Tinder: jos olen tykännyt jonkun profiilista
niin näkyykö profiilini ja se tykkäykseni sille vastapuolelle jos en sovi hänen määrittelemäänsä ikähaitariin?
Ehdottaako siis Tinder ylipäänsä vain sellaisia profiileja minulle joiden ikähaitariin minäkin sovin?
Kommentit (4)
Ok. Eli jos hänellä profiilissaan ikähaarukka vaikka 35-45 ja olen 46 niin profiilini ei hänelle näy vaikka olisin tykännyt hänen profiilistaan?
Mutta hänen profiilinsa näkyy minulle koska hän sopii ikähaarukkaani.
Sinänsä vähän tyhmää..
Olisi parempi että ehdottaisi minulle vain sellaisia profiileja joiden ikähaarukkaan minäkin sovin.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli jos hänellä profiilissaan ikähaarukka vaikka 35-45 ja olen 46 niin profiilini ei hänelle näy vaikka olisin tykännyt hänen profiilistaan?
Mutta hänen profiilinsa näkyy minulle koska hän sopii ikähaarukkaani.
Sinänsä vähän tyhmää..
Olisi parempi että ehdottaisi minulle vain sellaisia profiileja joiden ikähaarukkaan minäkin sovin.
Et sinä näe heidänkään profiileja. Mutta miksi tämä olisi ongelma?
Goldin käyttäjä näkee kaikki tykkäykset riippumatta ikärajoituksista. Näin ainakin itselle kävi, mutta mitään suurempaa hyötyä siitä ei ollut.
Profiilisi ei näy heille ja ilman maksullista lisäpalvelua et näe muiden tykkäyksiä kuin sumennettuina pikku kuvina. Kun en itse maksa extraa, niin en tiedä näkeekö maksanut henkilö kaikki saamansa tykkäykset vai pelkätikähaarukkaansa sopivat.