Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon suhteesta, jota ei koskaan oltu saatettu päätökseen?

Vierailija
18.03.2014 |

Minkälainen stoori sinulla? Miten pääsit eroon? Kauan kesti? Vuosia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "ei oltu saatettu päätökseen"? MInusta suhde on saatettu päätökseen kun se on päättynyt, ja sillä selvä. Eron syistä huolimatta minulla on kestänyt pitkistä (yli vuoden) suhteista toipuminen noin vuoden verran. 

Vierailija
2/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. On suhteita, joita ei ole päätetty, jotka eivät ole päättyneet. Etkö todellakaan voi ymmärtää, että näin voisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:49"]Todellakin. On suhteita, joita ei ole päätetty, jotka eivät ole päättyneet. Etkö todellakaan voi ymmärtää, että näin voisi olla?

[/quote]

No sittenhän se suhde jatkuu :) Miksi siitä pitäisi päästä eroon?

Vierailija
4/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain tekstiviesti suhdetta. Jotkut miehet ainakin luulee, että jks lähettää pari tekstaria naiselle päivässä, heillä on suhde. Sitten kun nainen löytää seuraa, niin närkästytään jättämisestä :)

Vierailija
5/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on yhtäkkiä nyt niin kaiken kokematonta porukkaa ja ihan ilman mielikuvitusta? Tossa toisessa ketjussa on hyvä inspiraatiolähde. Alkkismiehen alkkiseksä pitää yhteyttä ja joku nyksä on huolissaan. Joku ehdottaa, että kun kyllästyt nyksääsi niin tämä alkkis muuttaa tietysti takaisin alkkiseksänsä luokse. Minnes muualle menisi bunkkaamaan? Luultavasti näissä jutuissa on usein kyse kolmoisdraamoista ja ties miestä kauheuksista. Voihan se olla, että joku läheisriippuvaisuuskin on kyseessä, mutta ennen kuin puhutaan läheisriippuvaisuudesta niin tarttee kyllä katsoa tarkemmin mistä oikeasti on kyse. Liian helppoa huutaa kaikkeen, että kyse on jostain riippuvaisuussuhteesta.

Vierailija
6/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille ja tapailu loppui, suhteen päättymistä ei koskaan virallistettu. Yhteydenpito vain hiljeni. Suhde oli kestänyt noin puoli vuotta ja olimme lähes päivittäin yhdessä, mutta siihen se sitten jäi. Oli puhetta että mies tulisi tänne käymään mutta ei kai koskaan saanut aikaiseksi. Yksi teini-iän poikaystävä, jonka kanssa myös asuttiin eri maissa otti vielä vuosien päästä yhteyttä (vaikka mitään kontaktia ei ollut otettu pitkään aikaan) ja oletti että vielä suorastaan riudun rakkaudesta. Mutta kai sitä normaali aikuinen tajuaa nopeammin.

Vierailija
7/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:21"]

Muutin ulkomaille ja tapailu loppui, suhteen päättymistä ei koskaan virallistettu. Yhteydenpito vain hiljeni. Suhde oli kestänyt noin puoli vuotta ja olimme lähes päivittäin yhdessä, mutta siihen se sitten jäi. Oli puhetta että mies tulisi tänne käymään mutta ei kai koskaan saanut aikaiseksi. Yksi teini-iän poikaystävä, jonka kanssa myös asuttiin eri maissa otti vielä vuosien päästä yhteyttä (vaikka mitään kontaktia ei ollut otettu pitkään aikaan) ja oletti että vielä suorastaan riudun rakkaudesta. Mutta kai sitä normaali aikuinen tajuaa nopeammin.

[/quote]

Kyllä miän ainakin laskisin aika pian tuollaisen suhteen vaan päättyneeksi kun ei enää olla yhteyksissä, vaikkei mitään sopimusta suhteen päättämisestä olisi tehtykään. 

Vierailija
8/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 10:43"]

Mitä tarkoittaa "ei oltu saatettu päätökseen"? MInusta suhde on saatettu päätökseen kun se on päättynyt, ja sillä selvä. Eron syistä huolimatta minulla on kestänyt pitkistä (yli vuoden) suhteista toipuminen noin vuoden verran. 

[/quote]

Tässä varmaan tarkoitetaan henkistä eroamista, joka poikkeaa hyvin paljon fyysisestä erilleen lähtemisestä.

Vierailija
9/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä. Jos suhde ei ole päättynyt, se jatkuu oli se sitten huono tai olematon. Päättymisen voi varmista kysymyksellä (jos ei oikeasti tajua vaikka siitä että toisella on uusi puoliso tai hän ei ole ottanut yhteyttä vaikkapa puoleen vuoteen): ollaanko me vielä yhdessä? Jos vastaus on _ei_, suhde on päättynyt. Odotatteko te jotain symbolisia eleitä tai merkkejä taivaasta vielä varmistukseksi?

Vierailija
10/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen hassu juttu yhdestä deitistä. Tavattiin lyhyen mutta melko intensiivisen kirjoittelun jälkeen kerran, ihan ok fiiliksillä mutta mitään suurta siitä ei syntynyt. Kirjoiteltiin vielä pari viestiä, sitten se juttu vain jäi, molemmilta. Tapasin toisen (nykyisen mieheni) ja se olikin semmoista jalat alta meininkiä eikä mitään "ihan ok", ja nopeasti edettiin parisuhteeseen.

Ehkä puolen vuoden päästä tuo deitti otti taas yhteyttä ja ehdotti tapaamista, sanoin että olen jo suhteessa toisen kanssa enkä näin ollen "valitettavasti" enää lähde treffeille. Mies siitä suivaantumaan, että "kun meillähän jäi se juttu vähän kesken, miten sää nyt sillain aloit toista tapailemaan..."

Että mitä, ollaan kerran tavattu ja jkv kirjoitelleet, niin puolen vuoden päästäkin mun pitäisi olla sitoutunut häneen ja dumpata kaikki muut ehdokkaat, huolimatta siitä että hänestäkään ei ollut mitään koko aikana kuulunut!? :D

Totta kai asiallista olisi ollut sopia puolin ja toisin, että eiköhän tämä ollut tässä, mutta se vaan tosiaankin jotenkin hiipui. Korostan vielä, että molemmilta.

Vierailija
11/15 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä riidat, joita ei ole selvitetty? Onks kellään?

Vierailija
12/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia... :D

Vierailija
13/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut baarissa erään miehen, joka oli kyllä valtavan ujo. Hänen kiinnostuksensa minuun tuli ilmi vasta viikkoja tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, kun eräissä juhlissa miehen kaveri alkoi kertoa, miten mies oli ollut äkäinen ja mustasukkainen silloin ensitapaamisen yhteydessä, kun olin nauranut yhden kaverin (miespuolinen) kanssa jollekin asialle... No, vähän mutkien kautta päädyin tämän miehen kanssa leffatreffeille, ja kirjoittelimme viestejä puolin ja toisin. Molemmat kävimme ulkona, baareissa jne., mutta lähinnä omalla kaveriporukalla, joskus törmättiin sattumalta. Minä en todellakaan edes ajatellut meillä olevan suhdetta, vaikka miehen kiinnostuksesta olinkin tietoinen, mutta se sen osoittaminen oli niin olematonta, että tiesin ettei jutusta tulisi mitään. Eikä mies sytyttänyt mua mitenkään, vaikka mukava olikin. No, kun leffatreffeistä oli kulunut 2kk, tapasin toisen miehen, joka kolahti sitten ihan täysillä. Aloimme seurustella, muutimme yhteen ja toiselle paikkakunnalle, 3kk myöhemmin olin raskaana ja 4kk myöhemmin menimme naimisiin. Näiden kuukausien aikana ei siitä leffa-miehestä kuulunut mitään, ja minä olin niin rakastunut etten edes muistanut koko tyyppiä... Puoli vuotta myöhemmin, neljä päivää häiden jälkeen, tuli viestiä, että mitä kuuluu, tavattaisko taas. No, vastauksessa kerroin, että hyvää kuuluu, just pari päivää sitten menin naimisiin ja vauva syntyy puolen vuoden päästä, ja että voidaanhan me vaikka kahvilla käydä joku päivä. No, tyypistä ei enää kuulunut, mutta myöhemmin kuulin, että oli tilittänyt paikkakuntansa baareissa ja yökerhoissa miten olin särkenyt hänen sydämensä ja pettänyt hänen luottamuksensa, kun sillä lailla vaan hyppäsin suhteesta toiseen. Kerroin kyllä näille, jotka tästä tilityksestä mulle kertoi, etten ollut edes tietoinen mistään suhteesta hänen kanssaan, ja että on minun mielestäni kummallista, jos seurustellaan muttei puolen vuoden aikana edes viestejä vaihdeta saati tavata kertaakaan.

Vierailija
15/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut baarissa erään miehen, joka oli kyllä valtavan ujo. Hänen kiinnostuksensa minuun tuli ilmi vasta viikkoja tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, kun eräissä juhlissa miehen kaveri alkoi kertoa, miten mies oli ollut äkäinen ja mustasukkainen silloin ensitapaamisen yhteydessä, kun olin nauranut yhden kaverin (miespuolinen) kanssa jollekin asialle... No, vähän mutkien kautta päädyin tämän miehen kanssa leffatreffeille, ja kirjoittelimme viestejä puolin ja toisin. Molemmat kävimme ulkona, baareissa jne., mutta lähinnä omalla kaveriporukalla, joskus törmättiin sattumalta. Minä en todellakaan edes ajatellut meillä olevan suhdetta, vaikka miehen kiinnostuksesta olinkin tietoinen, mutta se sen osoittaminen oli niin olematonta, että tiesin ettei jutusta tulisi mitään. Eikä mies sytyttänyt mua mitenkään, vaikka mukava olikin. No, kun leffatreffeistä oli kulunut 2kk, tapasin toisen miehen, joka kolahti sitten ihan täysillä. Aloimme seurustella, muutimme yhteen ja toiselle paikkakunnalle, 3kk myöhemmin olin raskaana ja 4kk myöhemmin menimme naimisiin. Näiden kuukausien aikana ei siitä leffa-miehestä kuulunut mitään, ja minä olin niin rakastunut etten edes muistanut koko tyyppiä... Puoli vuotta myöhemmin, neljä päivää häiden jälkeen, tuli viestiä, että mitä kuuluu, tavattaisko taas. No, vastauksessa kerroin, että hyvää kuuluu, just pari päivää sitten menin naimisiin ja vauva syntyy puolen vuoden päästä, ja että voidaanhan me vaikka kahvilla käydä joku päivä. No, tyypistä ei enää kuulunut, mutta myöhemmin kuulin, että oli tilittänyt paikkakuntansa baareissa ja yökerhoissa miten olin särkenyt hänen sydämensä ja pettänyt hänen luottamuksensa, kun sillä lailla vaan hyppäsin suhteesta toiseen. Kerroin kyllä näille, jotka tästä tilityksestä mulle kertoi, etten ollut edes tietoinen mistään suhteesta hänen kanssaan, ja että on minun mielestäni kummallista, jos seurustellaan muttei puolen vuoden aikana edes viestejä vaihdeta saati tavata kertaakaan.