Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi ja kirottu Tinder

Vierailija
18.11.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50520818

Mitä ajatuksia herää? Jos olisin itse katsonut vain tämän jakson, niin pitäisin Topia suurin piirtein palstahemmojen tasoisena, mutta kun olen katsonut useamman jakson (ja olen ihan koukussa Topiin) niin ymmärrän hänen ärtymyksensä.

Ihan eri maailmoissa elämme, myös eri sukupolvissa, mutta (ja juuri siksi) tosi mielenkiintoinen sarja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

topi on kyllä söötti

Vierailija
2/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira-Topikin vaikuttaa kivalta, mutta tuo sarja on todella katsomisen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa katsoa koko sarjaa, niin vahva suositus jaksoille 3, 7, 8, 10 ja 18. Loppuja en vielä ole ehtinyt katsoa. Mutta ihan samoja teemoja pyöritellään kuin tällä palstalla usein.

Vierailija
4/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman hienosti nuori juntilta vaikuttava mies reflektoi elämäänsä ja parisuhteitaan.

Vierailija
5/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka haluaisi elättää kotona olevaa puolisoa, vaikka elää kädestä suuhun (jakso 26).

Millä ihmeellä?

Vierailija
6/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelin paita on ihan pakko nähdä!

https://areena.yle.fi/1-50599110

.

Vierailija
7/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välillä kun mä kuuntelen itteeni tarpeeks monta lausetta nii mä tajuan sen itekki iha heti, että en mä v*ttu tajua tästä yhtää mitää"

Rakkauselämä aika hyvin kiteytetty.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
8/8 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Välillä kun mä kuuntelen itteeni tarpeeks monta lausetta nii mä tajuan sen itekki iha heti, että en mä v*ttu tajua tästä yhtää mitää"

Rakkauselämä aika hyvin kiteytetty.

Terveisin Naispelko27

Kiitos, Naispelko. Tämä sarja olisi niin tarpeen monelle muullekin palstalaiselle, joka etsii tapoja sanoittaa tai kiteyttää omaa rakkauselämäänsä. Jostain syystä sitä ei haluta nähdä/kuulla - ehkä juuri siksi, että osuu liian lähelle ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän