Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sterilisaatio naisella

Vierailija
22.03.2014 |

Montako päivää kivut kestää toimenpiteen jälkeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toimenpiteestä. Mulle tehtiin Essure, jonkinlaisia tuntemuksia oli toimenpidepäivän iltana, seuraavana päivänä ei oikein mitään enää. 

Vierailija
2/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut järkyttäviä kipuja ollenkaan. Mutta jos erehdyin nostelemaan/kantamaan ensimmmäisen viikon sisään jotain, sen kyllä tunsi. Enemmän alavatsa oli kova, turvonnut tms. oloinen. Parina päivänä otin buranan, koska 3 pv oli sairauslomaa ja sitten piti mennä jo (fyysiseen) töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essurella tehtiin sterilointi pari kuukautta sitten ja kipuja ei ollut yhtään missään vaiheessa. Ei minkäänlaisia, ei toimenpiteen aikana, ei heti sen jälkeen eikä myöhemmin sen jälkeen. Ihan turhaa olivat myös ne kamalat etukäteen otetut kipulääkesatsit, mitä kehoitettiin ottamaan.

Vierailija
4/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu myös siihen, ettei essure välttämättä onnistu

Vierailija
5/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:02"]

Essurella tehtiin sterilointi pari kuukautta sitten ja kipuja ei ollut yhtään missään vaiheessa. Ei minkäänlaisia, ei toimenpiteen aikana, ei heti sen jälkeen eikä myöhemmin sen jälkeen. Ihan turhaa olivat myös ne kamalat etukäteen otetut kipulääkesatsit, mitä kehoitettiin ottamaan.

[/quote]

No sen takia se varmaan oli niin kivutonta, jos ne otit. Essure saattaa olla lähes kivuton mutta mulla se sattui jonkin verran, skooppi painoi jossain vaiheessa kohdun seinämää. Jälkikäteen voi olla menkkamaisia kipuja. 

Vierailija
6/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaation seurauksena voi saada helvetilliset menkkakivut jotka jatkuu vaihdevuosiin asti. On kuulema tavallinen sivuvaikutus. Kysele tarkkaan ennenkuin menet toimenpiteeseen.

Vierailija
7/7 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle helpompi tehdä joten ehdota miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi