Mikä Moumoun asunto sekoilu?
En ole lukenut tuota blogia aikoihin, on ollut jo pitkään pelkkää mainostusta. Mungostyle- ketjusta bongasin kuitenkin maininnan Moumoun asunto sekoilusta, mitä mulla on mennyt ohi? :p
Kommentit (6)
sanoi muuttavansa asuntoon, jonka kuvat oli otettu parin vuoden takaisesta asuntoilmoituksesta. kun joku löysi ilmoituksen, sanoi ettei muutakaan siihen, vaan se oli "vitsi" tai jotain vastaava. kuulemma kaikki bloggaajat valehtelee ja on ihan normaalia väittää tällaisia asioita. jotain tämmöstä ihmeellistä säätöä se oli.
Tietenkään kukaan bloggaaja ei kerro, mihin muuttaa tai missä asuu. "Koti kulmien" postauksetkin tehty usein viereisestä kaupunginosasta. Oliko yllätys jollekin? :D
no hei yllätys kirjoitti:
Tietenkään kukaan bloggaaja ei kerro, mihin muuttaa tai missä asuu. "Koti kulmien" postauksetkin tehty usein viereisestä kaupunginosasta. Oliko yllätys jollekin? :D
Kolme vuotta myöhemmin
no hei yllätys kirjoitti:
Aivan. Itse asun kaupungin keskustassa ja yksi bloggari asuu tästä noin 4-5 km päässä kaupunginosassa joka ei ole luonnollisesti ole keskustassa. Huvittavaa seurattavaa, kun bloggari kuvaa itseään tässä minun kotikulmillani ja kehuu blogissaan kuinka ihana onkaan asua näillä kulmilla. Muistaa myös aina mainostaa kuvanottopaikkoja kotikulminaan.
UP
t. toinen utelias ano