Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: seksikysely parisuhteessa eläville!

Vierailija
18.03.2014 |

Kerro ensin parisuhteenne pituus ja mahdollisten lasten lukumäärä.

Kerro myös ovatko lapset pieniä, leikki-ikäisiä, teinejä vai asuvatko jo muualla. Ja myös pariskunnan (noin) iät. 

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa?

2. Kumpi tekee useammin aloitteen?

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin?

4. Eniten käyttämänne seksiasennot?

5. Käytättekö seksileluja?

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)?

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. 

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa?

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin?

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa?

Jättäkää sitten kysymyksetkin siihen vastauksienne eteen, niin on helpompi lukea. Kiitos paljon vastanneille. 

Mikäli saan hyviä vastauksia, niin hyödynnän näitä erääseen kirjoitukseeni. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pariskunta 45 v ja 46 v, mutta emme asu yhdessä. Olemme molemmat vuoroviikkovanhempia, ja vietämme vain joka toisen viikon yhdessä. Yhdessä alle vuosi. 

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? 7-10 kertaa/kahdessa viikossa

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Molemmat aina halukkaita

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Suuseksiä joka toinen kerta, yleensä aloituksessa, mies tekee sitä useammin

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Takaa päin mahallaan

5. Käytättekö seksileluja? Joo, melkein aina

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Ei, mies ehkä haluaisi, minulle ei tunnu kummoiselta

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. Joo, yleensä aina

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? En

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Enemmän kuin tyytyväinen

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En, en

Vierailija
2/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät sitä yleensä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 34-38 vuotias pariskunta. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja meillä on monta alle kouluikäistä lasta. 

Meillä menee kausittain. Välillä seksiä voi olla 5 kertaa viikossa, välillä 5 kertaa 2 kuukaudessa. 

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Ehkä mies? Mutta aika tasaisesti molemmat. 

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Suuseksiä ennen yhdyntää, noin jokatoisella kerralla. Mutta sitten pelkästään suuseksiä (eli laukeamiseen asti) on myös aika usein. Ehkä kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Useimmiten minä otan (nainen) mutta aikas tasaisesti tämäkin. Molemmat saa kyllä osansa :)

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Nainen selinmakuulla ja mies polviltaan (tässä asennossa laukean, joten siitä syystä). Muita paljon käytettyjä asentoja: takaapäin, lähetyssaarnaaja, kyljeltään, nainen päällä...vaihtelemme aika paljon. Yhdessä setissä noin 5 asentoa aina. 

5. Käytättekö seksileluja? Emme, joskus kokeilimme dildoa. En oikein pitänyt. 

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Emme, olemme kokeilleet, mutta en pitänyt siitäkään. Mieheni on liian hyvin varustettu siihen hommaan. 

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. Saan tietyssä asennossa rakastellessa. Suuseksistä saan aina. 

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? En ole koskaan näytellyt, mutta en saa aina myöskään orgasmia.  

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Erittäin tyytyväinen

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En haaveile, enkä käy. 

Jättäkää sitten kysymyksetkin siihen vastauksienne eteen, niin on helpompi lukea. Kiitos paljon vastanneille. 

Vierailija
4/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta takana reilu 2v, iät 25-vuoden paikkeilla. Lapsia ei ole.

-seksiä 1-2krt päivässä, eli viikossa 7-14krt.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin?

Suuseksiä annan n. joka toinen kerta, saan n. joka neljäs kerta. Loppuun otan n. 3-4krt kuukaudessa (kuukautisten aikaan).

Minä päällä ja takaapäin

Silloin tällöin vibraattoria ja anustappia

Kokeilleet olemme, emme harrasta, eikä kumpikaan erityisesti halua.

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole.

Saan yhdynnässä, nopeammin käyttämällä samalla vibraattoria.

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa?

En näyttele

Olen

Joskus fantasioin masturboidessani, en käy vieraissa.

Vierailija
5/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. milloin gallup parisuhteessa kuoleville?

Vierailija
6/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

v: n. 2-4krt/vkossa

V: mies 3/4 kerroista ja minä 1/4

v: melkein joka seksikerralla mies antaa suuseksiä. Minä annan ehkä joka toisella tai kolmannella kerralla.

v: yleisin lähetyssaarnaaja, toiseksi yleisen takaapäin, kolmanneksi yleisin "ristikkäin", lusikka on myös aika yleinen.

V: Aika usein.

V: Kyllä, mutta ehkä vain joka toinen tai kolmas kuukausi.

V: Saan melkein aina.

V: En.

V: Olen.

V: En.

Vierailija
7/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat n. 25v., suhteessa reilu 4 vuotta.

Vaihtelee, ehkä noin kerran viikossa.

Vaikea sanoa... Joskus minä teen aloitteen, joskus mies.

Minä saan useammin, koska saan sillä tavalla helpommin orgasmin. Ei ole ihan joka kerta suuseksiä mutta melkein. Miehelle annan harvemmin, mutta jos pyytäisi useammin niin antaisin kyllä.

Useimmiten joko lähetyssaarnaaja, takaapäin tai minä (nainen) päällä. Tässä järjestyksessä.

Ei.

Ei harrasteta, ei ole kumpikaan halunnut.

Saan, mutta kestää joskus aika kauan ennen kuin saan enkä saa joka kerta. Yksin saan aina.

No en.

Ehkä voisi olla vähän useamminkin seksiä.

En.

Vierailija
8/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:17"]

Kerro myös ovatko lapset pieniä, leikki-ikäisiä, teinejä vai asuvatko jo muualla. Ja myös pariskunnan (noin) iät. Parisuhteen pituus 27 v, lapset teinejä, molemmat n. 45 v

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? 6-7 kertaa viikossa

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? mies lähes aina

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin?suuseksiä melkein joka kerta, minä annan alusta loppuun hoidon miehelle menkkojen aikana 1- 2 kertaa, itse en sitä halua itselleni alusta loppuun tai ainakin sitten päälle pano, en tyydyty kunnolla ilman panoa

4. Eniten käyttämänne seksiasennot?takaapäin eri tavoin, lähetyssaarnaaja, ratsastus, lusikka

5. Käytättekö seksileluja?aika vähän

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? varsinaista yhdyntää aniharvoin, kumpikaan ei ole siitä erityisen innostunut, muuten peppuleikit kyllä (mulle, mies ei halua)

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. Saan ja toki myös suuseksissä, käsin

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? en

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? erittäin!

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? en käy, enkä haaveile

[/quote]

Vierailija
9/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v parisuhteessa, molemmat noin 30v.

vaihtelee paljon. mutta keskimääräisesti ehkä kerran viikossa. minä haluaisin paljon enemmän, mies ei. 

mies tekee aloitteen. jos minä teen, saan aina pakit.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? tämäkin vaihtelee määrältään. ehkä kerran kuukaudessa loppuun ja pari kertaa kuussa esileikkinä. itse saan ehkä kerran puolessa vuodessa.

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? minä selällään, mies polvillaan. ja koira.

5. Käytättekö seksileluja? käytetään, monenlaisia. penisrenkaita, anustappeja, vibroja, dildoja, sidontavälineitä, naamioita jne jne.

harrastetaan.

saan silloin tällöin pelkästä seksistä, usein hoidan itseni samalla kun harrastetaan seksiä. ja muutoinkin saan, jopa unissani.

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa?en näyttele.

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? seksiin juu, määrään en.

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? en haaveile, en käy.

Vierailija
10/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat vajaa 30v. Parisuhdetta takana 8 vuotta. 2 leikki-ikäistä lasta.

1-2krt viikossa. Joskus jopa 3krt. 

Minä teen hieman useammin (mies).

Lähes aina. Alusta loppuun harvoin. Molemmat yhtä usein.

Ratsastus, Lähetyssaarnaaja, Doggy style

Harvemmin.

Ei. Yritetty on huonolla menestyksellä. Haluaisin.

-

Näyttelen välillä nautinnon määrää, jotta se lisäisi sekä itseni että vaimoni nautintoa. Orgasmia en näyttele.

En ole tyytyväinen määrään. Laatuun olen.

Haaveilen usein, mutta en ole käynyt.

Vierailija
11/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta yhdessä, 2 alle kouluikäistä lasta, vajaa kolmekymppinen pariskunta.

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? Pari kertaa viikossa suunnilleen.

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Molemmat yhtä usein.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Suuseksiä on ainakin kerran viikossa jossain muodossa, yleensä ennen yhdyntää miehelle ja yhdynnän päätteeksi minulle. Loppuun asti mennään.

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Lähetyssaarnaaja ja doggy style.

5. Käytättekö seksileluja? Noin joka toisella tai kolmannella seksikerralla. Dildoja, kahleita, piiskoja ym. löytyy.

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Harrastamme, kerran tai pari kuussa.

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? En saa yhdynnässä, laukean fyysisesti kai mutta en tunne sitä mitenkään. Suuseksillä saan.

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? En, miksi niin tekisin?

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Olen.

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En, en ole kiinnostunut muista.

Vierailija
12/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös ovatko lapset pieniä, leikki-ikäisiä, teinejä vai asuvatko jo muualla. Ja myös pariskunnan (noin) iät. 

Olemme molemmat 33-vuotiaita. Lapsia ei ole. Yhdessä olemme olleet 6 vuotta.

Seksiä on noin 2-3 kertaa viikossa. Joskus on enemmänkin, joskus taas vähemmän, mutta noin keskimäärin.

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Sanoisin, että mies.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Mies antaa usein minulle suuseksiä esileikkinä, ehkä joka toinen kerta. Loppuun asti menee tosi harvoin. Minä annan myös suuseksiä esileikkinä, mutta harvemmin. Loppuun asti saatan ottaa esim saunassa tai sohvalla, joskus sängyssä.

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Lähetyssaarnaaja, takaapäin ja minä päällä

5. Käytättekö seksileluja? Ei

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Ei harrasteta. Ollaan kokeiltu, mutta en tykännyt. Ei mies sitä multa pyydä, että kai hän on ihan tyytyväinen ilmankin sitä.

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. En saa orgasmia yhdynnässä. Mies hoitelee mut ensin ja sitten rakastellaan ;)

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? En. Jos se ei tule, se ei tule.

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Olen kyllä.

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En, meillä menee hienosti ja rakastan miestäni.

Vierailija
13/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin parisuhteenne pituus ja mahdollisten lasten lukumäärä. +/- 50v, 4 lasta joista yksi alaikäinen. Lähes 20v yhdessä

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? Vähintään kerran viikossa

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Tasan menee aloitteet

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Joka kerran!!

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Nainen päällä tai takaa

5. Käytättekö seksileluja? Joskus

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Kyllä

7. Nainen, saatko orgasmin rakastellessa? Entä muuten? Jos kyselyyn vastaa mies, niin tämän kohdan voi jättää tyhjäksi, sillä rehellistä tietoa ei ole. Kyllä lähes aina

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? N erittäin harvoin

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Kyllä

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? em kyllä

Vierailija
14/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta yhdessä ja asumme yhdessä. Lapset, 3 kpl, teini-ikäisiä, mies 45, nainen 40.

- Seksiä on keskimäärin 5 krt/vko

- Menee aika tasan aloitekerrat 

- Keskimäärin joka 3. kerta on suuseksiä, nainen ottaa mieheltä. Useasti myös loppuun asti.

- Lähetyssaarnaaja ja lusikka-asento 

- Kyllä, joskus 

-  Joskus

- Saa orgasmin, mutta ei pelkässä yhdynnässä vaan klitorista pitää hyväillä samalla 

- Ei 

- Saisi olla enemmän alistusta 

- En haaveile/en käy 

Vierailija
15/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:37"]

Jaa.. milloin gallup parisuhteessa kuoleville?

[/quote]

Siihen riittää pikku vilkaisu palstalle, ei suurempaa gallupia tarvita. Parisuhteessaan pystyyn näivettyneitä ja -kuolleita on liiankin kanssa.

Vierailija
16/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N20/M29 (minä) Vuosi yhdessä, asumme eri paikkakunnilla.

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? Vähintään aamuin illoin aina kun olemme yhdessä, eli 4-8 kertaa viikonlopussa.

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Naisen tekee mieli aina, mutta ei koskaan pyydä, vaan odottaa aina minun aloitetta.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Tykkään antaa suuseksiä, mutta kumpikaan ei hirvittävästi nauti sen saamisesta. Nainen haluaa aina sitä itseään mahdollisimman pian ja paljon.

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Nainen alla, eri versioina. Joskus lyhyitä aikoja nainen päällä tai takaa päin. Mieltymykset menee hieman ristiin asentojen suhteen.

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Olen ehdottanut, mutta nainen ei halua.

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? Kyllä joskus, sillä tietyt asennot ei tunnu minusta miltään.

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Kyllä olen, saan riittävästi, tosin seksimme menee paljon naisen konservatiivisillä ehdoilla, joten haluaisin lisää väriä seksiimme.

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En ja En, aiemmassa parisuhteessa haaveilin.

Vierailija
17/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. yhdessä, ei lapsia. ikä 27 v.

4-9 kertaa kuukaudessa

en osaa sanoa, yhtä usein

otan suihin mieheltä lähes joka kerta osana esileikkiä, mutta loppuun asti todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa. mies nuolee 1-3 kert/kk, silloin aina orgasmiin asti.

lähetyssaarnaaja, kyljellään, lähetyssaarnaaja jalat miehen olkapäillä, takaapäin

kyllä, klitoriskiihottimia ja kahleita

aika harvoin, mutta haluaisin useammin. on aika vaikeaa saada mahtumaan ja vaatii pitkää lämmittelyä

Rakastellessa? Siis pelkässä yhdynnässä? En. Saan leluilla, nuollen ja sormin, mutten ole mikään lännen nopein ja tuleminen voi olla vaikeaa jos mieliala ei ole oikea

en!

nyt on ollut hyvä kausi, syksyllä ja vuodenvaihteessa seksikerrat jäivät vähän vähäisiksi, tuntui että olimme koko ajan väsyneitä.

Haaveilemme molemmat, ja voisimme harrastaa kimppaseksiä. Olemme myös antaneet toisillemme luvan "käydä vieraissa"

Vierailija
18/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, M22, ei lapsia, yhdessä 4 vuotta

-1-3 krt viikossa

- molemmat tekee aloitteita, mies ehkä hieman enemmän

-melkein joka kerta on suuseksiä. Mies ei yleensä halua ottaa laukeamiseen asti, mutta mulle antaa melkein aina orgasmin nuolemalla.

-vaihdellaan paljon: edestä, takaa, alta, päältä, sivulta... Yhden seksikerran aikana on aina väh. kaksi eri asentoa

-joskus, mutta ei kauhean usein. Lähinnä vibraa.

-Ollaan yritetty, mutta ei se ollut kivaa, niin ei enään 

-Saan melkein aina. Yleensä myös useampia, normaalisti kaksi orgasmia per kerta. 

-En ole ikinä näytellyt

-Olen. Se on aitoa ja läheistä, otetaan toisemme huomioon, eikä keskitytä vaan omaan nautintoomme. Jos jokin juttu ei toimi, niin sanotaan siitä suoraan, eikä näytellä tai valehdella mitään.

-Haaveilen muista miehistä ja naisistakin. En kuitenkaan käy vieraissa. Puhun fantasioistani avoimesti miehelleni ja käytämme niitä joskus hyödyksi seksissä. olemme myös tosissaan miettineet kolmen kimppaa toisen naisen kanssa.

Vierailija
19/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 13:53"]

N20/M29 (minä) Vuosi yhdessä, asumme eri paikkakunnilla.

1. Kuinka usein harrastatte seksiä? Viikossa, kuukaudessa tai vuodessa? Vähintään aamuin illoin aina kun olemme yhdessä, eli 4-8 kertaa viikonlopussa.

2. Kumpi tekee useammin aloitteen? Naisen tekee mieli aina, mutta ei koskaan pyydä, vaan odottaa aina minun aloitetta.

3. Kuinka usein suuseksiä? Ja kuinka usein ihan alusta loppuun suuseksiä? Kumpi ottaa useammin? Tykkään antaa suuseksiä, mutta kumpikaan ei hirvittävästi nauti sen saamisesta. Nainen haluaa aina sitä itseään mahdollisimman pian ja paljon.

4. Eniten käyttämänne seksiasennot? Nainen alla, eri versioina. Joskus lyhyitä aikoja nainen päällä tai takaa päin. Mieltymykset menee hieman ristiin asentojen suhteen.

6. Harrastatteko anaaliyhdyntää? Haluaisiko jompi kumpi (jos ette harrasta)? Olen ehdottanut, mutta nainen ei halua.

8. Nainen näytteletkö orgasmia koskaan kumppanillesi? Mies näytteletkö nautintoa? Kyllä joskus, sillä tietyt asennot ei tunnu minusta miltään.

9. Oletko tyytyväinen parisuhteesi seksiin? Kyllä olen, saan riittävästi, tosin seksimme menee paljon naisen konservatiivisillä ehdoilla, joten haluaisin lisää väriä seksiimme.

10. Haaveiletko vieraasta? Tai käytkö vieraissa? En ja En, aiemmassa parisuhteessa haaveilin.

[/quote]

Pakko tähän kommentoida, että mistä sinä tiedät, että naisesi tekee koko ajan mieli? Koska hän sanoo niin? Eiköhän hän silloin tekisi aloitteen jos koko ajan mieli tekisi :) Jos kosteudesta päättelet, niin ei kannata. Kostea voi olla ilman kiimaakin ;)

Vierailija
20/22 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaita, 4 vuoden parisuhde, lapsettomia

Noin kerran kahdessa kuukaudessa. Suhteen alkuaikoina (ekan vuoden aikana) 3-4 krt viikossa.

Minä (nainen) teen aina aloitteen, koska minulla on harvemmin mieli

Suuseksiä on joka seksikerralla ja molemmat tekevät sitä. Alusta loppuun suuseksillä -kertoja on ollut varmaan viisi kertaa yhteensä.

doggy, lähetyssaarnaajan eri variaatiot ja ratsastus yhtä suosittuja

Joskus vibraattoria

Ei, kummallakaan ei ole mitään erityistä hinkua.

Aina

Ei ole ollut tarvetta

Itse seksiin olen hyvin tyytyväinen. Määrää koskien koen huonoa omaatuntoa haluttomuudestani.

En ja en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi