Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä masentunut toivoo joululahjaksi?

Vierailija
19.11.2020 |

Nuori mies sanoo, ettei toivo mitään. Mitä ostaisin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoja jos on tykännyt lukea.

E-/äänikirjapalvelun lahjakortti voisi olla myös kiva. Äänikirja saattaa olla helpompi, jos lukeminen tuntuu vaikealta.

Vierailija
22/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa TV . Pari kertaa nauratti . Kerran Putous nauratti se taikuri . Tuksu on toosa TV parasta ja sossuäidit . Tai sekin auttaa kun tekee kävelylenkin . YouTube bless The lord of My Soul Matt redmann . YouTube no longer slaves Zach Williams. Lohtumusaa . Tai YouTube

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaksiinia

Vierailija
24/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en toivo mitään.

Vierailija
25/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vitsi . YouTube Monkey sees amagic trik ,naurava apina.

Vierailija
26/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kimppatekemistä, ei mitään kaupasta ostettavaa.

Kimppatekemistä? Oletko koskaan tuntenut masentunutta?

Sekä tästä vastauksesta että aloituksesta tulee minulle mieleen että masennus on ihmisessä yksi, korostan yksi, asia. Ja masennuksia on montaa lajia, tyyppiä ja vakavuusastetta.

Kun oma masennukseni on ollut lievässä tai keskivaikeassa tilassa niin kyllä, nimenomaan kimppatekeminen on ollut juuri minulle tervehdyttävää. Vakavassa tilassa olen niin jäässä että siitä on vain pakko "levätä läpi".

27/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoratoisto palvelu maksettu vuodeksi esim netflix, hbo tms. Voi paeta omaa elämää. Tai Spotify vuodeksi.

Köysi.

Vierailija
29/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteen iästä ja profiilista. Jos henkilö on ennen ollut kiinnostunut vaikka muodista, niin joku tyylikäs paita voisi hieman piristää. Semmoista kun ei masentunut ihminen saa itse hankituksi. Tai jos kaipaa rentoutusta, niin vaikka hotelliyö rentoutushoidoilla jossain lähistöllä.

Vierailija
30/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steam lahjakortti esim 50-100€, jos pelaa tietokoneella, saa ostettua mieleisiä pelejä joiden parissa viihtyy ja samalla on yhteyksissä pelikavereihin. Jos älyttömästi on rahaa upottaa, niin parin tonnin pelikone herkuilla ja steamista kasa pelejä. Loppuu saletisti masennuskin.

Vierailija
31/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
32/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään semmoista mitä osaat antaa.

Vierailija
33/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aineellista.

Vierailija
34/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en toivo mitään.

Sama täällä. Viimeksi tänään mietin mitä hankin joululahjoiksi lähisimmille ihmisille ja samalla omaa toivetta, enkä keksinyt itselleni mitään. Minulla on kaikki mitä tarvitsen ja jos jollekin uudelle tavaralle tulee tarvetta niin hankin tai teen sen itse, ei kukaan muu oikeaa osaisi kuitenkaan hommata.

Viinaa en juo, sikaria en polta, makkaraa syön mutta ehkä se olisi vähän korni lahja.

Nytpä keksin! Minulla on maailman ihanin vaimo. J0os saisin hänen kanssaan pötköttää vaikka koko tapaninpäivän niin, ettei kukaan häiritsisi.

Vierailija
35/35 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venlafaksiinia

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä vakavan masennuksen takia ja olin myös Venlafaksiinikuurilla. Ainoa vaikutus oli se, että lakkasi seisomasta. Olen sitä mieltä, että mieluummin ottaisin turpiin kuin tuota myrkkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän