Femmatori,oliver,lanttila,sunkirppis
Kokemuksia femmatorista tuusulassa,oliverin kirppiksestä keravalla,lanttilasta ja sunkirppiksestä vantaalla? Onko teillä kertoa plussia ja miinuksia kyseisistä paikoista?
T.Vinkeistä kiitollinen kirppisvaraaja
Kommentit (6)
Femma ja Oliver kivoja, jälkimmäinen ehkä hiukan "siistimpi" ja pöydissä hyvää tavaraa. Kummassakin käy kyllä oman kokemuksen mukaan porukkaa joten myytävät liikkuu varmasti hyvin
Minulla on Lanttilasta kokemusta ostajana. Itse en ole löytänyt sieltä juuri mitään, koska kirppis on niin valtavan suuri. Runsauden keskellä on vaikea löytää ne potentiaalisesti kiinnostavat pöydät, etenkin kun myynnissä oleva tavara on hyvin kirjavaa. En jaksa mennä usein, koska aikaa kuluu niin tuhottomasti. Lisäksi parkkihalli on ahdas.
oliverissa kannattaa käydä. todella hyvä ja löytyy aina jotain ostettavaa :)
Tässä linkit kyseisiin paikkoihin,niistä saat varmasti moneen asiaan selvyyttä:)
Femmatori: www.femmatori.fi/tuusula
Oliver: www.oliverinkirppis.fi
Lanttila: www.lanttila.fi
Sun-kirppis: www.sunkirppis.fi
sunissa hyvä leikkipaikka lapsille. Valoisa ja hyvä paikka.
Mä käyn Lanttilassa säännöllisesti. Ihan hirveästi siellä on likaista ja rikkinäistä kamaa, mikä ällöttää suuresti. Muutamia kivoja juttuja on löytynyt. Se kuitenkin on tosiaan liian suuri, aikaa menee kiertämiseen ja tuntuu, ettei tavara vaihdu, kun siellä on monta vakimyyjää/vakitrokaria, joiden loossit täynnä ryönää. Inhottaa myös, kun osa vaatteista haisee aivan hirveälle, ostajana arvostaisin, jos edes pestäisiin ne ennen myyntiä.