta juoksuleggingsnaisesta lenkkipolulla?
Kommentit (41)
En yhtään mitään mieltä. Keskityn omaan lenkkiini, enkä kiinnitä huomiota vastaantuleviin ihmisiin saati heidän kokoonsa tai vaatteisiin.
Naurattais. Ja miettisin et kauankohan muka jaksaa tuota.
Polvet on aika kovilla. Suosittelisin vesijuoksua.
Kannattaa juosta niin kohta on kokona 36 :)
Ihanaa, että ihminen on alkanut nauttia liikunnasta!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:06"]
Polvet on aika kovilla. Suosittelisin vesijuoksua.
[/quote]
Perustele alapeukku! Itse sen annoit arvon ap. Kannattaisi aloittaa lajilla jota voi harrastaa pitkäjänteisesti eikä heti teloa itseään. Olen itsekin liikunnan aloittanut pullero niin tiedän mistä puhun.
Eipä se eroa mitenkään 36 kokoisesta naisesta juoksuleggarit jalassa :D hyvä jos on motivaatioo liikkua! :) ihan minkä vain kokoisella ja näköisellä
Ajattelisin, että hieno juttu. En ihan noin iso ole, mutta läski kumminkin ja siellä mäkin porskutan trikoineni, eikä vois vähempää kiinnostaa miltä näyyän Nivelet voi toistaiseksi hyvin. Kannattaa aloittaa tooosi varovasti ja keskittyä siihen, että askeltaa pehmeästi eikä tule kauheita tärskyjä joka askeleella.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:08"]
Ihanaa, että ihminen on alkanut nauttia liikunnasta!
[/quote]
Ajattelet sitten, että on NYT vasta alkanut nauttia liikunnasta. Ikään kuin liikkuva ihminen olisi automattisesti pienempää kokoa. En ole ap, mutta isokokoinen, ja törmään tähän samaan stereotyyppiseen ajatteluun mm. lääkäreiden ja sairaanhotajien taholta. Esim. kun viime kesänä kävin lääkärissä akillesjäntennetulehduksen vuoksi, lääkäri ei edes kuullut, kun yritin kysellä, mitä liikuntaa voin harrastaa ja milloin...
Sattuu jalkoihin ajatuskin :D mutta jos kestää niin siinäkös kiitää.
Ajattelisin, että hieno homma kun on lähtenyt lenkille. Ja pohtisin myös sitä, että ajatteleekohan nainen että kaikki tuijottavat häntä.. En itse ainakaan jäisi tuijottamaan arvostelevasti näyttäisi sitten miltä tahansa. Lenkkipoluilla ei tietojeni mukaan jaeta tyylipisteitä vaatetuksen ja painon perusteella, asenne ratkaisee :)
- Se 36-kokoinen kävelylenkkeilijä
Kunhan juoksee ja sopivaa tahtia. Harvoin katselen kenenkään housujen kokoa ulkona :D
Ajattelisin, että siinä on yritystä ja hyvä juttu että jaksaa liikkua. Vaatetukseen tuskin sen kummemmin kiinnittäisin huomiota.
En tiedä ihmisten vaatekokoja, pitäisiköhän kysyä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:04"]
?
[/quote]
Tunnen myötähäpeää legginsien käyttäjiä kohtaan.Muuten olen sitä mieltä että kuntoilu on hyvä homma,viitsimpi itsekin lenkkeillä :)
Miettisin, että mistä kaupasta saa koon 56 juoksutrikoita, ei mistään oletan eli ovat ihan tavalliset trikoot.
Nainen kokoa 48, joka pyöräilee 30 kilometriä joka päivä.
Ajattelisin,että alkanut varmaan laihduttamaan itsensä kesäkuntoon..