Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitaja tarjolla Porin alueelle

Vierailija
17.03.2014 |

Tervehdys!

Olen 20-vuotias tyttö ja olisin valmis toimimaan lastenhoitaja lapsille iästä 6kk ylöspäin.

Kokemusta löytyy satunnaisista babysitterikeikoista, kesätyöstä päiväkodissa ja kotona vammaisen veljen hoidosta sekä kummipoikani (joka on 9kk) hoidosta. 

Eli hoituu lasten syöttö, pesu, ruoanlaitto, leikit, ulkoilu, liikunta yms. 

Minulla on myös auto käytössäni, joten olen myös valmis hakemaan lapsia tarhasta, viemään heitä tapahtumiin ja sen sellaista. En pane pahakseni myöskään ruoanlaittoa ja siivoamista, joskaan en kodinhoitajaksi rupea. ☺

Tällä hetkellä en enää opiskele tai ole löytänyt mieluista työtä muutettuani Turusta Poriin, joten aikatauluni muovautuu tarpeidesi mukaisesti, mieluiten tiestysti työskentelisin päivisin. Olen siis koulutukseltani YO-merkonomi, mutta lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni ja haaveilenkin tällä hetkellä omasta pienestä kääröstä, tosin se ei ole vielä ajankohtaista.

Voisin siis työskennellä pätkissä taikka ihan “putkeen”. Tarvittaessa lapselle/lapsille yön yli hoitajana, en kuitenkaan viikottain/viikonloppuisin.

Mikäli haluat pilteillesi rehellisen, päihteettömän ja suuren sydämen omistavan nuoren naisen, niin ota yhteyttä. :) 

Satakunnan alue; Pori, Harjavalta, Kokemäki, etc.

Sähköpostini on nea.anttalainen(at)gmail.com.

Laita ihmeessä viestiä, jos olet kiinnostunut, niin jutellaan lisää! 

Nea Anttalainen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi