Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MJM - Paulan tapa "tökkiä" ja "läimiä" vastakeskustelijana toiminutta juontajaa

Vierailija
21.03.2014 |

Siis puhun tuosta eilisestä Maajussille Morsian jaksosta jossa Paula ja juontaja keskutelivat. Taukoamatta Paula "läimäisi" ja "kosketteli" juontajaa, ei mitenkään hellästi vaan sillee tosi ärsyttävästi.

Tajusin että äitini tekee tismalleen tuota samaa ja VIHAAN sitä elettä. Äitini luonteessa ja Paulan luonteessa on hyvin paljon samaa, muistuttavat tosi paljon toisiaan. Mistä mielestänne tuollainen tökkiminen kertoo? Mielestäni se on yritys näyttää toiselle että minä olen pomo, ole sinä hiljaa.

Mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:46"]

Minä tulkitsin tuon tönimisen kun oli jännittynyt ja hämmillään..

[/quote]

Joo, tosi hämillään ;)

Vierailija
2/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se kertoo, mutta on muuten todella raivostuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
4/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jaksossa jossa Paula ja Rauno olivat valokuvausliikkeessä katselemassa kuviaan tietokoneelta, Paula piti istumassa olevaa valokuvaajaa päästä kiinni? :D kuin jotain alistamista tai halventavaakin tuo minusta on

Vierailija
5/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa kun kävi jatkuvasti juontajan nahkalle, onpas Paula vailla käytöstapoja.

Mitähän Paula tekisi jos häntä keskustelukumppani tökkisi tämän tästä.

Toivottavasti katsoo jakson ja tajuaa typerän käytöksensä. Paulan valinta yllätti täysin, otti makoilevan sohvaperunan. Luulin että ottaisi sen jolle ehdotteli seksiä kanalassa.

Hakiko Paula pikemminkin renkiä taloon kuin miestä itselleen?

Työleiriltä tuo touhu vaikutti, pomotti tosi ärsyttävään tyyliin. Ei ihme ettei miestä ole vierellä vaikka ikää lähes 60.

Vierailija
6/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa hallita kaikkia se Paula, ja kun ei ole muita keinoja niin sitten on otettava noi käyttöön.

Eukolla on jotain noussut päähän, en tiedä mitä, mutta ei kukaan täysjärkinen käyttäydy noin, ainakaan telkkarissa.

Vierailija
7/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Mia Nuutilalla melko kireä hymy joo siinä kun Paula kuule tökki Miaa kuule noin kymmenennen kerran.

Vierailija
8/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:39"]

Oli Mia Nuutilalla melko kireä hymy joo siinä kun Paula kuule tökki Miaa kuule noin kymmenennen kerran.

[/quote]

Miana olisin pysätyttänyt kuvauksen ja sanonut pari valittua sanoa ja pyytänyt pitää sen 50 cm tilan jota jokainen tarvitsee ympärilleen. Ehkä Mia päätti kuitenkin kestää tilanteen että saadaan talletettua tuon eukon typeryys.

Vierailija
9/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi päästä pitely oli kyllä hauskinta vähään aikaan! :D Olikohan ne edes tuttuja? Ei saakeli jos omassa toimistossa joku tulis pitelemään mua päänupista kiinni samalla kun näppäilen koneella, ois kyllä hyvin epätodellinen tilanne... :DD

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:09"]

Entäs jaksossa jossa Paula ja Rauno olivat valokuvausliikkeessä katselemassa kuviaan tietokoneelta, Paula piti istumassa olevaa valokuvaajaa päästä kiinni? :D kuin jotain alistamista tai halventavaakin tuo minusta on

[/quote]

Vierailija
10/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Paulan kommentti Raunon rikkinäisestä villaliivistä: "En minä ainakaan tykkäis kuule jos mun deittikumppani tulisi sanomaan mulle että nyt on tultu rikkinäisellä paidalla treffeille, niin!" (tms.) No NIINPÄ, miksi sitten hän meni sanomaan niin tylysti Raunolle siitä, kukapa semmoista arvostais! =D

Vierailija
11/11 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsin tuon tönimisen kun oli jännittynyt ja hämmillään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme