Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yksi muutos parisuhteessasi tekisi sinusta onnellisemman?

Vierailija
20.11.2020 |

Haluaisin viettää enemmän aikaa kumppanini kanssa =(
(Ikinä enää en huoli yrittäjää vaikka tienais miljoonia)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten aivan ihana mutta hän ei osaa kuunnella. Hän kuulee lauseen ensimmäiset sanat ja olettaa kaiken lopun. "Ai jaa, oletin että sen pitäisi olla uunissa 20 minuuttia eikä 50" tai "Oletin että se kauppa menee kiinni yhdeksältä eikä kahdeksalta" 

Vierailija
2/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mies terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero

Vierailija
4/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sanot, kyllä teidät naiset tiedetään.

Vierailija
5/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin katoaminen maailmankaikkeudesta:

Vierailija
6/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi ikäero.

Vierailija
7/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan sanot, kyllä teidät naiset tiedetään.

no onhan se aika perus, että seuraavan pitäisi tienata miljoonia kuluttamatta aikaa töihin.

Vierailija
8/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kommunikaatio puolin ja toisin. Paljon tulee turhia riitoja ja säätöä, kun toinen on olettanut jotain eikä ole ymmärtänyt kertoa riittävän selvästi mitä tarkoittaa. Olen joitain kertoja sanonut miehelle, etten ole vielä näin 15 yhteisen vuoden jälkeenkään oppinut lukemaan ajatuksia. Että kannattaisi sanoa jos toivoo jotain tai on suunnitelmia. Ja myönnän itse syyllistyväni samaan olettamiseen...

Vierailija
9/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mieheni olisi säästäväisempi. On hänellä nytkin säästöjä ja toki hänellä on parempi palkka kuin minulla, joten ihan ymmärrettävääkin, että käyttää enemmän rahaa. Mutta minusta olisi ihanaa, jos hänellä olisi samanlaiset säästämistavoitteet (tai lähinnä ehkä vaurastumistavoitteet) kuin minulla. Ja vielä selvennyksenä: en odota, että hän maksaisi minun elämistäni vaan toivoisin, että meillä molemmilla olisi jossain vaiheessa sen verran varallisuutta, että voisimme löysätä työelämästä. Minun löysäämistäni hillitsee se, että miehen takia elintason pitää olla vähän korkeampi, kuin itse pidän tarpeellisena.

Vierailija
10/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani lopettaisi läskiksi haukkumisen.

Vierailija
11/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kommunikaatio puolin ja toisin. Paljon tulee turhia riitoja ja säätöä, kun toinen on olettanut jotain eikä ole ymmärtänyt kertoa riittävän selvästi mitä tarkoittaa. Olen joitain kertoja sanonut miehelle, etten ole vielä näin 15 yhteisen vuoden jälkeenkään oppinut lukemaan ajatuksia. Että kannattaisi sanoa jos toivoo jotain tai on suunnitelmia. Ja myönnän itse syyllistyväni samaan olettamiseen...

Vaimoni olettaa, että minun pitäisi osata lukea ajatuksia. Minun pitäisi siis arvata, mitä hän milloinkin haluaa ja saa raivokohtauksen, kun en osaa arvata.

Vierailija
12/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimatka(140km) pois..

eli etäsuhteesta saman katon alle asumaan.

uskoisin että meillä olis ihanaa.

Vierailija
13/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää aikaa vaimoni kanssa niin, että hän olisi läsnä. Niin, että televisio ei pauhaisi vieressä, emme istuisi hälyisessä ravintolassa tai olisi koko ajan puhelimella.

Haluaisin istua hänen vieressään hämyisessä saunassa, mökin verannalla, laiturin nokassa, hiljaisessa kirjastossa, automatkalla, nuotiolla.

En kaipaa mitään muuta: en piristystä s*ksielämään, en lisää rahaa, en kauniita sanoja, en huomionosoituksia. Vaan sitä, että hän viitsisi olla kanssani tuijottamatta mediaa tai hääräämättä jotakin muuta. Ja jos joskus hän malttaisi kuunnella minuakin, eikä täyttäisi niitä harvinaisia rauhallisia hetkiä puhumalla koko ajan työasioistaan, lasten tekemisistä ja menemisistä, kavereiden päivityksistä somessa tai nettilehtien klikkiotsikoista.

Vierailija
14/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hän siistimpi. 20 vuotta ollaan tästä ikuisuusaiheesta väännetty, eikä loppua näy. Muuten hyvä mies.

Vierailija
15/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rikkoisi tavaroita.

Vierailija
16/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopettaisi alkoholin käytön ja valehtelun. Ja varsinkin valehtelun alkoholin käytöstä.

Vierailija
17/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

välimatka(140km) pois..

eli etäsuhteesta saman katon alle asumaan.

uskoisin että meillä olis ihanaa.

Eipä mies varmaan jaksaisi sinun kanssa olla, jos ei pääsisi pumppaamaan toista misua välillä.

Vierailija
18/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi niin paljon kotona.

Vierailija
19/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisi minua useammin kuin kahdesti vuodessa.

Vierailija
20/27 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin haluni takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän