Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ihan hirveästi käydä nyt viikonloppuna taidenäyttelyssä. Voiko nyt korona-ikana mennä?

Vierailija
19.11.2020 |

Museot on auki, asiakasmäärät on puolitettu, etäisyydet ja maskit on tietty itsestään selvyys.

Olen ottanut suositukset ohjeina koko ajan ja ollut tosi tarkkana. Onko nyt siis moraalisesti väärin käydä museoissa?
Haluaisin tosi paljon käydä katsomassa Magnus Enckellin Ateneumissa ja Tiepolon Sinebrychoffissa.

Mielipiteitä. Voiko mennä vai ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten tapaa paljoa ihmisiä niin kyllä voit minun mielestäni. Varsinkin jos olet etätöissä. Olen itse etätöissä ja käyn kuntosalilla, koska mielestäni se on ok kun se on lähes ainoa menoni. Muuten näen vain ystäviä jonkun meistä kodeissa pari kertaa kuussa. Ostokset teen netissä ja ravintolaruoat otan take awayna.

Kokonaisuus ratkaisee, ei yksittäinen meno.

Vierailija
2/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan tylsiä, ei kannata. Taidenäyttelyt on niiiin tylsiä aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Maskeilla kävin nuo.

Vierailija
4/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikö ovat tylsiä? Koska ne maalaukset on aina jotain järkyttävän rumia abstrakteja teoksia, mutta tätähän ei saa ääneen sanoa tai et ymmärrä hyvän taiteen päälle!

Vierailija
5/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moraalista kysymys, vaan siitä, haluaako ottaa sen sairastumisriskin, mikä käyntiin liittyy. Taidemuseoaltistuksista ei ole ainakaan uutisoitu, joten tuskin se hirveän iso on.

Kirjoittajalle, joka on sitä mieltä, että kokonaisuus ratkaisee: sieltä kuntosalilta voit saada sen tartunnan ihan samalla todennäköisyydellä riippumatta siitä, onko se ainoa ei-pakollinen paikka, jossa käyt, vai liehutko siellä ja täällä. Jälkimmäisessä tapauksessa tietysti kokonaisriski saada tartunta on isompi. Olennaista kuitenkin on tartunnan välttäminen irl, ei se, mikä on teoreettinen riskiprosentti.

Vierailija
6/6 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee odottaa huomiset uudet rajoitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi