Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä hyppii suhteesta suhteeseen, perus laastari meininkiä.

Vierailija
22.03.2014 |

Mun on jotenkin vaikea iloita ystäväni uusista kutkutuksista kun on eronnut lapsensa isästä vasta samana päivänä (pitkä on off). Kaipaa huomioo jne omien sanojensa mukaan. Ja lapsensa isälle ei siis ole tehnyt selväksi että juttu on nyt ohi(tosin en tiedä uskoakko itsekään että nyt oli viimeinen pisara, kun eroa on tehty sen satakertaa!). Mielestäni surut pitää surra ja opetella olemaan onnellinen itsensä kanssa, onni ei saisi riippua toisesta ihmisestä..Ehkä olen myös hieman kateellinen kun itse olen 2,5v ollut yksin ja alan kaivata parisuhdetta ja tuntuu ettei kukaan katsokkaan päin. Vaikeaa olla juuri nyt hänrn ystävä, vaikka juuri nyt hän sitä tarvitsee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se kaveri tajuaa jossain kohtaa, että asia pitää käsitellä. sillä voi olla joku shokkivahe päällä.

Vierailija
2/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ystävä, joka on lyhyen ajan sisään eronnut muutamasta miehestä. Nyt suunnittelee eroa viimeisimmästä ja jo miettii, mistä alkaisi etsiä seuraavaa. Tuntuu olevan hukassa vähän muutenkin elämässään, miksei ihmiset tutustu itseensä ja siihen, mitä haluavat ihan kunnolla ja rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen, siinähän se.

Minä olen tyyppiä joka toipuu nopeasti juuri alkamalla katsella muita miehiä. Kamalaa katsella kun jotkut jättää elämänsä elämättä jääden haikailemaan exän perään ja elätellen toiveita yhteen paluusta vaikka exällä on jo uusi suhde ja elämä. Tai vaihtoehtoisesti katkeroituvat " kaikki miehet on sikoja" jne. En todellakaan ole halunnut tulla sellaiseksi ja jäädä "toipumaan" useammaksi vuodeksi elämä ikäänkuin tauolla jolloin uusille suhteille ei saa antaa mahdollisuutta koska " pitää tutustua itseensä". Olen aikuisena ihmisenä tutustunut itseeni jo aikapäiviä sitten, enkä ole ollut (tai ryhtyisi) suhteeseen jossa en saa olla oma itseni. Ja miksi miehiä riittää on juuri se että olen iloinen ja elämänmyönteinen, en jää märehtimään exiä tai katkeroidu

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi