Kehtaatko käyttää seksileluja yhden yön jutuissa?
Kommentit (16)
Toki. Runkkaan aina flesulla, kun baarihoito nuolee mun peppua.
Kannattaa opetella kehtaamaan mitä ikinä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella kehtaamaan mitä ikinä haluaa.
Aijaa niinkö se toimii? Haluan puristella upean työkaverini tissejä. Eli käyn kiinni vaa tisseihin! Selvä!
Se on pakko, jos haluan saada. Harvalla miehellä on juuri oikeanmallinen: kapea ja käyrä.
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko, jos haluan saada. Harvalla miehellä on juuri oikeanmallinen: kapea ja käyrä.
Korjaan ohut, käyrä ja pitkä.
Anustappia ja liukkaria oon käyttänyt myös yhden illan jutuissa.
Se toinenhan on seksileluna siinä.
otan real dollin kolmanneksi pyöräksi.
Riippuu ihmisestä että vaikuttaako myönteiseltä. Sekin vaikuttaa että oonko kännissä. Mutta yleensä nyt en erityisesti muista niitä kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohut käyrä ja 7 senttinen, kelpaako?
Enpä käyttäis. En käytä edes yhden illan juttuja. Pitkässä suhteessa vois ajatella siinä kohtaa, kun alkaa kyllästyttää ja tarvii piristystä tai lisäväriä vakiintuneeseen seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohut käyrä ja 7 senttinen, kelpaako?
16-19 cm on paras pituus. Eli ei nyt oikein. Toki paksumpikin käy, en sulje heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Enpä käyttäis. En käytä edes yhden illan juttuja. Pitkässä suhteessa vois ajatella siinä kohtaa, kun alkaa kyllästyttää ja tarvii piristystä tai lisäväriä vakiintuneeseen seksiin.
Kivointa on kyllä ihan aito ihminen, eikä lelu.
Oletko lihava?