Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

salattujen elämien iida lihonut

Vierailija
22.03.2014 |

vai kuvittelenko vaan

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole haukkumista jos jostain sanoo että hän on lihonnut????!!!!! HALOO! Sehän on toteamus. Joillekkin lihominen tekee hyvää ja kaunistaa, mietippä sitä. Joitakin kuten minua se rumentaa - mutta jos lihon ja minulle sanotaan että olen lihonnut en ota sitä haukkumisena, myönnän kyllä ettei ole kiva kuulla. Mutta jos se on totta että olen lihonnut ja joku sen ääneen sanoo niin hänhän on vain lausunut totuuden ja totuus on joskus epämukavakin, mutta kuitenkin kuulen mielummin totuuden kuin valheen. HAUKKUMISTA painoasiassa olisi esim. "senkin läski" tai "hyi mikä ihrasika".

En tiedä muista ihmisistä mutta itse tosiaan kuulen mielummin totuuden kuin valheen, vaikka se totuus ei juuri sillä hetkellä olisikaan niin kiva mutta se on kuitenki TOTUUS.

Vierailija
2/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainen mutta on tosiaan ottanut painoa aika hurjasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvalinkki?

Vierailija
4/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:18"]

Eihän se ole haukkumista jos jostain sanoo että hän on lihonnut????!!!!! HALOO! Sehän on toteamus. Joillekkin lihominen tekee hyvää ja kaunistaa, mietippä sitä. Joitakin kuten minua se rumentaa - mutta jos lihon ja minulle sanotaan että olen lihonnut en ota sitä haukkumisena, myönnän kyllä ettei ole kiva kuulla. Mutta jos se on totta että olen lihonnut ja joku sen ääneen sanoo niin hänhän on vain lausunut totuuden ja totuus on joskus epämukavakin, mutta kuitenkin kuulen mielummin totuuden kuin valheen. HAUKKUMISTA painoasiassa olisi esim. "senkin läski" tai "hyi mikä ihrasika".

En tiedä muista ihmisistä mutta itse tosiaan kuulen mielummin totuuden kuin valheen, vaikka se totuus ei juuri sillä hetkellä olisikaan niin kiva mutta se on kuitenki TOTUUS.

[/quote]

Hohhoijaa, rehellisyys, mikä ihana tekosyy ilkeydelle. Jotenkin luulen, että Iidan näyttelijä ei ole kiinnostunut kuulemaan sinun suustasi sen paremmin totuutta kuin valheitakaan. Sinulla ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää syytä kommentoida tätä asiaa millään tavalla. 

Vierailija
5/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:18"]

[/quote]

Hohhoijaa, rehellisyys, mikä ihana tekosyy ilkeydelle. Jotenkin luulen, että Iidan näyttelijä ei ole kiinnostunut kuulemaan sinun suustasi sen paremmin totuutta kuin valheitakaan. Sinulla ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää syytä kommentoida tätä asiaa millään tavalla. 

Vierailija
6/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kolttujen on vissiin tarkoitus jotenkin peitellä että se on lihonut....

kireet vaatteet paljastais liikaa...

Vierailija
7/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jospa on raskaana ja siksi niitä kolttuja... Muistelkaa vain Pepin roolihahmon pukeutumista kun näyttelijä oli raskaana (tai How I met your mother Robinin...)

Vierailija
8/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan lihonut, ei lihonnut.

Vierailija
9/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia täällä on niin paljon ketjuja hänen painostaan? Kateus?

Tosi nätti tyttö oli painoa sitten 50kg tai 100kg.

Vierailija
10/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Vierailija
11/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pillerit lihottanut?

Vierailija
12/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut on, mutta on kaunis kiloistaan huolimatta. Eikä hän nyt kuitenkaan varsinaisesti "läski" ole. Hieman pyöreä.

Vierailija
13/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pistäis niin paljon silmään ellei ois siinä sarjassa juuri sairastanut anoreksiaa...

Vierailija
14/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaatteet tekee siitä pyöreemmän mitä on. Mikshän sillä on sellasii kolttuja..

Vierailija
15/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne kampaukset?! Toisella pyöreä pää ja sitten hiukset on vedetty ihan liiskaksi päätä pitkin. Näyttävät rasvaisilta koko ajan.

Vierailija
16/17 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:03"]En usko että pistäis niin paljon silmään ellei ois siinä sarjassa juuri sairastanut anoreksiaa...

[/quote]

Noin voi tapahtua parantuneelle helposti.

Kornia haukkua täällä painoa .

Vierailija
17/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset