Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malesiassa hpv-rokotteen on todettu aiheuttaneen

Vierailija
22.03.2014 |

useampia kuolintapauksia ja mm lapsettomuutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. 

Vierailija
2/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissani olen, kaverini veli asuu siellä perheineen ja kertonut.

ap

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 12:30"]

Jep jep. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicaraguassa isorokkorokote on aiheuttanut lehmägeenien siirtymistä ihmiseen, minkä johdosta nännit pidentyy utareiksi myös miehillä.

Vierailija
5/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen on oltava totta kun ihan kaverin veli kertoi. Jep jep.

Vierailija
6/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä olen mitään syytä valehdella asiasta.

Ikävää että se on sinusta vaikea asia ymmärtää, mutta vielä ikävämpää on tuo rokotteiden ylimaallinen ihannointi ilman pienintäkään kyseenalaistamisen tarvetta.

niin ja omat lapseni on kyllä rokotettu ihan ohjelman mukaan paitsi kolmoisrokotteet myöh kuin 1,5v iässä koska elimistön oma immuunipuolustusjärj silloin aika kehittymätön, kolmoisrokotteet omakustanteisesti ilman elohopeata (v.2001-2004) ja ohjelman ulkopuolelta vesirokkorokotteet.

Vierailija
7/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 12:46"]

Ei hänellä olen mitään syytä valehdella asiasta.

Ikävää että se on sinusta vaikea asia ymmärtää, mutta vielä ikävämpää on tuo rokotteiden ylimaallinen ihannointi ilman pienintäkään kyseenalaistamisen tarvetta.

niin ja omat lapseni on kyllä rokotettu ihan ohjelman mukaan paitsi kolmoisrokotteet myöh kuin 1,5v iässä koska elimistön oma immuunipuolustusjärj silloin aika kehittymätön, kolmoisrokotteet omakustanteisesti ilman elohopeata (v.2001-2004) ja ohjelman ulkopuolelta vesirokkorokotteet.

[/quote]

Onko rokotteiden ylimaallista ihailua se, että ei pidä suorana totuutena väitteitä, joita kertoo nimetön henkilö keskustelupalstalla, lähteinään kaverin veli Malesiasta?

Vierailija
8/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, totta kai se on totta, kun Malesian viranomaiset tällaista ovat havainneet....

Ei kun, Malesiassa on myös viranomaisilta kadonnut sellainen vähän yli 60 metrinen matkustajakone. Ilmeisesti ovat viikko tolkulla pantanneet tietoa lennolla mukana olleesta tulenarasta lastista. Malesia on myös nopeasti länsimaistuva islamilainen maa, jossa on maailman mittakaavassa poikkeuksillinen, sekä anglosaksisen common law -systeemin mukaisen että  islamilaisen sharia-lain tunnustava oikeuskäytäntö. Sharia-lain mukaanhan mm. seksi avioliiton ulkopuolella on rangaistava teko. 

Tämän perusteella voit, ap, miettiä hetken, kummankohan tahon esittämät tulokset HPV-rokotteen haittavaikutuksesta ovat luotettavampia, esimerkiksi Australian (esimerkkinä ihan vain, koska monet suomalaiset eivät tunnu luottavan THL:een tai jenkkien FDA:an, mutta Australiassa on kehittynyt terveydenhuolto ja HPV-rokotus on ollut osa rokoteohjelmaa jo vuosia) vaiko Malesiasta tulleet toisen käden tiedot.

Vierailija
9/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, löytyy netistäkin tietoa, suomenkielisiltäkin sivuilta, kaikkea ei varmaan kannata ihan totena ottaa, mutta itse en puutteellisen englannin taitoni takia osaa noita lähteitä tarkistaa. Itse ne todellakaan anna lapsiani enää koekaniineiksi, influenssarokote säikäytti meidän perheen tarpeeksi pahoin, onneksi asia on parantunut ajan myötä, mutta tyttäreni ei tätä hpv:tä tule ottamaan.

Seuraava on lainausluontaisnetti sivulta: 

"äsitys HPV-rokotteen turvallisuudesta on kuitenkin muuttumassa. Eri maiden englanninkieliset uutislähteet kertovat kuinka aiemmin terveille nuorille on rokotusten jälkeen ilmaantunut mm. kroonistunnutta kipuoireyhtymää, halvauksia ja autoimmuunisairauksia (3, 4). Myös rokotekuolemia on raportoitu (5). Näiden kokemusten vuoksi Japanin ja Intian viranomaiset eivät suosittele enää HPV-rokotetta (3, 5) ja Israelissakin harkitaan rokotusten keskeyttämistä (4).

Vakavista rokotehaitoista löytyy julkaisuja myös kirjallisuudesta. Colafrancesco ym. (2013) kuvaavat lisääntymisimmunologian alaan kuuluvassa aikakauslehdessä kolme nuorta naista, joille oli HPV-rokotusten jälkeen kehittynyt primaari munasarjojen vajaatoiminta (6). Kaikilla kolmella oli hormonihoidolle reagoimattoman sekundaarisen amenorrhean lisäksi esiintynyt epäspesifejä oireita kuten pahoinvointia, päänsärkyä, univaikeuksia, nivelkipuja sekä kognitiivisia ja psykiatrisia ongelmia, joiden syyksi kirjoittajat epäilevät HPV-rokotteen laukaisemaa autoimmuunireaktiota.-Nina M. Bjelogrlic-Laakso, LT, neurologian erikoislääkäri, kehitysvammalääketieteen erityispätevyys, ylilääkäri, Rinnekoti-Säätiö."

Vierailija
10/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah luontaisnetti, tuo tunnetusti luotettava tieteellisen tiedon ylin mekka.

Vierailija
11/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle pistettiin se rokote 9v, sitten. noh, meni noin vuosi ja olin raskaana, meni puoli vuotta olin taas raskaana ja parin vuoden päästä kolmannen kerran ;) että ei ole aiheuttanut mitään ainakaan täällä..

Vierailija
12/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nina Bjelogrlic-Laakso jälleen kerran. Olisi pitänyt arvata.

Vierailija
13/13 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:13"]

mulle pistettiin se rokote 9v, sitten. noh, meni noin vuosi ja olin raskaana, meni puoli vuotta olin taas raskaana ja parin vuoden päästä kolmannen kerran ;) että ei ole aiheuttanut mitään ainakaan täällä..

[/quote]

onpa laaja otanta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi