Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munkkiniemen vai Munkkivuoren ala-aste?

Vierailija
21.03.2014 |

Munkkiniemen vai Munkkivuoren ala-aste?? 

Kokemuksia, kumpi olisi "parempi" mielestäsi?

-millaiset opettajat?

-ilmapiiri?

-kiusaamista? Otetaanko vakavasti?

ymym

Kiitos vastauksista! :)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kouluvalintaa varten tuota mietit, niin voi olla, ettet pääse valitsemaan.

Munkinseudulla on niin paljon kouluikäisiä lapsia juuri nyt, että ekalle luokalle ei välttämättä mahdu muita kuin juuri kyseisen koulun oppilaaksiottoalueella asuvia.

Vierailija
2/57 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemen ala-aste remontissa sisäilmaongelmien takia ja sams Munkkivuoressa edessä lähivuosina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori on hyvä koulu. Kiva ilmapiiriltään.
Hyviä opettajia. Matikkapainotteinen sekä musiikkipainotteinen.

Vierailija
4/57 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori!

Vierailija
5/57 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseiden ongelmia...

Vierailija
6/57 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkkiniemen ala-asteella ei ainakaan mamuja juuri ole. Munkkiniemessä voi valita A1 ranskan, jota ei munkkivuoressa ole. Munkkiniemen ala-asteella ei ole erityisluokkia.

Vierailija
7/57 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori.

Vierailija
8/57 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Munkkivuorta.

Vierailija
9/57 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:25"]SYK ehdottomasti, alkaen 3.lk.
[/quote]

Samaa mieltä. Meillä eka ja toka luokka Munkkiniemessä, oli hyvä koulu ja hyvät opettajat, ei erityisluokkia eikä ongelmia, kolmannelle Sykkiin, hyvä päätös.

Vierailija
10/57 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuoressa on ainakin yksi hyvin pieni erityisluokka. Ei siitä mitään häiriötä ole ollut. Samaa mieltä, että ei kai haittaa ole jos tapaa erilaisia ihmisiä ja myös erilaisista lähtökohdista tulevia.

Vierailija
11/57 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori on rauhallinen lähikoulu. Ihanasti isommat ovat huomioineet pienempiä. Aika paljon on kerhoja. Ainakin meidän tyttö on viihtynyt oikein hyvin ja menee kouluun hyvin mielellään.

Vierailija
12/57 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori on kokemuksesta hyvä koulu.

Vierailija
13/57 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ala-asteella Munkkiniemen koulussa 1 luokan. Kiusaaminen silloin oli siellä todella pahaa, minua nimiteltiin ja tavaroitani varastettiin eikä annettu takaisin tai rikottiin. Opettajat eivät puuttuneet asiaan, kukaan ei puolustanut. Toisella luokalla vaihdoin koulua onneksi, kun muutettiin. Ei sekään kyllä auttanut tilannetta, kiusaaminen alkoi myös Pikkuhuopalahdessa, tosin olin vain yhden tytön silmätikku. Tämä tyttö ei antanut muiden leikkiä kanssani, yksi kumminkin vapaa-ajalla salaa vietti aikaa kanssani, koulussa ei uskaltanut. -95 vuonna syntynyt.

Vierailija
14/57 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemi, ihanat opettajat

Vierailija
15/57 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemen oppilaat on vähän sellaisia pappabetalar snobeja. Parempina itseään pitävien ihmisten muka parempia lapsia.

Vierailija
16/57 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykille ääni täältäkin.

Vierailija
17/57 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:11"]Mamu-näkökulma kannattaa noteerata...
[/quote]

No nuo ovat Hgin ehkä kaksi valkoisinta koulua, joten eipä ole paljoa noteerattavaa tuollaiselle rasistillekaan.

Vierailija
18/57 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori on hyvä koulu. Maahanmuuttajalapsia on joitain. Entä sitten? Eivät ainakaan häiritse ketään. Pienehkö koulu. Ainakin meidän tytön opettaja on loistava. Myös muiden luokkien opettajista olen kuullut kehuja.

Vierailija
19/57 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemen yhteiskoulun opettajat sanovat, että parhaimmat oppilaat tulevat Munkkivuoren ala-asteelta. Ei ainoastaan tieto- ja taitotasoltaan vaan myös asenteeltaan. 

Eli Munkkiniemen yhteiskoulussa on yläaste ja lukio. En itse opeta Mykissä enkä kummassakaan alakoulussa, joten en sen enempää ota kantaa. Mutta näin olen monelta kollegalta kuullut. 

Vierailija
20/57 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:06"]

Munkkiniemessä paremmat opettajat ja muutenkin parempi koulu. Ei ole erityisluokkia niinkuin munkkivuoressa

[/quote]

Mielenkiintoinen ajatus, että yksi erityisluokka tekisi koulusta huonomman. Minä ajattelen, että se jopa tekee paremman. 

Onko edes Munkkivuoren alakoulussa erityisluokka? Ettet sekoittaisi johonkin muuhun?

Ja erityisluokkia on monenlaisia. Ilmeisesti kammoat käytöshäiriöiste tai maahanmuuttajien erityisluokkaa kapeakatseisuudestasi päätellen. Et halua, että lapsesi näkee "erilaisia". 

Valitettavasti tulee näkemään ja sitten ehkä rankimman kautta, kun on opetettu olemaan ylempänä kuin muut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan