Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, jolle hyvin rakennettu ja usein päivitetty someprofiili on niin tärkeä?

Vierailija
18.11.2020 |

Joka paikassa kuvaamassa itseään ja joka päivä lisää elämästään kuvia/videoita someen. Mikä sellaista ihmistä vaivaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

Vierailija
2/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehulluus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole varmaan yhtään mitään muutakaan, ei todellisia ystäviä, ei rakastavaa kumppania, ei perhettä, ei kunnollisia harrastuksia, ei mitään. On vain oma naama ja pienet pään sisäiset ympyrät. Mutta ihan sama minulle, en ajattele tuollaisia ihmisiä ollenkaan.

Vierailija
4/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influencerius Someticus Paranoialis

Eli hänellä on harhakuva omasta some-vaikuttajuudestaan

Vierailija
5/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen ole ihminen. Tyhmä aivopesty somelammas.

Vierailija
6/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mulla on sosiaalinen elämä enimmäkseen rakennettu internettiin. En jatkuvasti ota itsestäni kuvia, päivittelen uuden ehkä joka kuukausi tosin. Postaan paljon meemejä ja piirroksiani joka päivä ja juttelen kommenteissa. Ei mussa mielestäni mitään vikaa ole. Syy miksi pyörin somessa kaikki päivät lähti alun perin siitä etten ikinä kokenut kuuluvani minnekkään, olin koulussa se kiusattu hiljainen läski tyttö jota kukaan ei huomannut. Netissä huomasin että sain luotua enemmän kontakteja ihmisiin, yhtäkkiä olinkin haluttu mutta vain netissä, löysin pitkä-aikaisia ystäviäkin sieltä, sain olla oma viimein itseni ja kasvaa rauhassa kun minua ei jatkuvasti nälvitty kuten koulussa, ulkonäöllä ei ole netissä väliä jos saa vaan jutella tekstin välityksellä tai pelailla videopelejä eikä toista tarvitse katsella. Minulla on sosiaalisia pelkoja ja kiusaamine  enimmäkseen vahvisti omaa sisäänpäinkääntyneisyyttäni. 

Nykyään olen ihan kivan näköinen nainen ja laihtunut, huomaan että ihmiset jopa hymyilevät ja ovat ystävällisiä minulle kun menen ulos mutten siltikään luota juuri kehenkään. En edelleenkään tunne kuuluvani minnekkään paitsi nettiin :) Harmi jos koet et sua vaivaa se miten joku muu elää elämäänsä mut meitä on joka junaan. Harmiahan minä en kuvillani ja meemeilläni kenellekkään aiheuta. Keskittykää oikeisiin ongelmiin kuten esim siihen miksi suomessa on niin helvatan paljon kiusaajia niin koulussa kuin työpaikoillakin ettei enempää mielenterveysongelmia tulisi jotka sitten vievät vielä enemmän yhteiskunnan resursseja.

Vierailija
7/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ehkä haaveilee, että saa seuraajia niin paljon, että alkaa rahaa virtaamaan. Surullista katsoa kun nuoret (naiset enimmäkseen) laittavat filtterikuvia someen. Kaikki näyttävät samalta, isot silmät, pieni leuka. ET:n näköisiä filtterikuvia somet täynnä, niin ja vähän tissivakoa peliin myös. 

Vähän vielä joku tietty värisävy aina kuviin, pastellia, tai jotain muuta. Voin kuvitella, että tällekin aikakaudelle naureskellaan parin kymmenen vuoden kuluttua. 

Menestyminen somessa alkaisi jo vaatimaan minusta vähän sitä, että eroaa muista. Noita sävy sävyyn sisustus, oma naama filtterin läpi ET-naamoja alkaa olemaan ihan liikaa. 

Vierailija
8/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeys mielisairaus.

Vierailija
10/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus.

Vierailija
11/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen ole ihminen. Tyhmä aivopesty somelammas.

👌

Vierailija
12/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus

Vierailija
13/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Jos sometus liittyy töihin tai esittelee tekemiään asioita, voi olla käytännöllistä nykypäivän näkyvyyden rakentamista.

Jotkut kehittävät nettiprojekteja ajankuluksi tai tienatakseen.

Vierailija
14/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta. Jos sometus liittyy töihin tai esittelee tekemiään asioita, voi olla käytännöllistä nykypäivän näkyvyyden rakentamista.

Jotkut kehittävät nettiprojekteja ajankuluksi tai tienatakseen.

Entä jos esittelee vain ulkonäköään?

Vierailija
15/15 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tuoda itsensä esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi