Minkä ikäisenä teit ensimmäistä kertaa raskaustestin ja mikä oli tulos?
Kommentit (46)
24 v ja positiivinen.
Olin niin huonovointinen, että olin melko varma asiasta, mutta silti kovin iloinen asia positiivinen testi oli.
(En myöhemminkään ole tehnyt negaraskaustestejä, vaikka esikoisen jälkeen olemme toivoneet lasta vuosia ja vuosia 42 v sain kuopuksen, mikä oli todellinen ihme.
Noin 24-vuotiaana tein huvin vuoksi ja negatiivinen oli. En muuta odottanutkaan. En ole koskaan epäillyt vakavissani olevani raskaana, mutta ehkä tulevina vuosina.
Taisin olla noin 31. Tulos oli muistaakseni negatiivinen. Sitä ennen vaimon tekemä testi oli positiivinen! Se oli jännää se.
17v, nega. Oli kyllä hirveä paniikki kun menkat oli muutaman päivän myöhässä, alkoivat sitten melkein heti sen negatuloksen jälkeen.
28 v. ja positiivinen. Arvailin kyllä olotiloista, ja vahva plussa tuli tikkuun. Olen ylipäätään testaillut hyvin vähän. Kolme lasta, oisinko neljä testiä tehnyt. Nyt ei tarvii enää koskaan testailla.
En muista, mutta jossain parinkympin tietämissä. Negatiivinen. Jokunen testi on tullut tehtyä aikanaan, kun epäsäännöllisten menkkojen takia piti varmistella asioita.
Viimeisimmän (vaikka tätä ei kysytty) raskaustestin olen tehnyt v 2003, aika tarkkaan varmaan 17 vuotta sitten. Oli positiivinen.
En ole tehnyt yhtään testiä ja kaksi lasta löytyy.
21v ja nega. Olin aloittanut seksielämän ja e-pillerit ja pelästyin raskausoireita ja niukkoja kuukautisia, vaikka tiesin että ne olivat myös pillereiden sivuvaikutuksia. Positiivisen testin tein ekan kerran 26v ja nyt on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt, olen 46v. Pillereitä syönyt 30 vuotta muutaman vuoden taukoa lukuunottamatta. Aktiivinen seksielämä koko 30v (10+ kumppania), välillä toki myös kortsut käytössä pillerien lisäksi uusien kumppanien kanssa. Kuinka vaikeaa se ehkäiseminen muka on?
Vittuilu tai ylemmyydentuntoinen moralisointi ei ollut ketjun aiheena.
17- vuotiaana, positiivinen. Nyt tuo positiivinen tulos on jo 11-vuotias :)
19v, ja positiivinen oli. Nyt ipana on 20v 195/87 <3
18v olin ja positiivinen tulos. Yo-kirjoituksia varjosti karsea raskauspahoinvointi, mutta muutoin en ole hetkeäkään katunut päätöstä olla taipumatta aborttiin. Kaikki on sujunut loistavasti ja pidän ihmisestä, jollaisen äitiys on minusta tehnyt. Nyt jo aikuinen poika, maailman paras ja rakkain. Kuten pikkusisaruksensakin, joihin ikäväliä esikoisella n.15-20 vuotta ❤
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt, olen 46v. Pillereitä syönyt 30 vuotta muutaman vuoden taukoa lukuunottamatta. Aktiivinen seksielämä koko 30v (10+ kumppania), välillä toki myös kortsut käytössä pillerien lisäksi uusien kumppanien kanssa. Kuinka vaikeaa se ehkäiseminen muka on?
Ainoa 100% ehkäisevä keino on selibaatti.
Olin varmaan 18-vuotias. Testi negatiivinen. Viikkoja odottelin ennen kuin uskalsin testin tehdä.
35-vuotiaana ja positiivinen. Nyt tuo viiva tikussa on 11v ihana esiteini ❤️
Ekan ja ainoan kerran 38 vuotiaana, positiivisen.
Vierailija kirjoitti:
17 veenä ekan seksikerran jälkeen olin niin paniikissa että tein varmaan 10 raskaustestiä, kaikki negatiivisia.
täällä sama :D
25- vuotiaana, negatiivinen tulos. Uutinen oli hyvä, koska avomieheni oli alkoholisti ja mielenterveysongelmainen. Sain erottua vasta neljä vuotta myöhemmin. Olisi pitänyt erota jo paljon aikaisemmin.