Mikä mussa on vikana kun miehet haluavat minusta vain seksiä?
En siis välttämättä tahdo itsekään naimisiin tai muuttaa yhteen asumaan. Mutta tahdon suhteelta muutakin kuin seksiä, täytyy siis olla jonkunlainen keskustelyhteys ja aikaa yhdessä muutenkin kuin seksin merkeissä.
Kuka nainen edes haluaisi pelkän seksisuhteen?
Miten tämän näkee kun jonkun tapaa, että onko se vain piparin perässä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, KUKAAN mies ei lähtökohtaisesti kaipaa keneltäkään naiselta muuta kuin seksiä. Elämäsi muuttuu paljon paremmaksi, kun sisäistät ja hyväksyt tämän.
Tämä. Kaikki muu on vain plussaa, mutta seksi on siellä tärkeimpänä. Muista kriteereistä voi joustaa enemmän.
Kyllä, pitää paikkansa ainakin kohdallani. Se mikä erottaa parisuhteen kaverisuhteesta on seksi tai yleensäkin läheisyys. Ehkä myös jonkinlainen "suojelijana" olo.
Naiset kuulostavat haluavan aivan muita asioita, joten olen päättänyt olla yrittämättä mitään parisuhdetta. En myöskään harrasta yhden yön juttuja. Tässä ei ole mitään katkeruutta, mutta minusta on väärin huijata ketään suhteeseen esim. lupaamalla, että "joskus" voisi hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti klassisen komea mies on yleensä kohtelias ja varmasti osaa myös rehellisesti kertoa mitä haluaa ja mitä ei. Sitten on nämä ulkoisesti (ja luonteeltaan) tyyliin BB-Artut, jotka ovat niitä kieroja häntäheikkejä ja moni nainen näihin haksahtaa.
Harmi että nuo klassisen komeat, asialliset miehet ovat se halutuin miestyyppi ja varmasti tietävät sen myös itse.
Ehkä viestität liikaa, että haluat suhdetta pikemminkin kuin odottaa, että mies pyytää sitä sinulta. Kokeilee toisinpäin: pane miestä anelemaan suhdetta.
Mulla on aika hyvä naisystävä ja hänellä on ollut useita miessuhteita ja niistä ei sitten ole kehittynyt sen kummempaa. Hän nyt on sellaisessa tilanteessa, että miehet haluavat häneltä vain seksiä ja häipyvät sitten. Ongelma on se että hän vetää puoleensa vain niitä, ei niin hyviä miehiä, joilla ei ole muuta mielessä kuin panohommat. Ikää alkaa jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti klassisen komea mies on yleensä kohtelias ja varmasti osaa myös rehellisesti kertoa mitä haluaa ja mitä ei. Sitten on nämä ulkoisesti (ja luonteeltaan) tyyliin BB-Artut, jotka ovat niitä kieroja häntäheikkejä ja moni nainen näihin haksahtaa.
Harmi että nuo klassisen komeat, asialliset miehet ovat se halutuin miestyyppi ja varmasti tietävät sen myös itse.
Minusta taas ei. Moni ei välttämättä edes uskalla tutustua heihin. Yleensä he ovat oikeasti hyvätapaisia fiksuja miehiä, jotka odottavat naiselta muutakin, kuin hyvää ulkonäköä ja reikää. Nuo BB-Artut (on oikeasti aika osuva kuvaus) ovat taas niitä, jotka kieroilemalla ja valehtelemalla pääsevät naisten pöksyihin. Ovat ulkoisesti sellaisia, että moni nainen uskaltaa ottaa kontaktia, koska eivät ole mitään erityisen komeita.
Franco kirjoitti:
Ehkä viestität liikaa, että haluat suhdetta pikemminkin kuin odottaa, että mies pyytää sitä sinulta. Kokeilee toisinpäin: pane miestä anelemaan suhdetta.
Minusta kaikki tuollainen pelaileminen on typerää. Jos ei kelpaa sellaisena kuin aidosti on, sitten ei kelpaa. Jos minä pidän miehestä, todellakin kerron sen hänelle ja jos se on miehelle ongelma, etsiköön sitten jonkun muun.
Jännää pukkaa, naiset ne ei koskaan opi
Oletko ehkä jotenkin niitä naisia jotka on aina kovin miellyttämisenhaluisia miehiä kohtaan...? Tekee ja sanoo ehkä joitain asioita, vaikkei oikeasti ajattelisi niin/haluaisi tehdäkseen vaikutuksen...? Kyllä vaikuttaa vähän siltä että olet liian helppo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas ei. Moni ei välttämättä edes uskalla tutustua heihin. Yleensä he ovat oikeasti hyvätapaisia fiksuja miehiä, jotka odottavat naiselta muutakin, kuin hyvää ulkonäköä ja reikää. Nuo BB-Artut (on oikeasti aika osuva kuvaus) ovat taas niitä, jotka kieroilemalla ja valehtelemalla pääsevät naisten pöksyihin. Ovat ulkoisesti sellaisia, että moni nainen uskaltaa ottaa kontaktia, koska eivät ole mitään erityisen komeita.
