Raskaanako?
Lopetin e-pillerit usean vuoden käytön jälkeen n. 2kk sitten, haaveena raskaus. 2 viikkoa sitten viimeksi olimme yhdynnässä, kuukautiset alkoivat pari päivää sen jälkeen vaikka olisi pitänyt alkaa viikkoa myöhemmin. Voiko silti olla mahdollista että olisin raskaana? Kuukautiset olivat suht normaalit ja kestivät 4-5 päivää. Niiden loppumisen jälkeen alavatsakipuja, vilunväreitä ym. En tiedä kuvittelenko oireita vain :D
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:37"]Kun pillerit on jättänyt pois voi kestää kauankin ennen kuin toiminta palautuu normaaliksi. Mä söin pillereitä 3,5 vuotta ja kun lopetin ne oli kroppa ihan sekaisin. Välillä menkat katosivat kokonaan ja välillä taas saattoi vuotoa olla parikin kertaa kuukaudessa. Normaalin rytmin sain 6kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Raskaaksi tulin kuitenkin vasta 4 vuotta sen jälkeen kun pillerit oli lopetettu. Ehdittiin miehen kanssa käydä jo kaikissa kokeissakin, mutta kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa.
Eli ei sitä välttämättä pamahda paksuksi heti kun jättää pillerit pois.
[/quote]Joo ei tietenkään välttämättä heti tule raskaaksi, mutta mahdollista sekin. Noin vuosi sitten olin kuulauden ilman pillereitä, ja tulin raskaaksi lähes heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Kuitenkin raskaus meni kesken..
Kun pillerit on jättänyt pois voi kestää kauankin ennen kuin toiminta palautuu normaaliksi. Mä söin pillereitä 3,5 vuotta ja kun lopetin ne oli kroppa ihan sekaisin. Välillä menkat katosivat kokonaan ja välillä taas saattoi vuotoa olla parikin kertaa kuukaudessa. Normaalin rytmin sain 6kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Raskaaksi tulin kuitenkin vasta 4 vuotta sen jälkeen kun pillerit oli lopetettu. Ehdittiin miehen kanssa käydä jo kaikissa kokeissakin, mutta kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa.
Eli ei sitä välttämättä pamahda paksuksi heti kun jättää pillerit pois.