Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva arvostelu tuli työharjoittelusta lue ja kerro onks oikein

Vierailija
20.11.2020 |

Olin aika kokematon ja sosiaalisesti ujo. Menin koulun kautta hevostallille työharjoitteluun, tein kaikki hyvin ei tullut mitään ongelmaa eikä ohjaaja sanonu päin naamaa mitään negatiivista.

Menin harjoittelun jälkeen lukemaan sen palautteen joka oli mieleenpainuva 'ei ymmärrä puhetta, ei sovellu raskaaseen työhön, väsyy helposti kun nojailee seiniin'

Mulla oli jalka just leikattu 2kk sitten ennen harjoittelua joten oli pakko välillä levätä.
En edes istunut vaan otin tukee seinästä. Aika kamala arvostelu mielestäni.

Taitaa olla mulle väärä ala.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin taitaa olla :D

Vierailija
2/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös tolle arvostelijalle. Hankkis elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josja kun kommenttina on, että 2ei ymmärrä puhetta" on vallan todennäköistä, että sulle on kyllä yritetty kommentoida negatiivisiakin asioita, kehottaaa ja pyytää, mutta et ole tajunnut. Voi olla, että sulle on yritetty olla kohtelias ja kannustava ja siksi et ole tajunnut, että sua pyydetään toimimaan toisin kuin toimit.  Mutta on pyydetty, etkä ole toiminut.

Yksi kahden kuukauden harjoittelu tai sen arvio ei kerro mitään siitä, onko tämä sinun oikea alasi vai ei. Se kertoo vain, että olet vasta alussa, ja että kehiittymisen sarkaa riittää. Se on ihan ok, normaalia ja niin käy monille.  Minä olen nykyään kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu asiantuntija alalla, jonka ensimmäisestä yliopistokurssista sain arvosanaksi 1-. Oppimisessa sillä, mistä lähdetään liikkeelle, on aina vähemmän väliä kuin sillä, mihin päädytään.

Nyt vaan yrität pitää huolta siitä, että seuraavalla kerralla kuuntelet mitä sinulle sanotaan, kysyt jos et ymmärrä, ja pyrit pitämään mahdollisten leikkausten jälkeiset toipumisajat sairaslomaa ENNEN harjoittelua, eikä siellä harjoittelussa.

Vierailija
4/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tympeä ohjaaja. Olisi kyllä pitänyt kertoa jo harjoittelun aikana jos oli huomautettavaa. Sinulla olisi ollut mahdollisuus korjata työskentelyäsi.

Vierailija
5/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko tuosta koulussa? Älä nyt yhden arvostelun perusteella päätä mitään. Sano, että tosi epäreilu arvostelu siinä tilanteessa.

Vierailija
6/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on täällä enenkin.

Ja tuo palautehan annetaan valmiiksi esitäytetylle lomakkeelle.

Täysin perseestä olevaa palautetta ei yleensä kukaan anna.

Ja tosi tyhmä on ollut se hevosyrittäjä joka palautteen on antanut.

Kai siinä palautteessa jotain myönteistäkin on.

Ja monikaan nuori ei enää sovellu raskaaseen työhön, koska heillä on niin huono kunto, etteivät jaksa tehdä juuri mitään.

Kädet ovat kuulema kipeinä, kun TET-harjoitteluissa kaupoissa ja hyllyttävät siellä tavaroita.

Kummallista etteivät kädet kipeydy yhtään kun pelataan netissä ja roikutaan somessa.

Vierailija
7/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et soveltuisi alalle, niin ei sitä nyt törkeästi tarvitse sanoa. Kertoo paljon palautteen antajasta. 

Vierailija
8/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kannattaa miettiä onko se hevosala järkevä ala muutenkaan työksi. Ihana harrastus, mutta työnä raskasta hommaa järkyttävän alhaisella palkalla. Siivoojanakin tienaat enemmän mun tietojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi