Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna G rules

Vierailija
18.11.2020 |

Hänen sunnuntaiserviisi on linnanjuhlien etkoilla.

Hyvä Hanna.

Ja nyt tietysti kaikki luulee, että oon Hanna, vaikka olen vain seuraaja joka on aidosti iloinen puolestan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tänä vuonna vietetä linnan juhlia?

Kaikesta huolimatta olen iloinen puolestaan Hannan kanssaan Joonaksen.

Vierailija
2/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallistanut lapsensakin kanssaan Joonaksen.

Vierailija
4/10 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpäisy itsenäisyyspäivän juhlia kohtaan. Hanna G ei liity millään lailla näihin juhliin. Miten joku materialistinen ihminen päästetään häpäisemään juhlat😢

Vierailija
5/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kovasti iloinen puolestaan. On tehnyt paljon työtä sen eteen mitä on saavuttanut. Ja se aina ärysttää ihmisiä, niin ,että saa kaikkea kuraa niskaan. Minusta esim tuo on hyvä, että lasten kasvot eivät  somessa näy.

Vierailija
6/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kovasti iloinen puolestaan. On tehnyt paljon työtä sen eteen mitä on saavuttanut. Ja se aina ärysttää ihmisiä, niin ,että saa kaikkea kuraa niskaan. Minusta esim tuo on hyvä, että lasten kasvot eivät  somessa näy.

Minun mielestä ovat noloja kanssaan Joonaksen. Lapset joutuvat myymään mitä ihmeellisimpiä tuotteita. Joonas kuvaa heitä puskapissalla ja vessanpöntöllä. Eikö lapsillaan ole mitään oikeuksia?

Vierailija
7/10 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli karseeta katseltavaa Hannan esiintyminen. Hermostunutta naureskelua ja kiemurtelua. Kaikessa, ihan kaikessa, paistaa läpi hirveä yrittäminen olla jotain muuta mitä oikeasti on.

Vierailija
8/10 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kokki jos ei olisi niin hermona ja kiemurtelisi vaivaannuttavasti

Vierailija
9/10 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi jättää myös itsesäälin vähemmälle

Vierailija
10/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 kirjoitettu kommentti kuvaa Hannaa hyvin!

”Muistelen reilu 5 vuotta sitten kyn olin yksillä kokkareilla ja Hanna G oli siellä silloisen miehensä kanssa. Voi sitä epävarmuuden ja hihittelyn määrää! Kuin pikkutyttö maalta olisi pudotettu keskelle Etelä-Helsingin "kermaa". Minusta näytti kuin hänen miehensäkin olisi ollut tosi vaivaantunut käytöksestä. Nyt kun katselee Hannan "kurmeekokkailuja" ja maailman naisen elkeitä niin en voi kun hymistellä kun muistelen muutaman vuoden takaisia kokkareita. Hyvin on Hanna koittanut opetella kuinka ollaan yläluokkaa mutta kyllä se kouluttamaton maalaistyttö näkyy läpi vaikka kuinka kuorruttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän