Huominen ja ylihuominen lomaa, mitä tekee sijaistava kollegani..
Huoh! Tottakai sai juuri viime yönä kovan nuhan. Tää on Niin nähty! Joka siunatun kerta on joko ennen tai jälkeen, kun olen ollut poissa, saikulla
Kommentit (8)
No jos tuo on tapahtunut useamman kerran, niin kerää vähän statistiikkaa ja vie pomolle.
En ole ap, mutta luulisin, että jos sijaistava kollega on sairaana, niin työt jäävät loman aikana tekemättä. Eikö tämä ole aika selvää?
No työantaja hankkii toisen sijaisen, sehän on hänen velvollisuutensa, vaikka nykyään on työpaikoilla trendi se, että itse pitäisi sijaisensa hankkia, vaikka olisi kuolemankielissä. Ymmärrän sen, jos ottaa palkatonta virkavapaata, että silloin hankkii itse sijaisen, mutta sitä en ymmärrä missään tilanteessa, että sijaiselle pitäisi tehdä kaikki valmiiksi eteen, niin että hän vain nauttii palkkaa. Ja vakinainen tekee työt uudelleen, kun palaa taas töihin. Onhan näistä kokemuksia.
No, tänään paiskit niin paljon valmiiksi kun mahdollista tai sit teet ne ens viikolla.
Mun tilanteessa aika todennäköisesti vaikuttaisi minun vapaisiini. Tuuraajia on talossa yksi ja työni sellainen, että paikalla on 8-16 pakko jonkun olla.
Mitä sitten?