Minua stressaa jos mies raivoaa (tapailusuhde)
Mies siis ei raivoa minulle, mutta saattaa kiroilla ja puhua suuttuneesti asiasta, joka häntä ärsyttää.
Tai käyttää hyvin värittyneitä ilmaisuja.
Esimerkiksi kävi kaupassa, josta oli tarjoustuote oli loppunut. Sanoi, että kauppa on "huijari" ja oli suuttunut.
Ymmärrän suuttumuksen, mutta minusta miehen raivoaminen on ahdistavaa. Se stressaa minua. Mitä tekisit?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinunkin vuorosi tulee tulla nimetyksi värikkäin ilmaisuin. Tulee, joku tilanne, jossa miehellä on seurassasi negatiivisia tunteita, ja kas, sinussa on oltava vikaa, koska ne tuntemukset ovat olemassa. Saat sitten jatkuvasti varoa, millä päällä mies on.
Tämä.
Itse jätin tapailu suhteen kun mies kilahti jostain työ asiasta ihan eri ihmiseksi.
Eipä hän ainakaan paremmaksi muutu, todennäköisesti alkaa raivota ja kiroilla sinullekin ja myöhemmin myös lapsillenne, jos sellaisia hankitte. Luonnevikainen mikä luonnevikainen.
Et ainakaan voi sitten 5-10 vuoden kuluttua valittaa, ettet huomannut mitään merkkejä aiemmin.
On oikeasti olemassa miehiä, jotka osaavat käyttäytyä. En ymmärrä, miksi pitää tyytyä sellaiseen, joka on päättänyt ottaa toimintatavakseen raivoamisen ja kiroilun.
Oma mieheni on samanlainen, varsinkin stressaantuneena. Kaikki muut ovat tyhmiä eivätkä osaa tehdä mitään oikein. Ikävä piirre, johon en yleensä reagoi päällisin puolin mitenkään, mutta sisimmissäni ahdistun.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on samanlainen, varsinkin stressaantuneena. Kaikki muut ovat tyhmiä eivätkä osaa tehdä mitään oikein. Ikävä piirre, johon en yleensä reagoi päällisin puolin mitenkään, mutta sisimmissäni ahdistun.
Minullakin siis lähinnä tällainen fiilis. Ja miehellä tuo tavanomainen stressaantuneen reagointitapa. Mutta pelkona minulla että hän vaikka on jollekin aspalle inhottava asiointitilanteessa (minua hävettäisi tällainen, siinäkin tilanteessa, että hän olisi oikeassa) ja sekin, että jonain päivänä raivoaa minulle.
Kyllä sinunkin vuorosi tulee tulla nimetyksi värikkäin ilmaisuin. Tulee, joku tilanne, jossa miehellä on seurassasi negatiivisia tunteita, ja kas, sinussa on oltava vikaa, koska ne tuntemukset ovat olemassa. Saat sitten jatkuvasti varoa, millä päällä mies on.