Opin vasta saamaan vaginaalisen orgasmin
Onko mahdollista, että vasta nyt 26-vuotiaana naisena voi tajuta kuinka yhdynnässä saadaan orgasmi?? Olen tottakai saanut orgasmeja yhdynnässä klitoriksen avulla, mutta vasta nyt olen oppinut että myös emättimen kautta voi saada orgasmin. Tosin omalla kohdallani emätinorgasmi on hieman lievempi kuin klitorisorgasmi.
Seksiä olen harrastanut aktiivisesti viimeiset 11 vuotta.. Ja näin kauan meni tajuta tämäkin. Onpa tyhmä olo..
Kommentit (8)
Miten siinä onnistuit, minä en ole vielä tajunnut. N 31v
Olet vihdoinkin saanut oikeaa jättimelaa, oliko turkkilainen, albaani, somali vai ? Kerro, palsta pakahtuu uteliaisuudesta.
Mahtava juttu!
We should all be so lucky!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:00"]
Miten siinä onnistuit, minä en ole vielä tajunnut. N 31v
[/quote]
Jännittämällä vaginaa enemmän peniksen ympärillä, juuri niillä lantionpohjan lihaksilla. Monesti aiemmin pikemminkin "työnsin" emättimellä jotenkin ulos päin jotta ei tuntuisi niin kireältä eikä menisi ilmaan emättimen sisään. Se ulospäin työntäminenkin tavallaan tuntuu ihan hyvältä, mutta en ikinä päässyt sillä orgasmiin.. Nyt tavallaan grippasin emättimellä kiinni peniksestä ihan tarkoituksella ja orgasmi tuntui emättimen kouristeluna joka säteili mukavasti myös ulkoisiin synnytyselimiin.. Osasinkohan yhtään selittää. Tuntuu tyhmältä, mutta toisaalta ei näitä neuvota missään... Ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:03"]
Olet vihdoinkin saanut oikeaa jättimelaa, oliko turkkilainen, albaani, somali vai ? Kerro, palsta pakahtuu uteliaisuudesta.
[/quote]
Suomalainen mies, eräs Karkkilalaisen veljesjoukon pojista, jotka on kuulemma tunnettuja isoista elimistään. ;) Miehellä on 18 senttiä pitkä, mutta todella paksu. Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:05"]
Mitä eroa niissä on?
[/quote]
Klitorisorgasmi on itsellä ainakin voimakkaampi ja nautinnollisempi. Emätinorgasmi tulee emätintä kiihottamalla ja klitorisorgasmi klitorista kiihottamalla.. Siten emätinorgasmi tuntuu pääosin emättisessä hyvältä ja klitorisorgasmi klitoriksessa.. Molemmissa orgasmeissa se nautinto kyllä säteilee laajemminkin alapäähän ja kehoon. Ainakin itselläni näin, mutta en voi yleistää kaikkien naisten puolesta. Varsinkin kun asia on minullekin uusi löydös!Ap.
Älä syytä itseäsi. Se on miehen syy.