kävin juuri äsken mammografiassa
Kommentit (7)
Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle?
Joo, ei välttämättä liity ap:n käyntiin mitenkään, mutta esim. minulla on todella pienet rinnat (a-kuppi imetyksistä huolimatta, ei löydy oikein istuvia rintsikoita, käytän urheiluliivejä oikeastaan pelkästään) enkä oikein usko että noita saisi siihen litistys laitteeseen mitenkään. =D
Menin edestakaisin taxilla. Matkat maksoivat yhteensä n.30e. ei sattunut yhtään. hämmästyin itsekin siitä. kävin viimeksi v.2007. t.ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:56"]
Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle?
Joo, ei välttämättä liity ap:n käyntiin mitenkään, mutta esim. minulla on todella pienet rinnat (a-kuppi imetyksistä huolimatta, ei löydy oikein istuvia rintsikoita, käytän urheiluliivejä oikeastaan pelkästään) enkä oikein usko että noita saisi siihen litistys laitteeseen mitenkään. =D
[/quote]Ei ole niin pienitissistä mammoissa käynytkään, etteikö jotain olisi levylle saanut :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:56"]Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle?
[/quote]
Pienet tissit parhaat tissit, mennäänkö naimisiin?
Miehillekin tehdään mammografioita joten kyllä sieltä nyt aina jotain saa puristettua.
Millä menit?