minkälaista tarvetta perusvaimolla on hakea hyväksyntää vierailta
eli tuntea olevansa " vielä naisellinen ehkä haluttukin" kun oman miehen sanat ja teot ei pitkän ajan jälkeen tunnu enää riittävän.
Varmaan monella naisella on tälläistä tarvetta vaikka mitään ei tarvii enää "metsästää"
Kommentit (12)
Mikä on perusvaimo? Voisko vika olla siinä, että pidät vaimoasi "perusvaimona"?
Mulla ei ole kovin suurta tarvetta hakea huomiota vierailta miehiltä sen lähemmin, mulla raja pysyy jossain anonyymissä nettikeskustelussa, eikä sekään mitään privaattia nettiseksiä. Ja tietysti, onhan se kiva huomata, jos edelleen kerää katseita. Mutta enempää ei tarvitse kokeilla sitä, vieläkö on haluttava.
Jestas!
Jos ajattelet että vaimosi on "perusvaimo" eli toisinsanoen peruskauraa, tylsää harmaata huttua jonka pitäis olla tyytyväinen siihen rippeeseen, minkä hänelle ehkä saatat antaa, niin ei ihme jos vaimo kaipaa muuta.
MIks veessä ajattelette niin että perusvaimo harmaata kauraa. kaikkea muuta mutta en ostele hepeneitä ja koruja koska naisilta ne jää pitämättä ja rahaa käytetään kotiin yms. samoin ulkona syömiset ja matkustelut on meillä muita harvemmassa. silti nainen saa hierontaa ja hellyyttä keskivertoa enemmän samoin kotihommat ja lastenhoito sujuu niin et hänelle jää aikaa. luulen että ehkä nykyajan esimerkit on yksi syy, pitää miellyttää kaikkea että menestyy ja tuntea olevansa hyväksytty karskissa maailmassa ja se että vapaa.aikaa on enemmän kuin ennen.
Minuakin on mietityttänyt "perusvaimo" sanonta. Nainen on Nainen, olkoon naimisissa tai ei.
Kaikilla on omat tarpeensa, kuten miehilläkin, jos tarpeet ei täyty, on luonnollista että ainakin alitajunnassa hakee hellyyttä muualta. / vilivallaton
En oo edes kuullut sanaa perusvaimo. Siis tätä ennen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:17"]
En oo edes kuullut sanaa perusvaimo. Siis tätä ennen.
[/quote] En minäkään ole sellaista nimitystä kuullut aikaisemmin. Mut tämän keskustelun otsikossa se mainittiin, siksi ihmettelin mokomaa.
Siksi mainitsin että Nainen on Nainen. / vilivallaton
Olen "perusvaimo" naimisissa kotiäitinä, töissä käyn vain keikkahommissa kaupankassalla. Tapaan vähän uusia ihmisiä ja tosi harvoin miehiä. Päivisin tapaan vain muita äitejä.
Mieheni tekee matkahommia ja seksi on olematonta. Olen miettinyt tapailla muita miehiä, katson sen minun oikeudeksi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:29"]
Olen "perusvaimo" naimisissa kotiäitinä, töissä käyn vain keikkahommissa kaupankassalla. Tapaan vähän uusia ihmisiä ja tosi harvoin miehiä. Päivisin tapaan vain muita äitejä.
Mieheni tekee matkahommia ja seksi on olematonta. Olen miettinyt tapailla muita miehiä, katson sen minun oikeudeksi.
[/quote]
Ukkos raataa perheen eteen että tuo rahaa sinulle ja lapsille, mutta sinä katsot oikeudeksesi katsella muita miehiä villin seksin toivossa.
Toivottavasti olet trolli.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:29"]
[/quote]
Ukkos raataa perheen eteen että tuo rahaa sinulle ja lapsille, mutta sinä katsot oikeudeksesi katsella muita miehiä villin seksin toivossa.
Toivottavasti olet trolli.
[/quote]
Niinpä, helvetin horo. Sääliksi käy miehes, reissutyö ei oo helppoa eikä kivaa. Sinä lösöät kotona, mene kunnolla töihin ja anna miehesi jäädä hoitovapaalle vuodeksi. Saattaa olla että seksi alkaa maistua, siis miehelle.
Ja niin, olen minäkin ollut reissutyöläisen naisena vuosia. En pettänyt eikä käynyt mielessäkään tuollainen "oikeutus". Tee miehesi elämä mahdollisimman helpoksi, nimittäin siihen sulla on velvollisuus kotonamakaajana. Sitten voit miettiä niitä oikeuksiasi ja voihan olla että tällä kaavalla irtoaa paremmin.
Sori mutta näin on.
N31
Perusvaimo vois olla just tollanen perusnäköinen enintään keskipalkkalainen 2-3 lapsen äiti. Vaikka maalta. Ihmettelen vaan näitä erinäisiä naisten päähänpistoja ja mitkä siis ajavat tuohon hirveään hyväksynnän hakemiseen. Onko se perheenäitinä kotona olo lasten kanssa niin madonnaa ja sit pitää olla vähän sitä toista että on jonkin arvoinen, tuntuu siltä.
Huh, kertomasi on jostain syystä valitettavan yleistä. Olen pahoillani puolestasi. / vilivallaton