Isken aina baarissa huomattavasti tasoni alapuolella
olevia naisia, siis oikeasti aika rumia ja epäsosiaalisia. Heidän kanssaan saa tehdä lähes mitä haluaa kun puhutaan seksistä ns. kaikki käy. Saan siitä vallantunteen
En kuitenkaan suurin surminkaan näyttäytyisi missään julkisilla paikoilla noiden hoitojen kanssa.. ehei.. Mulla on oikeitakin ystäviä.
Kommentit (35)
mistäs tiedät, ettet itse ole se säälittävä?
Eikö naiset juuri rakasta tuollaisia sosiaalisia miehiä?
Harvoin olen nähnyt, että nainen olisi antanut kyseiselle tyypille pakit - mutta joskus.
Hei toi on törkeetä! Lopeta se.
ruma nainen on jo muutenkin surkeassa tilanteessa niin miksi pitää lisää tuoda hänen elämäänsä paskaa? Ei sille voi mitään millaiseksi on syntynyt ja sitä yrittää saada huomiota epätoivoisestikin!
tai mitä jos joskus kiinnostut oikeasti jonkun hyväksikäyttämäsi rumiluksen ystävättärestä ja rumilus kertookin mikä sika olet!
tousia ihmisiä ei saa kohdella ihan miten vaan!
jos olet oikeasti mies etkä lapamato niin lopetat tuon pelleilyn ja jätät ne vähän heikommat rauhaan. Luulen kyllä että et itsekään mikään saalis ole kun noin pitää käyttäytyä. Häpeä!
Jos iskisit "omaa tasoasi" niin saisit pakit. Sehän se tässä oli se pointti?
Vallantunne sinun tapauksessasi tosin on sitä että haet baarista jotain reppanaa ja uskot olevasi suurikin "kaataja" jos joku nainen joskus haksahtaa.
En usko että edes kykenisit ylläpitämään suhdetta ja saatat baarissakin käydä läpi muutaman baarin naisväen ennenkö löydät jonkun joka tahtoo ITSEKIN harrastaa seksiä.. En yhtään lähtisi ajatteluun että sinä olisit "suuri kaataja" vaan sellainen reppana egoisti, joka ei kykene sosiaalisiin ihmissuhteisiin. Paitsi jos vetäisi kokoajan alkoholia (ja tarjoaa naisille)?
Mun mielestä sä olet juuri tasoistesi kanssa ja miehelle 28v kyllä nainenkin voi käyttää miestä, kunhan vähän kasvatte aikuiseksi ymmärrätte että nainen on ihminen eikä mikään käyttöesine, ei mene eletä mitään 1800-lukua, naiset voivat ihan yhtä tasa-arvoisesti hakea seksistä vain nautintoa.
Toki parasta molempien kannalta on ihana rakastelu rakkaan kumppanin kanssa, mutta kumpikaan teistä ei ilmeisesti edes pysty siihen.
Rumilta naisilta on helpoin saada. Miksi kaunis antaisi kun voi valita vielä paremmankin? Kyllä ne rumat, lyhyttukkaiset naiset tietävät, että ei voi nyrpistellä kun kerran valitakaan ei oikein voi. Ruma nainenhan ei ole hyvä oikein mihinkään muuhun kuin satunnaisena reikänä toimimiseen.
On kyllä aika säälittävää, että joudut vajomaan niinkin alas kuin rumien naisten tasolle. Itse olisin mieluummin ilman seksiä kuin ottaisin jonkun ällöttävän rumiluksen.
Selvästi naisen kirjoittama aloitus.
Rumassa naisessa on se hyvä puoli, että se tosiaan toimii pelkkänä pilluna. Yleensä itsekin tajuavat, että ei heihin haluta syvempää tuttavuutta tehdä. Ruma nainen on helppo bongata kauempaakin hämyisessä baarissa siitä, että hänellä on yleensä tavallinen vartalo (ei liikunnallisen kiinteä), ja hiukset sellaiset kananpyrstön tyyliset takaa ylöspäin pöyhityt. Taatusti tulee helpolla pillua, mutta kannattaa käyttää kumia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:59"]
Rumassa naisessa on se hyvä puoli, että se tosiaan toimii pelkkänä pilluna. Yleensä itsekin tajuavat, että ei heihin haluta syvempää tuttavuutta tehdä. Ruma nainen on helppo bongata kauempaakin hämyisessä baarissa siitä, että hänellä on yleensä tavallinen vartalo (ei liikunnallisen kiinteä), ja hiukset sellaiset kananpyrstön tyyliset takaa ylöspäin pöyhityt. Taatusti tulee helpolla pillua, mutta kannattaa käyttää kumia.
[/quote]
Ja kumia tosiaan sen takia, että sitä pillua on höylänneet jo lukuisat muutkin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:44"]
Mun mielestä sä olet juuri tasoistesi kanssa ja miehelle 28v kyllä nainenkin voi käyttää miestä, kunhan vähän kasvatte aikuiseksi ymmärrätte että nainen on ihminen eikä mikään käyttöesine, ei mene eletä mitään 1800-lukua, naiset voivat ihan yhtä tasa-arvoisesti hakea seksistä vain nautintoa.
Toki parasta molempien kannalta on ihana rakastelu rakkaan kumppanin kanssa, mutta kumpikaan teistä ei ilmeisesti edes pysty siihen.
[/quote] Se että mies voi kielikuvallisessa mielessä käyttää naista ei ole sama asia kuin naisen pitäminen ei-inhimillisenä esineenä.
Se ettei nainen halua tai voi käyttää miestä ei sulje pois seksistä nauttimista. Mutta siinäkin nauttimisessa mies on se aktiivinen tekijä.
-Mies 28v-
Ja kuinka se kovertaisi sisintä, kun saa pakit jopa siltä epäsosiaaliselta seinäruusulta... :)
Eilen saunaillassa juuri mietittiin, että mitä hittoa tekee naisella, joka ei näytä yhtään miltään. Ei kai juuri mitään?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:44"]
[/quote]
Tämä on mielipidekysymys. Itse olen nauttinut seksistä eniten tuntemattomien kanssa.
Ap. menee sieltä, mistä aita on matalin. Helpossa yhden yön ryskytyksessä ei ole mitään haastetta, nainen on sinulle pelkkä pano. Eihän se järvi soutaen kulu, mutta siellä on ollut jo monenlaista suotaja ennen sinua. Varmasti kiihoittava kokemus päästä kaveripoiien jälkiliukkaille. Kertoo paljon miehen tasosta ja vätysmäisestä asenteesta. Todellisuudessa laiska ja saamaton mies ei kelpaa ylemmän tason naiselle. Siksi miehen on pakko tyytyä siihen mitä saa. Tätä tosiasiaa on luuserimiesten vaikea hyväksyä ja ymmärtää.
Itse miehenä silloin tällöin saatan viedä kotiin baarista naisen, jos huvittaa. Niin huonosti asiat ei kuitenkaan ole, että rumaa naista täytyisi lähteä koittamaan. :)
Tasosi alapuolelta? Sen täytyy olla tosi vaikeaa. Harvoin varmaan löydät ketään sopivaa.
Usein luullaan, että ruma nainen olisi kokemattomampi rumuutensa nähden, mutta sehän menee ihan toisin päin. Mitättömän näköinen nimenomaan on kokeneempi, koska huonommuuden tunteessaan antaa vähän kaikille. Tämä on ihan lähipiirissäkin todistettu asia. Rumat naiset levittävät helpommin.
Tapasin keskiviikkona kojoottibaarinpitajan, joka sanoi etta hanella on ollut 500 naista sangyssa. Katsoin vain silmiin ja sanoin rauhallisesti, etta mulla on ollut viisi. Tyyppi alkoi perustella hataisesti seksielamaansa...