Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton raskaus - kaikki kunnossa?

Vierailija
17.03.2014 |

Hei, täällä esikoistaan odottava kirjoittelee. Olen viikolla 12+3 ja raskauteni on ollut lähes oireeton. En olisi varmaan tajunnut olevani paksuna ellei menkat olisi jääneet pois. Rinnat on hieman arat, mutta muita raskausoireita ei ole ollut. Mahanikaan ei ole kasvanut yhtään, onko normaalia?

Pelkään, että onko kohdussani ketään.. Ainakaan kunnossa kun on niin "hiljaista" :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koskaan mitään oireita normaaleissa raskauksissa. Ne 4 mitkä on päättyneet km on ollut pahoinvointia ja rintojen arkuutta. Ei niitä oireita ole pakko olla.

Vierailija
2/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on. mullakin on kaikki raskaudet olleet lähes oireettomia. neljä raskautta ja viis tervettä lasta. ei keskenmenoja koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mahassa välttämättä vielä viikkokausiin mitään metakkaa pidetä. Jos istukka on vauvan edessä, et välttämättä tunne mitään potkuja koko raskauden aikana. Jos asia kuitenkin huolettaa, käy neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet.

Vierailija
4/4 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan sama juttu. Kaikki meni paremmin kuin hyvin. Ole vaan tyytyväinen tilanteeseesi. Todennäköisesti loppuraskautesi on yhtä helppo. Minäkin urheilin vielä synnytystä edeltävänä päivänä. Varsinkin kun on kyse ekasta raskaudesta, on ihan normaalia, että mahakaan ei vielä ole kasvanut.

Jotkut saa oikeasti pahat raskausoireet, jotkut tykkää dramatisoida ja saikuttaa joka asiasta ja jotkut on elämänsä kunnossa. Hyvävointisista raskauksista ei usein uskalleta puhua, koska heti joku on manaamassa sitä, että kyllä se siitä vielä kärsimykseksi muuttuu ;) Mutta ei se aina muutu! Nauti joka hetkestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan