Mikä on etunimenne ja oletteko siihen tyytväinen?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:32"]Kiitos, ei tarvitse teititellä.
[/quote]
Jaa, no sinutellaan sitten. Minä olen Nina, kuka sinä olet?
Mira. Maalikaupassa virnuilevat kun ostavat Miranolia vuodesta vuoteen :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:35"]
Bettina, ja tykkään kyllä :)
[/quote]
Miksi te alapeukutatte tätä?! Eikö saa tykätä nimestään, vai?
katri, aina vihannut. tykkään enemmän toisesta nimestäni:) Katri nimi ei vain tunnu omalle. Hassua tai ei, toinen nimi tuntuu omalle nimelle.
Mari. Oon tosi tyytyväinen nimeeni. Se on selkeä, lyhyt ja vahva, ja kaikki kuulee sen kerralla oikein. Ei tarvii selittää, miten se kirjoitetaan. Tykkään myös siitä, että se on perinteinen suomalainen nimi.
Riina, Tykkään. Persoonallinen, muttei outo; reipas, mutta ihan naisellinen ja sopii suomalaiseen suuhun mutta helppo myös tavata ulkkareille. :)
Toinen nimikin on etunimi. Itse tykkään toisesta nimestäni Katriina.
Anna-Maija, tyttö kuin maatalouslomittaja, nokian pitkävartiset ja punaruudullinen huivi :(
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:30"]
Nina ja olen tyytyväinen.
[/quote]
Sama täällä! Kutsutaanko sinua yhdellä vai kahdella i:llä?
Itselläni vaihtelee =)
Minuakin kiinnostaa, että alapeukutatteko Venla-nimeä, vai sitä, että olen tyytyväinen vanhempieni minulle valitsemaan nimeen, joka sopii minulle mitä parhaimmin.
Eerika. Olen tyytyväinen, ei tule kauhean usein vastaan, muttei mikään erikoinen tai harvinainen. Ruotsinkielisen sukunimeni kanssa olisi helpompi, että kirjoitettaisiin yhdellä e:llä.
Olli, erittäin tyytyväinen olen, hieno nimi, itse en olisi voinut paremmin valita.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:30"]
Nina ja olen tyytyväinen.
[/quote]
Sama täällä! Kutsutaanko sinua yhdellä vai kahdella i:llä?
Itselläni vaihtelee =)
[/quote]
Molemmilla kutsutaan ja molempia tottelen :D
Mia.
Ihan ok :)