Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat somejulkaisut ahdistavat!

Vierailija
17.11.2020 |

Kuinka moni on teistä on havainnut ahdistuvansa omista somejulkaisuistaan? Tai jos kirjoitat hieman jotakin syvällisempää ajatuksistasi tai tunteistasi? Oon itse havahtunut tähän ja syystä, että pelkään reaktioita, että mitä ihmiset mahtavat ajatella. Ja kyllä, taustalla on ehdottomasti säröjä itsetunnossa, mutta onhan some nykyään myös melkoinen sotatanner, jossa on helppo ampua toinen alas. Vakavasti harkitsen somesta luopumista.

Muita, joilla samanlaisia tuntoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä jos vuoden päästä onkin toista mieltä ja kaikki luulevat että olet edelleen vanhaa mieltä asioista. Pitäisikö jokainen mielenliike raportoida maailma someavatarin kautta? En ole itse somessa koska en halua kamppailla moisten ongelmien kanssa.

Vierailija
2/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä jos vuoden päästä onkin toista mieltä ja kaikki luulevat että olet edelleen vanhaa mieltä asioista. Pitäisikö jokainen mielenliike raportoida maailma someavatarin kautta? En ole itse somessa koska en halua kamppailla moisten ongelmien kanssa.

No tämä! Oot päättänyt viisaasti. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lakannut olemasta lakattuaan olemasta somessa?

Vierailija
4/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan

Vierailija
5/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sit poistelen niitä aina. Lähinnä erotuomarin haukkumista, ku eivät osaa sitä samperin työtään tehä oikein. :D M25

Vierailija
6/6 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lakannut olemasta kokonaan sama ihminen. On rasittavaa ja olen jumissa vieraan ihmisen profiilissa.