G: Suosikkisuihkugeelisi?
Listataan parhaat suihkusaippuat tänne! Omat suosikit:
-Bath&Body Worksin suihkugeelit
-Palmolive Naturals Milk&Honey
Kommentit (26)
Herbinan Suklaa&Kaura
Body Shopin Papaya
palmoliven käyttäjä täälläkin, mielestäni hyvä hinta-laatusuhde, hyviä tuoksuja.
Korresin suihkugeeleistä olen tykännyt. Talvella mausteinen vanilja-kaneli ja kesällä guava. Harvemmin tosin ostan samaa uudestaan, tykkään vaihtelusta.
l'Occitane verbena shower gel. Silmät aukeaa aamulla.
Ihanan raikas.
Yves Rocher'n Un matin en jardin-sarjan ihanat kielo ja ruusu, molemmat todella ihanan kesäisiä!
Saman valmistajan vanilja-kulta, joulunajalta. Käytän vieläkin.
Avon Senses Lagoon: raikas ja merellinen
Family Fresh, se sininen ja vihreä. Olisko harmony ja spring rain. Ja se perus honey rich. Ostan näitä aina litran pumppupulloina. ;-)
Mistä te oikein ostatte noita ja onko ne kalliita? Oon jo kyllästynyt markettivalikoimiin mutta en tiedä mistä hakisin.
Joskus mulla oli body shopin joku vanilja-sokeri tms, oli parhaimman tuoksuinen ikinä. Vastaavaa en oo enää koskaan nähnyt.
Emännän suihkugeeli, appelsiinin tuoksuinen..
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:36"]
Emännän suihkugeeli, appelsiinin tuoksuinen..
[/quote]
Ja lisään vielä että ostan aina suomalaisia hygienia tuotteita.. kotimaisuus kunniaan =)
Doven se ihan perusjutska. Ja kesällä kun ei tarvii niin kosteuttavaa olla, käytän Lidlin limen tuoksuista, maksaa ehkä euron. Ihan parhaita.
Body Shop mango ja Palmolive se kirsikankukantuoksuinen.
Lidlin maitopohjaiset suihkusaippuat. Edullisia ja hyviä.
Body Shopin oliivi ja samoin palmoliveltä oliivi.
YR:n suihkugeelit on hyviä, hyväntuoksuisia ja halpoja. Suosikki on myös The Body Shopin Moringa, taivaallinen tuoksu! Mainitsemissani on kauniit pullotkin.
I love-merkkinen vadelman tuoksuinen suihkugeeli, ihanan värinen ja tuoksuinen