Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mikä näky...

Vierailija
19.03.2014 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031918139135_vi.shtml

Järkyt potkupallot rintojen kohdalla. Näyttää samalta kuin minä lapsena, kun tungettiin paidan alle jalkapallot ja leikittiin, että ne on tissit.

Ja tuo TUKKA. Kuin kuihtunut valtavan pitkä häntä. Ja ilme ja tyyli ja kokonaisuus...

Missä on nykyään klassiset kaunottaret? Tuo näkymä ei ole kaunista nähnytkään.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:07"]Miksi keskitytte vain Marianneen? Melkein kaikkihan nuo ovat koomisen näköisiä pallotissineen, huulitäytteineen ja pidennyksineen.

[/quote]

Ap otti hänet esille ja mielestäni ovat jylhän kanssa kamalimman näköiset. Esim. Suvi ei näytä livenä.läheskään

Vierailija
42/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukalle vielä. Meillä siis minä pesen hiukset joka toinen päivä, föönaan, väsään siistin kampauksen, pesen kasvot, kosteutan, meikkaan, poistan meikit, pidän kynnet työkunnossa, nypin kulmakarvat, ajan säärikarvat, kainalokarvat ja pillukarvat, käytän deodoranttia, ravaan kampaajalla värjäyttämässä hiuksiani.

Mies ajaa parran ja laittaa deodoranttia ja käy leikkuuttamassa hiuksensa. Ja mun pitäisi nyt sitten ottaa silikonit ja blondit hiustenpidennykset että tulee edes vähän vastavuoroisuutta tähän miesparkojen surkeaan lassukkaelämään ja olen oikeutettu hellyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo lapsetkin hurras, että uusi kausi tulee!!! Jestas, mihinkä olenkaan heidät opetanut. :D

Siistii!!!!!11

Vierailija
44/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 01:24"]Lassukalle vielä. Meillä siis minä pesen hiukset joka toinen päivä, föönaan, väsään siistin kampauksen, pesen kasvot, kosteutan, meikkaan, poistan meikit, pidän kynnet työkunnossa, nypin kulmakarvat, ajan säärikarvat, kainalokarvat ja pillukarvat, käytän deodoranttia, ravaan kampaajalla värjäyttämässä hiuksiani.

Mies ajaa parran ja laittaa deodoranttia ja käy leikkuuttamassa hiuksensa. Ja mun pitäisi nyt sitten ottaa silikonit ja blondit hiustenpidennykset että tulee edes vähän vastavuoroisuutta tähän miesparkojen surkeaan lassukkaelämään ja olen oikeutettu hellyyteen.

[/quote]

Vielä kun kerrot miten helvetissä tämä liittyi siihen aiheeseen mistä tässä ketjussa oli alunalkaen tarkoitus keskustella?

Vierailija
45/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariannella näyttää menevän sukset ristiin kaikkien kanssa.

Ulkonäkö on mikä on. Sanotaanko sekamelska. Mutta se on hänen tyylinsä. Playboy haaveet taitavat jäädä haaveiksi ainakin tolla kropalla. Treeniä ja paljon. Hillitympi meikki ja jonkinsortin rusketus olisi paikallaan. Tuolla kalpeudella sokaisee kaikki lukijat.

Suvi näyttää minustakin apinalta. Johannalla on ärsyttävä kestohymy joka ei pahemmin imartele ollenkaan. Tialla tyyli pahasti hukassa ja huulet näyttävät pukamapersereiältä.

Tiina näyttää miltä näyttääkään. Amandalla on rumat kulmakarvat. Muut ovat minulle nevahöödeja.

Tulipas haukuttua. Anteeksi.

Vierailija
46/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:05"]

Kyllä nuo ja sofiaruusilat sun muut ainakin miehille kelpaavat, siksi toinen tuotantokausikin voidaan tehdä.

[/quote]

Toinen tuotantokausi nähtiin jo viime vuonna, tämä on jo kolmas...

Sofiaruusiloita ei kyllä kukaan Mies kaipaa, nikonousiaisille kelpaa tosin vain tietyt kriteerit, joista yksikään ei liity aivoihin. 

Vierailija
47/58 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Amanda Harkimokin nykyään tuollainen?

Vierailija
48/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Madame (Jylhä) tyttöstensä kanssa ;)

Vierailija
49/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Laura Aholalla ja Sanna Suutarilla. T. 5

Vierailija
50/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tota Mariannea... Siinä oikeen Tuksu junior :D

Vierailija
51/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä letti :D

Vierailija
52/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko kukaan etten ole tippaakaan kateellinen näille, vaikka olen läski?

Vähän kyllä säälittää etenkin Marianne ja Kiuru, tuosta Alisasta puhumattakaan.

Miten ihmisellä voi tuolleen vääristyä käsitys omasta ulkonäöstä.

Luuleeko nuo olevansa "harmaita hiirulasia" (termi jonka täällä av:lla opin) jos eivät laita hirveää kuitutukkaa päähänsä ja järkkyjä tekoripsiä sekä mutrista turpaansa hölmön näköisesti?

Vierailija
53/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ahola näytti oikein kivalle.

Vierailija
54/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ja sofiaruusilat sun muut ainakin miehille kelpaavat, siksi toinen tuotantokausikin voidaan tehdä.

Vierailija
55/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala ton Jylhän naamavärkkiä! Voi kauhistus, mikä ajaa ihmisen tollai leikkeleen naamaansa, kun se ei sitä missään nimessä paranna?

Vierailija
56/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Ei Sofia huulineenkaan kuitenkaan läheskään noin pahalta näytä.

Vierailija
57/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsekö sinne vain, jos on silarit?  Ketä nää muuten on, osaako joku kertoa?

Vierailija
58/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nämä ihmiset edes ovat?