Näytitkö rintasi miehellesi ennen kuin olit kokonaan nakkena hänen seurassaan
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä kiltti miehen kanssa nakkeilemaan :(
-kiltti nainen
Hyi, mieluummin joku muu kuin kiltti.
En. Miksi? Missä realistisessa normaalissa tilanteessa ajattelisit näin tapahtuvan?
Mieheni ei ole halunnut nähdä rumia tissejäni, ensimmäisen kerran jälkeen. Paita päällä aina. Saunassa käymme eri aikaan. Eikä maksa silikoneja.
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi? Missä realistisessa normaalissa tilanteessa ajattelisit näin tapahtuvan?
Vaikka pikkujouluissa pussaillessa jos joku estää menemästä pitemmälle
Minulla on rumat rinnat. Edes tissimies exäni ei niistä kiinnostunut sen enempää kuin että totesi rumiksi. Sen jälkeen ei koko suhteen aikana koskenut eikä katsonut.
Onhan näitä jotka näyttää siinä sivussa koko muullekin seurueelle/baarille tms.
Jep mutta mulla onkin upeat rinnat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pikkujouluissa pussaillessa jos joku estää menemästä pitemmälle
Kysyin missä realistisessa tilanteessa. Tämä on naisten seksikirjallisuusfantasiakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole halunnut nähdä rumia tissejäni, ensimmäisen kerran jälkeen. Paita päällä aina. Saunassa käymme eri aikaan. Eikä maksa silikoneja.
Suurimmalla osalla on rumat roikkutissit verrattuna netissä näkyviin täydellisiin muotovalioihin.
Teinisuhteessa tapahtui noin, että suudeltiin ja edettiin siitä rintoihin, mutta ei vielä alemmas.
Nykyiselle miehelleni annoin ekoilla treffeillä, joten hän näki mut heti alasti. Yhdessä ollaan oltu siitä illasta asti nyt jo yli 20 vuotta.
Vihaan omia tissejäni. Karvaiset, pötkylän muotoiset löysät jättimäisillä pulleilla nänneillä. Häpeän näitä yli kaiken.
N26
Näytin ensin rinnat ja myöhemmin yöllä päädyttìin sänkyyn. Siinä välissä ehti jo alapäähäni sormilla ensituttavuutta tehdä. Nainen oli kylläkin.
Näytin kännissä kotibileissä kun tavattiin, halusin tehdä vaikutuksen. Tein haluamani vaikutuksen.
Mulla roikkuu rinnat melkein napaan asti. Kyllä mies niitä tykkää kovasti imeskellä.
Pääsisipä kiltti miehen kanssa nakkeilemaan :(
-kiltti nainen