mies ei tyydytä naista
ollaan molemmat siis nuoria ja seurusteltu 3
2 vuotta. ikuinen ongelma on se ettei poikaystäväni ole kertaakaan tyydyttänyt minua kunnolla, ei voi nuolla ei edes koskea värkkiini hän on jopa sanonut että se ällöttää häntä. Toinen asia on sitten hänen anaal.i fetissi, kun aina pitää sinne tunkee ja sitä nuolla ja hipelöidä. mutta mitäpä tyydytystä siitä minulle ois... olen sanonut hänelle ainaki kaksi kertaa siitä suhteen aikana. mutta mikään ei muutu loppupeleissä.
antakaa neuvoja ja vihjeitä miksiii minun mieheni on tämmöinen ja miksi minä en saa seksiä rakastavana tyttöystävänä koskaan tyydytystä..?
Kommentit (26)
asia on minulle kyllä todella tärkeä ja kaaan tyydytystä. lisäystä vielä että olen kerran jopa harr. seksiä toisen miehen kanssa saadakseni tyydytystä. ja se mies olikin ihan eri luokkaa tässä.suhteessa ;) mutta silti kun oikeasti rakastan poikaystävääni asia on minulle todella vaikea enkä haluaisi jättää häntä
Tuossahan sinä vastaatomaan kysymykseesi: suhteenne tulee päättymään onnettomasti, sinun pettämiseesi. Et jaksa tuota lopun elämääsi. Ja jos sinulla ei ole munaa lopettaa suhdetta hyvän sään aikana, niin joudut lopettamaan sen huonoissa väleissä.
päästä mies vapaaksi.
Se on sinun oma päätös. Kaikkea hyvää ei voi saada elämässä, ainakaan samalla kertaa, ja moni valitsee tinkimisen seksin laadussa ja/tai määrässä, jos kumppani on muuten miellyttävä. Mutta älä odota mitään epärealistisia ihmeitä tapahtuvaksi tuossa asiassa, vaan tiedosta se valinta.
niin kaikkea hyväähän ei voi saada.. mies on muuten minulle kyllä täydellinen, ottaa huomioon ja on tosi rakastava. mutta kun itse rakastan seksiä niin paljon niin asia vaan vaivaa niin pirusti
niin kaikkea hyväähän ei voi saada.. mies on muuten minulle kyllä täydellinen, ottaa huomioon ja on tosi rakastava. mutta kun itse rakastan seksiä niin paljon niin asia vaan vaivaa niin pirusti
Niin, parisuhteiden ihmellisyyksiä on se, että löytää ihmisen, joka sopii kuin nen päähän. Koska ihmiset ovat erilaisia, niin koskaan ei löydä ihmistä, joka tyydyttää kaikilla tasoilla. Tässä piTää sitten miettiä, mitä hyväksyy ja mitä ei.
Minulle seksi on niin tärkeää, että tuota en voisi hyväksyä. Ajattele 50 vuotta huonoa seksiä....