Minä olen jo etukäteen luovuttanut noiden komeiden fiksujen miesten suhteen enkä edes yritä, koska kyseinen miestyyppi ei ole koskaan minusta kiinnostunut. Tiedän itsekin ettei ole mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo etukäteen luovuttanut noiden komeiden fiksujen miesten suhteen enkä edes yritä, koska kyseinen miestyyppi ei ole koskaan minusta kiinnostunut. Tiedän itsekin ettei ole mitään mahdollisuuksia.
Ok, mutta he eivät kuitenkaan juokse piparin perässä eivätkä pelaa mitään pelejä toisten tunteilla? Sanovat suoraan miten asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta he eivät kuitenkaan juokse piparin perässä eivätkä pelaa mitään pelejä toisten tunteilla? Sanovat suoraan miten asiat on.
Tosi hienoa että noita miehiä on. Jos heitä olisi enemmän, deittailu voisi olla jopa mukavaa. Olen iloinen niiden naisten puolesta joiden ulottuvilla nuo miehet ovat, vaikka toki harmittaa kun en itse heihin lukeudu.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Haluan kyllä itsekin seksiä. Mutta varmaan mahdotonta löytää mies joka haluaa sekä suhteen että sitä seksiä. Usein kun nää suhdetta haluavat miehet sitten alkaa pihtaamaan. Paljon seksiä haluavat taas sitten haluaa paneskella ympäriinsä.
Juuri näin. Miehet ovat joko seksihulluja tai impotentteja naisten mielestä. Välimuotoa ei ole. Joskus joku prinssi on pystynyt kolme päivää salaamaan vajaavuutensa, mutta lopulta jäänyt kiinni hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat liian helposti useimmille.
Et ole tarpeeksi tai älykäs tai kiinnostava muihin asioihin.
Olet tietyllä tavalla liian helppo nakki.
Sinulla ei ole mitään muita avuja kuin tuo seksi.
Ihan näin mielenkiinnosta, mutta mitä avuja miehillä on? Toisekseen jos nainen osaa jotain niin se on miehelle uhka. Mitä avuja nämä mystiset ei uhkaavat avut on mitkä ei uhkaa miestä ja joita saa olla?
Miehet ovat älykkäitä ja kiinnostavia (toisten miesten mielestä), Naisella saa olla vaikka mitä avuja, mutta miehiä heissä kiinnostaa silti etupäässä vain seksi.
t. mies
Oma kokemukseni parikymppisenä parisuhdetta etsivänä miehenä oli juuri se, että samaa ikäluokkaa olevat naiset menivät ihan itse näiden höylää ja hylkää sällien matkaan. Kun itse oli naisten mielestä "komea" ja "ihana", mutta ei kuitenkaan halunnut pelkkää seksiä ja heti ja nyt, niin kyllä siinä usein kävi niin että esim. baari-illan lopuksi nainen jonka kanssa oli juteltu ja sovittu treffien sopiminen puhelimitse samaksi viikoksi, lähti kuitenkin sen tanssilattian limaisimman (eikä edes komeimman) miehen kämpille.
Ei sen nähtyään perään enää soitella, eikä soittoihin vastata. Eli omasta kokemuksestani kyllä te naiset tavallaan ihan itse aiheutatte tämän ongelman. Sitten kun itse lakkasin pettyneenä etsimästä parisuhdetta, niin johan alkoi seksiä tulla. Mutta ei sellaisen naisen kanssa parisuhdetta luoda, joka on puolitutun kanssa parin siiderin jälkeen valmis panohommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos "klassisen komea ja asiallinen" mies sille jää hikiselle "hauskalle" pano-Petelle aina baarissa kakkoseksi, ei se että olet "halutuin" ole varsinaisesti mikään huippu juttu.
"Kuka nainen edes haluaisi pelkän seksisuhteen"?
Hyvä kysymys aloittajalta! Tätä oon itekkin miettinyt, ja tullut siihen tulokseen ettei kukaan.
Minä kyllä haluaisin ”pelkän” seksisuhteen.
Syy: panettaa aina ja haluaisin säännöllisesti seksiä, mutta en ole ns. parisuhdeihminen enkä ole koskaan edes tavannut kumppanikseni sopivaa miestä.
Seksisuhteen löytäminen ei vaan ole ihan helppoa.
Suurinosa tapaamistani sinkkumiehistä haluaa parisuhteen, ja ne jotka haluavat pelkkää seksiä haluavat panna monien kanssa eikä mitään seksisuhdetta yhden kanssa.
Naisen toive: "klassisen komea ja asiallinen" mies, jolla ei ole halua paneskella ympäriinsä. Eli vähän niinkuin ulkoisesti ja luonteeltaan huippumies, joka on osin a-seksuaali, jonka Nainen sitten parantaa.
Älä ole niin antavainen.
Ensin pitää syventää suhde muutoin ja katsoa mihin etenee. Seksi kannattaa ottaa mukaan vasta myöhemmin.
Ja mitä kauniimpi vartalo, sitä enemmän ne kaikki miehet haluaa päästä pa*nemaan hyvä tissistä ja peppuista, hoikkaa naista.
Kauniina naisena olen ihan jäätävän varovainen. Juuri ne pelimiehet etsii hyvä vartaloista naista, oikeasti myös loputkin. Pakko olla pihtari jos sulla on seksikäs vartalo.
Sitten kun ensin kolahtaa henkisesti, voi todella harkiten edetä fyysisellä tasolla ja silloinkin todella varovasti.
Näin minä karsin sen ihanan miehen itselleni.