Mistä tiedät ette joku hullu juuri nyt kyttää asuntosi ulkopuolella
Ja vartoilee että menen nukkumaan, koittaa olisitko tänään unohtanut ovesi auki.
Kommentit (75)
Antaa kytätä. Mulla on kirves hattuhyllyllä.
Voi kunpa olisikin. Saisi joskus ihanaa seuraa :)
Hui menin ihan kananlihalle <3
Vierailija kirjoitti:
No hullu saa sen siittä mukavasti otettua kun tulee sisälle.
Tiedän siitä, että koirani on hiljaa. Kun joku lähestyykin meidän pihaa, alkaa ihan saatanallinen rähinä.
Koska koira makaa sohvalla eikä yritä lasista läpi.
Jos se kyttää mun oven takana, mistä se tietää, milloin sä menet nukkumaan?
Hullulla on hullunkiilto silmissä vielä senkin jälkeen kun sen on ampunut.
Tuolla ulkona sateessa ja tuulessa odotteleva on kyllä aika lailla hullu. Ulko-ovi voi ollakin auki, mutta sen jälkeen pitää selvitä vielä kahdesta lukitusta ovesta, joten jotenkin jo nyt säälin häntä.
Olen odotellut sitä Spidermania jo muutaman vuoden.
Mulla on täällä seurana herätettynä vihainen ja vaarallinen setämies.
Unohtanut... niinhän sitä voisi luulla. Buaha aha aha haaaa-aa!
Antaa kytätä. Pimennysverhot kii 24/7 niin ei näe sisään. Mulla on teroitettuja miekkoja pari kotona niin siitä vaan yrittää tulla jos siltä tuntuu.
Koira nukkuu kaikessa rauhassa = ei ketään ylimääräisiä talon ulkopuolella.
Kyllä portti on auki kuten 11.11. Ja sanon tämän tietäen mitä on menossa, en aloittajana.
Jos ei ole parempaa tekemista kuin katsoa kuinka nypin tissikarvojani niin sen kun.
Kerran yks nuoripoika istuutui ikkunani eteen puiden ja puskien taakse koiransa kanssa. Lahti aika akkia kun huomasi, etta nain hanet.
Oikeasti pitaisi olla varovaisempi, mutta unohdan tosi usein avaimet oveen ja siis ulkopuolelle. Autonavaimineen kaikkineen. Onneksi on rauhallista ja naapurissakin parjaavaa porukkaa.
Ei kyttää. Miksi kyttäisi.
On niin helvetillinen sää, melkein myrskyää ja vettä tulee kuin entisen Esterin perseestä ja voi tulla vielä luntakin kun näyttää alkavan kylmetä.
Joka tuossa ilmassa viitsii ulkona kytätä, niin siitä vaan kytätköön, aivan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hullu saa sen siittä mukavasti otettua kun tulee sisälle.
No ei tule sisään niin, etten kuule.
Jos kyttää ikkunani ulkopuolella, niin se osaa lentää. Siksi ei kauheasti huoleta.