Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paige Spiranac on IHANA!

Vierailija
19.11.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000007627181.html

Golf-tähti Paige Spiranacilla on miljoonia seuraajia – puolustaa seksikkäitä kuviaan: ”Jos joku haluaa katsoa rintojani, niin siitä vaan”

"– Olen nuori, itsevarma ja minusta on kiva näyttää seksikkäältä. Mielestäni minulla on mukavat rinnat. Eikä siinä ole mitään pahaa, Spiranac täräyttää Game 7 -sivuston mukaan.

– Jos haluat näyttää jonkin puolen itsestäsi, niin anna palaa. Minusta julkaisuissani ei ole mitään ihmeellistä. Ymmärrän kyllä, että minulta kysytään usein, miksi rintojeni väli vilkkuu kuvissani. Eihän se ole paha juttu? hän kysyy.

– En koskaan suutu, jos minulle esitetään asiallisia kysymyksiä, koska tiedän kyllä vilauttelevani. Jos joku haluaa katsoa vain rintojani, niin siitä vaan. Siinähän ne joka tapauksessa ovat.

Spiranac kertoo, ettei häntä haittaa, vaikka joku tulisi hänen Instagram-sivulleen vain ulkonäön takia.

– Kiitos tuesta. Teen kovasti töitä kroppani eteen. Vietän tunteja salilla ja katson tarkasti, mitä syön. Olen ylpeä kropastani ja siitä, miltä näytän.

– Halusin selventää tämän asian, koska olen saanut tietynlaisen maineen. Tai minulle sanotaan, etten tiedä mitä teen. Tiedän erittäin hyvin, mitä olen tekemässä. En ole tyhmä."

Hyvä Paige! Olen varma, että Paige sai ja saa tuon ansiosta nyt lukuisia tykkäyksiä varsinkin miehiltä! 👍

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, taas pitää fapittaa kalu hellänä.

Vierailija
2/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo on kova paikka monille feministeille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä OnlyFans-sivua? Tuosta voisin jo maksaakin.

Vierailija
4/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää käyttää ja näyttää, mitä on! Hyvä Paige!

Vierailija
5/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aatelia. Lakki - päästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme