Mitä masentunut toivoo joululahjaksi?
Nuori mies sanoo, ettei toivo mitään. Mitä ostaisin?
Kommentit (35)
Toosa TV . Pari kertaa nauratti . Kerran Putous nauratti se taikuri . Tuksu on toosa TV parasta ja sossuäidit . Tai sekin auttaa kun tekee kävelylenkin . YouTube bless The lord of My Soul Matt redmann . YouTube no longer slaves Zach Williams. Lohtumusaa . Tai YouTube
Päivän vitsi . YouTube Monkey sees amagic trik ,naurava apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kimppatekemistä, ei mitään kaupasta ostettavaa.
Kimppatekemistä? Oletko koskaan tuntenut masentunutta?
Sekä tästä vastauksesta että aloituksesta tulee minulle mieleen että masennus on ihmisessä yksi, korostan yksi, asia. Ja masennuksia on montaa lajia, tyyppiä ja vakavuusastetta.
Kun oma masennukseni on ollut lievässä tai keskivaikeassa tilassa niin kyllä, nimenomaan kimppatekeminen on ollut juuri minulle tervehdyttävää. Vakavassa tilassa olen niin jäässä että siitä on vain pakko "levätä läpi".
Tästä testivoittaja masentuneelle.
https://www.sinful.fi/fun-factory-cobra-libre-ii-penisvibraattori
Suoratoisto palvelu maksettu vuodeksi esim netflix, hbo tms. Voi paeta omaa elämää. Tai Spotify vuodeksi.
Köysi.
Riippuu kohteen iästä ja profiilista. Jos henkilö on ennen ollut kiinnostunut vaikka muodista, niin joku tyylikäs paita voisi hieman piristää. Semmoista kun ei masentunut ihminen saa itse hankituksi. Tai jos kaipaa rentoutusta, niin vaikka hotelliyö rentoutushoidoilla jossain lähistöllä.
Steam lahjakortti esim 50-100€, jos pelaa tietokoneella, saa ostettua mieleisiä pelejä joiden parissa viihtyy ja samalla on yhteyksissä pelikavereihin. Jos älyttömästi on rahaa upottaa, niin parin tonnin pelikone herkuilla ja steamista kasa pelejä. Loppuu saletisti masennuskin.
Tuskin mitään semmoista mitä osaat antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en toivo mitään.
Sama täällä. Viimeksi tänään mietin mitä hankin joululahjoiksi lähisimmille ihmisille ja samalla omaa toivetta, enkä keksinyt itselleni mitään. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ja jos jollekin uudelle tavaralle tulee tarvetta niin hankin tai teen sen itse, ei kukaan muu oikeaa osaisi kuitenkaan hommata.
Viinaa en juo, sikaria en polta, makkaraa syön mutta ehkä se olisi vähän korni lahja.
Nytpä keksin! Minulla on maailman ihanin vaimo. J0os saisin hänen kanssaan pötköttää vaikka koko tapaninpäivän niin, ettei kukaan häiritsisi.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaksiinia
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä vakavan masennuksen takia ja olin myös Venlafaksiinikuurilla. Ainoa vaikutus oli se, että lakkasi seisomasta. Olen sitä mieltä, että mieluummin ottaisin turpiin kuin tuota myrkkyä.
E-/äänikirjapalvelun lahjakortti voisi olla myös kiva. Äänikirja saattaa olla helpompi, jos lukeminen tuntuu vaikealta.