Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkät ihmiset on yleensä älykkäämpiä kuin lyhyet

Vierailija
21.03.2014 |

Tämmöstäkin on tutkittu...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa ehkä ennemminkin että pitkät ihmiset ovat viriilimpiä ja agressiivisuudesta en osaa sanoa.

Vierailija
42/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös komeat ja kauniit ovat tutkimusten mukaan todennäköisemminin älykkäitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vuotta takaperin Hollantilaiset olivat noin 174cm pitkiä, nyt 184,8. Ruuan ja terveyden vaikutus kiistaton. Teorian mukaan Hollantilaiset ovat siis älykkäin kansa mistä nyt ei kuitenkaan ole näyttöä. Suomalaiset ovat kasvaneet pituutta kymmenisen senttiä sadassa vuodessa. Itä aasiassa pituuskasvu suurinta, esim etelä koreassa 20 cm sadassa vuodessa.  Hyvän ravinnon pyrähdys on ohi monissa länsimaissa mutta kiihtyy aasiassa.

Vierailija
44/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää että mä voin olla sitten virallisesti ja tutkitusti TYHMÄ eikä sita kannata enää yrittää muuksi muuttaa.

FM, FT hakusessa aika piakkoin ja 156 cm pätkä.

Et ainakaan tilastotieteessä väittele.

Vierailija
45/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitempi varsi, sitä himmeämpi lamppu.

Se on kyllä "mitä korkeempi tolppa, sen himmeempi valo"

Vierailija
46/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotellaanko täällä?

Vierailija
47/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Myös isopäiset ihmiset ovat pienipäisiä älykkäämpiä. Henkiset ominaisuudet voi päätellä suoraan ulkonäöstä. Luomakunnan huippu on suomalainen arjalainen viikinki. Eikun oltiinkos me mongoloideja.

Vierailija
48/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Myös isopäiset ihmiset ovat pienipäisiä älykkäämpiä. Henkiset ominaisuudet voi päätellä suoraan ulkonäöstä. Luomakunnan huippu on suomalainen arjalainen viikinki. Eikun oltiinkos me mongoloideja.

Jep. Olemme mongoloideja. Mongoloidit ovat Aasiasta. Aasialaiset ovat älykkäimpiä.

Vierailija
49/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mennyt niin, että pitkillä ihmisillä on keskimäärin isompi pää kuin lyhyillä. Iso pää on se juttu ja myös lyhyillä voi olla iso pää. Tiedän monia. Esim. eräs tohtorituttu on aika lyhyt mies, jotain vähän yli 170, mutta hänellä on aika iso pää. Hauskaa, jos isopäisyys olisikin hyvä juttu. Minulla on päänympärys jotain 60 cm ja on vaikea löytää hattuja. Aikaisemmin luulin, että iso pää on huono juttu älykkyyttä ajatellen. Olen tosin vain keskitasoa, mutta joku voi erehtyä luulemaan fiksuksi jos en avaa suutani ;)

Vierailija
50/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mennyt niin, että pitkillä ihmisillä on keskimäärin isompi pää kuin lyhyillä. Iso pää on se juttu ja myös lyhyillä voi olla iso pää. Tiedän monia. Esim. eräs tohtorituttu on aika lyhyt mies, jotain vähän yli 170, mutta hänellä on aika iso pää. Hauskaa, jos isopäisyys olisikin hyvä juttu. Minulla on päänympärys jotain 60 cm ja on vaikea löytää hattuja. Aikaisemmin luulin, että iso pää on huono juttu älykkyyttä ajatellen. Olen tosin vain keskitasoa, mutta joku voi erehtyä luulemaan fiksuksi jos en avaa suutani ;)

Hämä-savolainen sinä olet, eivät tunnetusti pärjää älykkyysteissä.

Vierailija
51/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. :)

Vierailija
52/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee ainakin Erkki Liikaseen jolla on tunnetusti suuri pää. Älyä kyllä riittää ja ei taida olla pituutta hirveästi. Erkin yo lakin koko oli 62cm vai oliko enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan