Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kämpän sisustus esteenä yhteenmuutolle?

Vierailija
18.11.2020 |

Siis tilanne on se, että olemme tosissaan miettineet, että muuttaisimme tammi-helmikuussa yhteen samaan kämppään. Pitäisi kuitenkin vuokrata kokonaan uusi kämppä, koska molempien asunnot ovat liian pienet kahdelle. Poikaystävän asunnossa on sisustuksena Arsenalin kaulahuivi, HIFK:n pelipaita ja 1 kuva kummilapsesta. Muuten ei yhtään mitään sisustusta missään. Sänky + yöpöytä, sohva + sohvapöytä, TV-taso, TV, PS4, läppäri, mikro. Siinä se. Minua ahdistaa, että minä joutuisin sitten sisustamaan uuden asunnon kokonaan yksin enkä saisi poikaystävältä mitään tukea ja hän ei miettisi sisustusta yhtään. Onko teillä muilla käynyt samoin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla jotain sisustustavaraa on? Sinne vaan kämppään kaikki ja avot sisustus on valmis. Mitä noita miettimään, jos kumpaakan ei nappaa.

Minulla on yksiööni ihan tarpeeksi tavaraa, mutta ei kolmioon tai kaksioon tai rivitaloasuntoon. Minä haluan kyllä sisustaa, mutta ahdistaa, että joutuisin tekemään sen yksin.

AP

Kenen kanssa sisustit sen yksiön?

Vierailija
22/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle iha vain tiedoksi jalkapallohullulta, et ne pelipaidat ja kaulahuivit ovat sisustusesineitä. :) Miks ostaa taulu jostaki kukasta, ku voi kehystää oman seuran pelipaidan? Poikaystäväs tykkäisi, jos kattelisitte yhdes noita huiveja ja paitoja, joilla sit sisustaa. :) Vai onko se just se ongelma, et pitäs olla just niitä tauluja joistaki kukista? :D M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, miehellä on siis poikamieskämppä, missä on vain kaikki selviytymiseen (syömiseen, nukkumiseen ja ajanviettoon) tarvittavat asiat + lempiurheilujoukkueen fanikamaa. Sitten tulee tyttöystävä, joka haluaa sisustaa yhteisen kodin Ikean valkoisilla kaluisteilla ja limenvihreillä kukilla, kasveilla, "live, laugh, love" & "don't dream your life, live your dreams"-tauluilla, huolettomasti asetetulla päiväpeitolla, sadalla tyynyllä, joista yhtäkään ei ole tarkoitettu tyynyksi pään alle ja se PS4 ei myöskään sovi nyt oikein enää olohuoneen värimaailmaan. Syödään yhdessä pelkkää jäävuori-fetajuusto-mango-kikherne-salaattia ja se Arsenalin tai HIFK:n peli ei ole lauantai-iltana nyt enää niin tärkeää, koska Sanna (nimi muutettu) ja sen runoilijapoikaystävä ovat tulossa kylään.

Annapa poikaystäväsi yhteystiedot niin valaisen hänen maailmaansa.

Vierailija
24/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo jo ahdistaa niin onkohan yhteenmuutto viisasta?Se poikaystävä todennäköisesti jättää myös vaatteet lojumaan, ei korjaa astiota tai laske pytyn kantta tms.  

No ei jätä, kyllä hänellä kotona on ihan perussiistiä aina kun olen siellä. Mutta kun olen kysellyt, että minkälaista sisustusta yhteiseen asuntoon voitaisiin hankkia niin hänellä ei ole oikein minkäänlaista mielipidettä.

AP

Varaudu sit siihen, että niitä mielipiteitä alkaa löytyä, kun sinulla on konkreettisia ehdotuksia ja ajatuksia. Todennäköisesti mikään ei kelpaa ja päädytte kompromissiin, johon kumpikaan ei ole tyytyväinen.

Tuntemillani pariskunnilla näin on käynyt monenkin kohdalla: mies ilmoittaa ettei ole kiinnostunut sisustamisesta ja sanonut, että nainen voi sisustaa mielensä mukaan. Mutta sitten kun asiat konkretisoituvat, niin käy ilmi, että mies on itse asiassa kiinnostunut yhtä lailla siitä miltä kotona näyttää, mutta hänen makunsa vain on hyvin minimalistinen ja karu.

Vierailija
25/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ihan sanattomaksi tästä postauksesta. Voiko todella olla noin pinnallisia, itsekkäitä ja typeriä naisia? Jos mies ei välitä sisustamisesta, niin silloin sillä ei ole niistä asioista mielipidettä. Onko sinulla mielipidettä HIFK:n pelitaktiikasta?