Mitä lautasella
Ruskeaa kastiketta ja muussia, lihapullien kera, NAM
Kommentit (23)
Mustikkapiirakkaa syön ja kaakaota hörpin tässä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi kyllä nam. Tai ehkä vielä enemmän jos lihapullien tilalla olisi nakkeja.
Itse pilkoin keitettyjä pottuja ja muutaman sipulin uuniin.
Ja onhan mulla pari kananmunaa! Joten nekin sinne loppuvaiheilla sitten.
Tein hernesosekeiton Koskenlaskijajuustolla. Eka kokeilu, menee jatkoon.
Jättikatkarapuja sulamassa. Kohta heitän ne pannulle ja teen punaisen currykastikkeen. Lisäksi varmaan riisiä.
Jauhelihakiusausta, mukana pussillinen pakastevihanneksia. Oikein hyvää perusruokaa.
Nyhtökauratomaattikastiketta, perunoita, porkkanaraastetta, punajuuria,siemenleipää. Osa luomua.
Huomenna kasvishernekeittoa tai mustapapupihvejä, kumpi sattuu maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökauratomaattikastiketta, perunoita, porkkanaraastetta, punajuuria,siemenleipää. Osa luomua.
Huomenna kasvishernekeittoa tai mustapapupihvejä, kumpi sattuu maistumaan.
Unohdit lihat, yök.
Graavilohipiirakkaa ja vihersalaatin
Makaronilaatikkoa ja punaviiniä. Että sellainen torstaikombo, en ehkä suosittele tätä makuparia.
Mausteista tomaatti-linssikeittoa jossa kookosmaitoa ja hiivaleipää. Sellaista arkiruokaa.
Paistettua kesäkurpitsaa, paprikaa, porkkanaa ja broileripaloja.
Tonnikalapastaa, oli nyhjää tyhjästä -päivä. Oli sentään kermapurkki ja juustoraastetta.
Ulkona on kamala myrsky, ei inspannu kaupoaanlähtö. Pakkasessa on jäätelöä.
Eilistä tomaattista itämaisittain maustettua kana-kasvisvuokaa vai mikä lie se nyt olikaan. Paistettuja kanafileitä uunivuokaan ja niiden päälle tommastikastike johon paistoin sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa. Eilen oli lisäkkenä riisiä ja tänään nuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikkoa ja punaviiniä. Että sellainen torstaikombo, en ehkä suosittele tätä makuparia.
Hyvältä kuulostaa. :)
Tuo olisi kyllä nam. Tai ehkä vielä enemmän jos lihapullien tilalla olisi nakkeja.
Itse pilkoin keitettyjä pottuja ja muutaman sipulin uuniin.