Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen puoliso sinulla olisi, jos teini-ikäinen haaveesi puolisosta olisi toteunut?

Voi niitä aikoja
17.11.2020 |

Minulla olisi pitkä lihaksikas mies, jolla on pitkät paksut mustat hiukset ja joka käyttää aina mustaa nahkatakkia ja ajaa moottoripyörää. Hän olisi herkkä ja lempeä mutta voimakas ja miehekäs. Luonnollisesti hän myös kirjoittaisi minulle rakkausrunoja. Ja kuuntelisi Eppu Normaalia. Hän ei koskaan vilkaisisikaan muita naisia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö kiharahiuksinen, suklaasilmäinen kreikkalais-adonis.

Vierailija
22/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamies

En tiedä, miksi se oli ajatuksena niin kiehtova, mutta oli. Ei toteutunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kuvittelin jakavani elämäni ensirakkauteni kanssa. Olisi siis lyhyt ja jäntevä, komeakasvoinen, sixpack ja hyppii korkealle :D puhuu ja nauraa paljon, ihana, ystävällinen, lähettelee minulle ääri-imeliä rakkaustekstiviestejä ja tulee uskoon. Mut joku meni pieleen ja hän vaan katosi, ei halunnut puhua tai kertoa syytä. Myöhemmin olen käsittänyt, että päihteet tuli mukaan kuvioon kaveriporukan kautta.

Vierailija
24/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kuvittelin jakavani elämäni ensirakkauteni kanssa. Olisi siis lyhyt ja jäntevä, komeakasvoinen, sixpack ja hyppii korkealle :D puhuu ja nauraa paljon, ihana, ystävällinen, lähettelee minulle ääri-imeliä rakkaustekstiviestejä ja tulee uskoon. Mut joku meni pieleen ja hän vaan katosi, ei halunnut puhua tai kertoa syytä. Myöhemmin olen käsittänyt, että päihteet tuli mukaan kuvioon kaveriporukan kautta.

HYPPII KORKEALLE! :D :D

Vierailija
25/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen mielellään metalli- ja rock musiikista pitävä laiha sekä pitkä mies. Ei partaa.  Pukeutuminen vähän sellaista persoonallista. Luonteeltaan  mukava  ja hauskakin, mutta kuitenkin  herkkä ja sellainen omantienkulkija myös. Poikkeaisi joukosta hyvällä tavalla. Olisi sellainen rohkea ihminen myös omalla tavallaan ja tekisi omia juttujaan ja kulkisi omaa tietään puolustaen niitä asioita  mitkä olisivat hänelle tärkeitä. Olisi kuitenkin huumorintajuinen myös ja rentokin persoona. Olisi kiinnostunut monista asioista. Tämä viesti on ajankohtainen  ja en ole siinä mielessä edistynyt yhtään, että samat kiinnostuksen kohteet edelleen. Ainahan sitä voi toivoa kaikkea, vaikka ei siihen uskokaan ja toisaalta en sillä tavalla kiinnostu vaan tietynlaisista, mutta kun kerran sitä haavetta kysyttiin.

Vierailija
26/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro hoikka suunnilleen itseni pituinen kaunispiirteinen mies. Voi olla esim. hevarityyliä tai runopoika. Rauhallinen luonne. Mukava ihmisille ympärillään. Ei pidä itsestään meteliä.

Aika samanlainen ihanne mulla on nytkin. Oma mies on myös hoikka, mutta hyvin pitkä ja enemmän söpö/komea kuin kaunis. Luonne on aika samanlainen kuin nuoruudenihanteellani. On tosin aika sosiaalinen. Tyyliltään hyvin normaali nörttimies.

Vierailija
27/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro hoikka suunnilleen itseni pituinen kaunispiirteinen mies. Voi olla esim. hevarityyliä tai runopoika. Rauhallinen luonne. Mukava ihmisille ympärillään. Ei pidä itsestään meteliä.

Aika samanlainen ihanne mulla on nytkin. Oma mies on myös hoikka, mutta hyvin pitkä ja enemmän söpö/komea kuin kaunis. Luonne on aika samanlainen kuin nuoruudenihanteellani. On tosin aika sosiaalinen. Tyyliltään hyvin normaali nörttimies.

Nuoruudenihanteellani oli aina ruskeat hiukset, vaalea iho ja siniset tai vihreät silmät. Nykyisellä kumppanillani on vaaleat hiukset, vaalea iho ja sinivihreät silmät. Mutta koskaan en kuvitellut tykkääväni blondista.

Vierailija
29/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenn Medeiros.

Vierailija
30/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä olin ihastunut moneen rokkistaraan. Nyt aikuisena olen tajunnut sen, etten ihan tyhmiin tyyppeihin ihastukaan. Joo, naisia ollut silloin nuorena heillä paljonkin, mutta nyt muutama kärkityyppi esimerkiksi on ollut naimisissa saman naisen kanssa vuosikymmeniä ja avioliitot vaikuttavat hyvin onnellisilta. Edelleen ovat älykkäitä ja fiksuja tyyppejä, enemmänkin, kun päihteet ovat jääneet kokonaan pois. Joten mistä sitä ikinä voi tietää jos tiet olisivat oikeasti kohdanneet😂.

Oma aviomies on älykäs ja taitava ammattilainen myös musiikkialalla ja olemme olleet kolmisenkymmentä vuotta yhdessä ja hyvin menee. Täysin onnellinen tässä ja nyt hänen kanssaan eli hyvin mulle kävi.

Vierailija
31/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku likainen narkkari hippi

Vierailija
32/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikasta nallekarhu, jolla on todella siniset silmät ja joka on iloinen luonteeltaan. Sellaista etsin ja sellaisen löysin. Nykyään ollaan naimisissa.

Vierailija
33/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä asuva pankkiiri. En sellaista erityisesti toivonut, mutta sellainen ihastuksestani tuli aikuisiällä. :)

Vierailija
34/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkainen, kiltti mutta silleen sopivasti kovia kokenut metallisti. Nyt on lyhyttukkainen, kiltti ja aika tavalla kovia kokenut sekatyylinen gamer.

Vierailija
35/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsissä asuva pankkiiri. En sellaista erityisesti toivonut, mutta sellainen ihastuksestani tuli aikuisiällä. :)

Aika jännä kuvailla omaa rakasta kumppaniaan ensisijaisesti asuinmaan ja ammatin mukaan. Mihin teidän parisuhde ja rakkaus oikeen perustuu?

Vierailija
36/37 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin eronnut, ei sitä idioottia amisviikseä aikuinen katselisi.

Onneksi se jätti mut jo parin kk jälkeen :)

Vierailija
37/37 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Syrjä tai joku muu äijä, jolla on yhtä hyvät runoilijan ja sanoittajan lahjat. Ei onneksi toteutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan