Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin juuri äsken mammografiassa

Vierailija
18.03.2014 |

kysymyksiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä menit?

Vierailija
2/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle? 

Joo, ei välttämättä liity ap:n käyntiin mitenkään, mutta esim. minulla on todella pienet rinnat (a-kuppi imetyksistä huolimatta, ei löydy oikein istuvia rintsikoita, käytän urheiluliivejä oikeastaan pelkästään) enkä oikein usko että noita saisi siihen litistys laitteeseen mitenkään. =D

Vierailija
4/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin edestakaisin taxilla. Matkat maksoivat yhteensä n.30e. ei sattunut yhtään. hämmästyin itsekin siitä. kävin viimeksi v.2007. t.ap

Vierailija
5/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:56"]

Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle? 

Joo, ei välttämättä liity ap:n käyntiin mitenkään, mutta esim. minulla on todella pienet rinnat (a-kuppi imetyksistä huolimatta, ei löydy oikein istuvia rintsikoita, käytän urheiluliivejä oikeastaan pelkästään) enkä oikein usko että noita saisi siihen litistys laitteeseen mitenkään. =D

[/quote]Ei ole niin pienitissistä mammoissa käynytkään, etteikö jotain olisi levylle saanut :)

Vierailija
6/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:56"]Yksi asia mitä olen miettinyt on se, että miten mammografia tehdään pienitissiselle? 

[/quote]

Pienet tissit parhaat tissit, mennäänkö naimisiin?

Vierailija
7/7 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin tehdään mammografioita joten kyllä sieltä nyt aina jotain saa puristettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi