Millainen puoliso sinulla olisi, jos teini-ikäinen haaveesi puolisosta olisi toteunut?
Minulla olisi pitkä lihaksikas mies, jolla on pitkät paksut mustat hiukset ja joka käyttää aina mustaa nahkatakkia ja ajaa moottoripyörää. Hän olisi herkkä ja lempeä mutta voimakas ja miehekäs. Luonnollisesti hän myös kirjoittaisi minulle rakkausrunoja. Ja kuuntelisi Eppu Normaalia. Hän ei koskaan vilkaisisikaan muita naisia.
Kommentit (37)
Aika lailla sellainen kuin nykyinen on. Teininä tavattiin.
Minulla olisi pitkä , miltei hämähäkkimäisen laihat sääret omaava rokkari . Tietysti tummat kihartuvat pitkähköt hiukset. Vauhdikas ja kovasti minuun ihastunut.
Ei minkäänlaista, satunnaisia tapaamisia vain.
Mulla oli niin monta haavetta. Ihastuksen kohde vaihtui vähän väliä.
Epäseksuaalinen söpö naapurinpoika.
Onneksi en tehnyt kumppanivalintaani teininä.
Ei minkäänlaista. Nuorena ei käynyt mielessäkään että alkaisin parisuhteeseen, saatikka että avioituisin. Olin vannoutunut yksineläjä ja kun kaverit alkoivat seurustella ihmettelin mitä ihmeen tekemistä miehen kanssa voisi keksiä. Kävi vähän huomaamatta sitten aikanaan että ihastuttiin ja lopulta mentiin yksiin.
Haaveissa tummat hiukset, ruskeat silmät, urheilullinen, kokkaava, pitkä mies. Löysin ja naimisissa hänen kanssaan olen. :)
Oona Kivirannan kaltainen nainen. :D M25
Aika pitkälti sellainen kuin nyt onkin. Pitkä, laiha, rauhallinen, kärsivällinen ja vähän sisäämpäinlämpiävä.
Teininä haaveilin ujoista ja hiljaisista pitkistä laihuliineista.
Minun "tyyppini" oli rauhallinen, itsekseen tai hyvin pienessä joukossa viihtyvä pitkä (minäkin olen), leikkisä ja huumorintajuinen lukutoukka. Ei laiha, muttei kovin pulskakaan. Jokin lukemista ja tutkimista vaativa harrastus tai jopa intohimo oli plussaa. "Tyyppi" ei ole muuttunut yläasteen jälkeen eli neljässäkymmenessä vuodessa oikeastaan yhtään. Sinkku olen yhä.
Söpö hoikka nörde mies, jolla on pörröiset hiukset ja pehmo luonne.
Romanttinen, vegaani, haaveilija, varakas, hyvä käytöksinen, komea, ei petä, ei käytä päihteitä, ei tupakoi ja tärkein haluaa paljon lapsia. Ps. vois olla hyvä siivoamaan.
Kaikki toteutui :)
En haaveillut puolisosta teini-ikäisenä; elämässä oli tuolloin paljon muuta mielenkiintoisempaa.
Nick Carter :D