Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetillinen kauppareissu kitisevän miehen kanssa

Vierailija
22.03.2014 |

Mitä mieltä olette tälläisestä showsta...

Mentiin miehen kanssa kauppaan. Otettiin kummatki itellemme korit (kärryt ois paremmat mahtuis enempi tavaraa juu mutta tulee helposti ostettua kaikkee turhaaki), joten otetaan yleensä aina kaks koria..

No mies lähtee vauhilla viilettämään pitkin kaupan käytäviä ja lappaa koriin ties mitä tavaraa ja minä en sitten tiedä yhtään mitä se mies on jo koriin ottanut! Koitan itse miettiä että mitä ostais tai katon ostoslistasta jos sellanen on mukana.

Sitten kun näen et tuolla se mies menee niin menen sen luokse, sitten sanon että tuuppa ny tänne perässä otetaan tuolta maitorahkaa.. Mies siihen "Ossaakkai nää itekki hakkee ei jaksa kävellä" mä sitten että "no odota siinä niin käyn hakemassa", sitten kun palaan takas niin miestä ei näy mailla eikä halameilla perkele..  Sitten pitää vittu ettiä joka hyllystöt läpi että näkyykö ukkoa.. Monesti puhelimella oon soittanukkin että misä oot saatana...

Näen miehen sitten ja mennään kassalle. Lähetään sitten kaupasta ja mennään autoon. Sitten muistan et perhana majoneesi unohtu.. Sanon miehelle siitä että "unohtu majoneesi aja tuohon siwan pihaan ja kävisitkö ostamassa".. Mies siihen hermona että "Voi perkele aina melkein joku unohtuu vittu aina siwan kautta kotia...!!" mä siihen että "no ei tartte raivota..." ja vaikka sanon että voin itekin käydä siwasta hakeen sen puuttuvan tuotteen niin se hermoilee yhtä lailla siltikin !!!

Sitten se ihan vitunmoisella kitinällä ajaa siihen siwan pihaan ja kun sanon että rauhotu nyt oikeesti.. niin se huutaa mulle että "pidä sinä vittu se turpa ummessa" ja nousee autosta hakemaan sen puuttuvan asian samalla kitisten koko helvetin ajan..

Sitten seuraavana päivänä käydään apteekissa, tai siis mies käy jotain ostamassa ja sanon sitten sille että "ostaisitko buranaa" mies siihen tiuskii taas "Voi vitun buranat miks et ite lähe ostaan buranaa" sitten mä siihen että "voi hyvä luoja.. samallahan sä sen ostat kun ostat itelleki mitä nyt meetkään ostaan", mies jotain mumisee hirveenä ja sanoo sitten että "on se vittu niin vaikeeta taas sullaki" ja nousee autosta.. Jään suu ammolla ihmetteleen et mitä helvettiä...

Voi jumalauta ton ukon kans on nyt hermot kireällä.....

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän piristys, nauroin aivan sikana. On meilläkin tuommoista ja syy on se et mieheni vihaa kaupassa käyntiä. Monesti käyn ihan yksin kaupassa, kun se on niin rentouttavaa.

Vierailija
22/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle että kirjoitetaan lista ja otetaan ne hemmetin kärryt. Ja vaikka olen kirjoittanut listan tuotteista, joita ostetaan, niin siltikin mies menee kauppaan hiihtelemään niin etten pysy perässä ja lappaa ties mitä tavaraa koriin vaikka mulla oiski se lista että mitä ostetaan !!!

Nyt koko vk loppu menny päin helvettiä, mulla on itku ihan kurkussa jo kun toi ukko kitisee ihan pienistäkin asioista. Tultiin koirien kanssa lenkiltä ja pyysin nätisti että ottaisitko yhdeltä koiralta valjaat pois sillä välin kun menin itse toista koiraa pesemään suihkuun kun oli sen verran kuranen. Mies siihen että "Voi vittu perkele tuu ny saatana tänne!" sille koiralle ja kokoajan mumisi jotain vittua ja perkelettä samalla ku otti ne valjaat koiralta pois...

Kysyin just et mikä ihme sua vaivaa... Sanoo et ois niin loman tarpeessa töistä... Eli stressiä sillä on näköjään.. Mut on hankala puhumaan suoraan että mikä vaivaa, sekin mua niin ärsyttää..

Ois niin ihanaa mennä kauppaan yhdessä, ostella yhdessä mitä tarvitaan sulassa sovussa...

Niin ja miksikö pyysin miestä mukaan maitorahkaa hakemaan? No just siks kun ärsytti sen ihme tyyli hiihdellä siellä kaupassa ilman mua !! Ois mukavaa yhdessä kävellä kaupassa.... Ja sitten se, että kun sanoin että odota sitten siinä ja kun tulen takas niin perkele miestä ei näy missään !!!!!!!!!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:10"]

Tosi outoa, että kuljette kaupassa tuolla tavalla erikseen. Me miehen kanssa kuljetaan ihan aina yhdessä kaupassa, jotta voidaan keskustella siitä mitä ostetaan ja ettei tule kahta kertaa samoja tuotteita. Ja tietysti siksi, että on mukavaa ylipäänsä olla toisen seurassa ihan vaikka vaan kaupassa.

[/quote]

Mutta tämä toimii vain, jos kummatkin ovat samaa mieltä. Luulenpa, ettei moniakaan miehiä (eikä toki kaikkia naisiakaan) kiinnosta se, että kauppareissuista tehdään ohjelmanumero, jossa joka purkin ja pussin kohdalla pysähdytään keskustelemaan. Selvästikään ap:n mies ei ole tuota tyyppiä.

4

Vierailija
24/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:50"]

Mitä mieltä olette tälläisestä showsta...

Mentiin miehen kanssa kauppaan. Otettiin kummatki itellemme korit (kärryt ois paremmat mahtuis enempi tavaraa juu mutta tulee helposti ostettua kaikkee turhaaki), joten otetaan yleensä aina kaks koria..

No mies lähtee vauhilla viilettämään pitkin kaupan käytäviä ja lappaa koriin ties mitä tavaraa ja minä en sitten tiedä yhtään mitä se mies on jo koriin ottanut! Koitan itse miettiä että mitä ostais tai katon ostoslistasta jos sellanen on mukana.

Sitten kun näen et tuolla se mies menee niin menen sen luokse, sitten sanon että tuuppa ny tänne perässä otetaan tuolta maitorahkaa.. Mies siihen "Ossaakkai nää itekki hakkee ei jaksa kävellä" mä sitten että "no odota siinä niin käyn hakemassa", sitten kun palaan takas niin miestä ei näy mailla eikä halameilla perkele..  Sitten pitää vittu ettiä joka hyllystöt läpi että näkyykö ukkoa.. Monesti puhelimella oon soittanukkin että misä oot saatana...

Näen miehen sitten ja mennään kassalle. Lähetään sitten kaupasta ja mennään autoon. Sitten muistan et perhana majoneesi unohtu.. Sanon miehelle siitä että "unohtu majoneesi aja tuohon siwan pihaan ja kävisitkö ostamassa".. Mies siihen hermona että "Voi perkele aina melkein joku unohtuu vittu aina siwan kautta kotia...!!" mä siihen että "no ei tartte raivota..." ja vaikka sanon että voin itekin käydä siwasta hakeen sen puuttuvan tuotteen niin se hermoilee yhtä lailla siltikin !!!

Sitten se ihan vitunmoisella kitinällä ajaa siihen siwan pihaan ja kun sanon että rauhotu nyt oikeesti.. niin se huutaa mulle että "pidä sinä vittu se turpa ummessa" ja nousee autosta hakemaan sen puuttuvan asian samalla kitisten koko helvetin ajan..

Sitten seuraavana päivänä käydään apteekissa, tai siis mies käy jotain ostamassa ja sanon sitten sille että "ostaisitko buranaa" mies siihen tiuskii taas "Voi vitun buranat miks et ite lähe ostaan buranaa" sitten mä siihen että "voi hyvä luoja.. samallahan sä sen ostat kun ostat itelleki mitä nyt meetkään ostaan", mies jotain mumisee hirveenä ja sanoo sitten että "on se vittu niin vaikeeta taas sullaki" ja nousee autosta.. Jään suu ammolla ihmetteleen et mitä helvettiä...

Voi jumalauta ton ukon kans on nyt hermot kireällä.....

[/quote]

Kyllä mullakin menisi sinun kanssa. Hae itse tavarat mitä haluat. Mies ei ole sinun palvelijasi. Jos joku majoneesi unohtuu niin sitä ei sitten käytetä. Mutta ei sitä nyt lähetä erikseen hakemaan. 

Juuri tuon takia minä en naisten kanssa mene kauppaan. Se on niin hemmetin vaikeata. Mietitää, jahkaillaan, pyöritään edes takaisin jne. Mene osta mitä mieleen tulee ja lähde sieltä pois. Ei se ole niin hemmetin vaikeata

Vierailija
25/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:44"]

En tajuu minäkään että miksi sinne kauppaan pitää mennä kaksin? Tehkää yhteinen lista ja sitten meette vuorotellen hoitamaan homman. Eihän toi selvästikään ole kivaa kummallekaan.

Meillä pyörii aina listoja keittiössä (yleensa jääkaappimagneetin alla) jonne kumpikin lisää juttuja ja se joka lähtee niin nappaa sitten lista mukaansa. Listoja ovat ainakin: a) ruokakauppa b) apteekki c) rautakauppa

[/quote]

Tai parempi. Jokainen ostaa mitä itse tahtoo. Jos jotain tarvitse menee sen ostamaan ja pitää turpansa kiinni

Vierailija
26/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:45"]

Lista pitäisi tehdä etukäteen ja reissu suunnitella yhdessä. Ei tuollaisesta mitään tule, yhteistyötaitoja nyt hyvänen aika pitäisi aikuisilla ihmisillä olla!

[/quote]

Mikä hemmetin suunnitelma? Koskaan en ole tehnyt listaa, koskaan en ole suunnitellut ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa kaupassa. Mitä hemmettiä te oikein teette siellä? Kaupassa käynnissä ei kulu varttia enempää eikä se ola rakettitiedettä

Vierailija
27/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tykkää kauppareissuista! Ja kuulostaa nyt kyllä että tosiaan pyydät tai kerrot mitä miehen tulisi tehdä - koko ajan. Mahtaa vituttaa kun ei saa hengittääkkään haluamallaan tavalla. Jos rakastat jotain, päästä se vapaaks.

Vierailija
28/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:13"]

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että miehiä ei kiinnosta hortoilla kaupassa tuntikaupalla? Homma hoidetaan nopeasti ja tehokkaasti. Ei vatvota. 

[/quote]

Onko se nopeeta ja tehokasta, että toinen hiihtelee täysillä edelle eikä edes kerro mitä on jo ostanut? Mun mielestä kaukana tehokkaasta...

Mullakin on mies joka ei erityisemmin rakasta kaupassa käymistä. Me käydään kerran viikossa Prismassa yhdessä (ei autoa -tarvitaan molemmat kantamaan). Tehdään etukäteen lista ja kaupassa valitaan listasta muutama juttu molemmille, kadotaan kumpikin omalle suunnallemme hakemaan ne ja sovitaan treffit esim. maitohyllylle. Sitten taas uudet jutut ja sama homma, kunnes lista on käyty läpi. Helppoa, nopeaa ja tehokasta eikä tule tehtyä heräteostoksiakaan. Suosittelen ap:lle.

[/quote]

Toi on varmaan surkein suunnitelma ikinä. Minä en edes suostuisi olemaan 15 minuuttia kauempaa kaupassa. Yksin tuonkin hoitaisi huomattavasti nopeammin. Menet suoraan hakemaan tuotteen ja kassalle. 

Miksi sinne kauppaan pitää samaa aikaan mennä? Miksi kummatkin ei voi mennä eri aikaan? Kun pääsee töistä käy kaupassa ja ostaa niin paljon kuin ikinä voi kantaa. Jos jotain todella tärkeää jää niin ilmoittaa toiselle. Kun hän käy kaupassa niin hän ottaa sen mukaan. Ei voi olla vaikeata?

Vierailija
29/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 16:09"]

ei nyt mitenkään reilua mieheltäkään mutta jostain syystä minun silmääni osui lähinnä tuo naisen jatkuva pyytely ja huolimattomuus. ehkä lienee normaalia, mutta en ymmärrä tuota tuommoista että yhdessä pitää hakea maitorahkat ja naista pitää odottaa ja ensisijaisesti kysyy miestä hakemaan kaupasta puuttuvan asian joka ilmeisesti oli naisen oma ostos? ei kyse nyt mistään miehen ja naisen rooleista vaan ihan ylipäätään alkoi ärsyttää tuo.. avuttomuus? voi pyytää hakemaan apteekista buranat jos kerran mies on menossa, mutta sain käsityksen että nainen pyytelee koko ajan jotain.

t. laiskimuksen avovaimo. tiedän kyllä millaisia miehet voivat olla.

[/quote]

No siis just tuon systeemin takia niitä huolimattomuuksia tulee, kun ei seurata listaa vaan otetaan sitä mitä satutaan muistamaan. Enkä sanois että nainen tässä on se huolimaton, hän vaan muistaa ne puuttuvat paremmin kuin mies. Ikävä kyllä muistaa ne vaan liian myöhään kun ollaan jo autossa, mies muistais vasta kun niitä tarvitaan. Yhtä huolimattomai molemmat. Vai onko sun mielstä kaupassakäynti ja muistaminen aina naisen vastuulla?

Koko kaupassa käyminen pitäis miettiä uusiksi. Joko yhdessä tai yksin sen kauppalistan kanssa.

[/quote]

Mikä helvetin kauppalista? Kumpikin ostaa mitä itse tarvitsee. Sen pituinen se. Miten sä teet noin vaikeata jostain kaupassakäymisestä? Jos jotain unohtuu niin sitten se jää. Ikinä en lähtisi uudelleen kauppaan minkään asian takia. 

Vierailija
30/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran helvetillinen kauppareissu kutisevan miehen kanssa. Se raapi itseään koko ajan.

Vierailija
31/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:42"]

Olen sanonut miehelle että kirjoitetaan lista ja otetaan ne hemmetin kärryt. Ja vaikka olen kirjoittanut listan tuotteista, joita ostetaan, niin siltikin mies menee kauppaan hiihtelemään niin etten pysy perässä ja lappaa ties mitä tavaraa koriin vaikka mulla oiski se lista että mitä ostetaan !!!

Nyt koko vk loppu menny päin helvettiä, mulla on itku ihan kurkussa jo kun toi ukko kitisee ihan pienistäkin asioista. Tultiin koirien kanssa lenkiltä ja pyysin nätisti että ottaisitko yhdeltä koiralta valjaat pois sillä välin kun menin itse toista koiraa pesemään suihkuun kun oli sen verran kuranen. Mies siihen että "Voi vittu perkele tuu ny saatana tänne!" sille koiralle ja kokoajan mumisi jotain vittua ja perkelettä samalla ku otti ne valjaat koiralta pois...

Kysyin just et mikä ihme sua vaivaa... Sanoo et ois niin loman tarpeessa töistä... Eli stressiä sillä on näköjään.. Mut on hankala puhumaan suoraan että mikä vaivaa, sekin mua niin ärsyttää..

Ois niin ihanaa mennä kauppaan yhdessä, ostella yhdessä mitä tarvitaan sulassa sovussa...

Niin ja miksikö pyysin miestä mukaan maitorahkaa hakemaan? No just siks kun ärsytti sen ihme tyyli hiihdellä siellä kaupassa ilman mua !! Ois mukavaa yhdessä kävellä kaupassa.... Ja sitten se, että kun sanoin että odota sitten siinä ja kun tulen takas niin perkele miestä ei näy missään !!!!!!!!!!!

Ap

[/quote]

Mitä hemmetin mukavaa on kävellä kaupassa? Kumpikin osaa mitä itse tahtoo ja sillä selvä. 

Vierailija
32/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:42"]

Ap

[/quote]

Mitä hemmetin mukavaa on kävellä kaupassa? Kumpikin osaa mitä itse tahtoo ja sillä selvä. 

[/quote]

Hah, mikä parisuhde se on jos kumpikin ostaa mitä tahtoo? ei kaikilla ole rahaa rellestää noin. Kaupalistaa pitää miettiä että rahat riittää. Ja jos toinen menee apteekkiin, ei yhden buranana osto ole mikään iso vaiva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan