Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnko kellään ollut oskaan niin rankka päivä töissä että olisi tuntunut että kuin moukarin heittäjä olisi temponut ittensä täyteen vauhtiin ja heittänyt moukarin muutamnan metrin päästä täysillä päin naaamaa?

Vierailija
19.11.2020 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan tarkkaan mitä tuolla kielikuvalla haet mutta joo, ehkä

Vierailija
2/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa juuri tänään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlvetin rankka päivä. Voiko tuota enä muuten käsittää. Konretiasssa toi varmaaan tarkottaiisi että teho osastolla hoitajat naureskelisivat kuinka sinnikäs voi olla että selviää hengisssä.

Vierailija
4/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, paljon rankempia.

En tiedä ketään jolla olisi ollut yhtä raskas elämä kuin minulla.

Vierailija
5/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasesta selviäisi hengissä. Eli eivät ole ainakaan täällä palstalla asiasta kertomassa.

Vierailija
6/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rankkoja oli, etten jaksanut kävellä kotiin 600 metrin työmatkaa, piti levätä välillä kun ei vaan happi riittänyt. Stressi ja henkinen paine olivat niin kovat ja verenpaine huiteli hirmulukemissa stressin takia. Onneksi pääsin eläkkeelle, nyt on paineet ok.

Vierailija
7/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, olen sairaanhoitaja.

Vierailija
8/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii mulla ole peruskoulun jälkeeen ollut näiin rankkoja kokemuksia nykyisissä paikoissa. Kllä sitä kuitenkin ihmiseenä kasvaakin otaamaan niiitä iskujakin vastaaan sinälllään. muttta ei mulla ole koskaan ollut sellaista halua lyödä takaisin muutakuin ehkä netisssä sanallisesti.

Vierailija
9/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii mulla ole peruskoulun jälkeeen ollut näiin rankkoja kokemuksia nykyisissä paikoissa. Kllä sitä kuitenkin ihmiseenä kasvaakin otaamaan niiitä iskujakin vastaaan sinälllään. muttta ei mulla ole koskaan ollut sellaista halua lyödä takaisin muutakuin ehkä netisssä sanallisesti.

Muttta sekin että miksi netissä tulee niin kovaia haluja sitttten iskeä takaisin varmaan johtuu justiiin siitä että on jäänyt niin yksin lopulta omien ajatustensa kansssa ja sitten pitää vaan sanoa jotakin takasin ja ei ole olllut ketään kuka olisi opetttanut käsittelemään tuntojaaan.

Vierailija
10/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Teen siistiä sisätyötä (it-ala), jossa toki on omat paineensa, vastuunsa ja aikarajansa ym. mutta harvoin mitään sellaista etteikö työt voisi unohtaa heti kun työpäivä on ohi.

Pidän työstäni, mutta en ota sitä niin henkilökohtaisesti että asiat tuntuisivat raskailta.

Vierailija
11/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaannollisesti puhuen on varmasti ollut joskus.

Vierailija
12/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno on kun ..?

Vierailija
13/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joskus on kyllä tehnyt mieli ryömiä sängyn alle itkemään.