Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt naamaani, hiuksiini, kroppaani

Vierailija
17.03.2014 |

vaatteisiini............siis ihan kaikkeen itsessäni.

Onneksi voi vetää pipon syvälle päähän ja lähteä ulos täällä periferiassa missä kukaan ei näe, ei siis haittaa vaikka näyttää harakanperseeltä koko eukko.

Jospa ihana auringonpaiste vähän piristäis.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:34"]

Kaikkeen noihin voi vaikuttaa. Turha siis valittaa!

Naamankin saa ihan uuteen uskoon kun tekee kotitekoisen kasvonaamion, kuorii sekä kosteuttaa. Opettele meikkaamaan, netti on täynnä tutoriaaleja ja vinkkejä. Etsi hiuksillesi tarkoitettuja kampausneuvoja ja laita tukkaasi jos ei ole vara värjätä/leikata.

Mene kirpputorille ja uusi vaatekaappiasi. Jos et omaa tyylitajua, googlaa kuvahaulla vaikka "XL fashion". Ala syömään terveellisemmin ja ulkoile. Huolehdi yöunista!

Sulla on YKSI ELÄMÄ ja tulet katumaan jos elät sen valittaen.

[/quote]

Miten joku pystyy päättelemään yhdestä avauksesta että olen ainainen valittaja =) JOSKUS on ihan hyvä valittaa ja tänään on muutenkin huono päivä syistä joista en nyt tässä ala avautumaan.

Miksi ihmeessä etsisin XL-muotia kun olen hoikka, vartaloonsa voi olla kyllästynyt vaikkein lihava olisikaan.

Harrastan liikuntaa ja ulkoilen, syön myös terveellisesti ja nukun riittävästi, silti tänään oli paska aamupäivä.

5 tunnin auringossa ulkoilun jälkeen oli hauska käydä lukemassa saamani vastaukset, mukana oli ihan helmiä taattuun av-tyyliin

ap =)

Vierailija
2/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia välillä, jos pidempään jatkuu sitten ei.

Toivottavasti aurinko piristää, tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 15:51"]

Naamankin saa ihan uuteen uskoon kun tekee kotitekoisen kasvonaamion, kuorii sekä kosteuttaa. Opettele meikkaamaan, netti on täynnä tutoriaaleja ja vinkkejä. Etsi hiuksillesi tarkoitettuja kampausneuvoja ja laita tukkaasi jos ei ole vara värjätä/leikata.

Mene kirpputorille ja uusi vaatekaappiasi. Jos et omaa tyylitajua, googlaa kuvahaulla vaikka "XL fashion". Ala syömään terveellisemmin ja ulkoile. Huolehdi yöunista!

[/quote]

Miten joku pystyy päättelemään yhdestä avauksesta että olen ainainen valittaja =) JOSKUS on ihan hyvä valittaa ja tänään on muutenkin huono päivä syistä joista en nyt tässä ala avautumaan.

Miksi ihmeessä etsisin XL-muotia kun olen hoikka, vartaloonsa voi olla kyllästynyt vaikkein lihava olisikaan.

Harrastan liikuntaa ja ulkoilen, syön myös terveellisesti ja nukun riittävästi, silti tänään oli paska aamupäivä.

5 tunnin auringossa ulkoilun jälkeen oli hauska käydä lukemassa saamani vastaukset, mukana oli ihan helmiä taattuun av-tyyliin

ap =)

[/quote]

Ainakin itselle on tosi iso kynnys edes mainita ääneen jos vaikkapa vanhenemisen merkit harmittavat joten loit mielikuvan turhan ruikuttajasta kun tulet ihan internettiin ketjun asiasta perustamaan ilman näkyvää aietta parantaa asioiden laitaa. Pahoittelen jos oletukseni oli väärä, mutta ymmärtänet :)

Ehdottamani hakusana oli esimerkki, käytä vähän mielikuvitusta.

Ja usko tai älä, vastaukseni on tarkoitettu hyväntahtoisesti.

Vierailija
4/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pienet asiat piristää ulkonäköö. Esim vaan uus paita tms voi tehä uuden ilmeen. 

Vierailija
5/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:35"]Täällä sama kuin ap:llä. paitsi vaatteisiin en ole kyllästynyt. Naamaan, hiuksiin ja kroppaan rinnoista alaspäin :/.

Hiuksia ei voi leikata kun olen ne tyhmyyksissäni viime vuonna kynittänyt, ja kadun sitä ikuisesti. Kasvattelen takaisin. Se on oikeastaan AV-raadin syy.Kuuntelin niitä hiushöpinöitä kun sanottiin että vanhemmalle naiselle, jolla ohuet hiukset ei sovi pitkä tukka vaan pitää leikata lyhyt.Paskan marjat- mua lyhyt kyllä vanhensi ja teki niin karun näköiseksi-plääh....

Mietin vain että mihin pituuteen voisi kokeilla pidennyksiä, siis ihan vähäsen ja lyhkäsiä että saisi vaikka vähänkään naisellista pitkää haiventa niskaan? Ja mitkä olis ohuthiuksiselle parhaimmat, sinetit vai mikrorenkaat tms?

[/quote]

Osta hienoja ohutpipoja joita voi käyttää sisälläkin. Tai ota lyhyeen tukkaasi joku tosi räväkkä väri, vaikka pinkki, se korvaa hiusten vähyyttä. Värjäys on helppo muuttaa sit jos et tykännytkään.

Vierailija
6/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:05"]

[/quote]

ap =)

[/quote]

Ainakin itselle on tosi iso kynnys edes mainita ääneen jos vaikkapa vanhenemisen merkit harmittavat joten loit mielikuvan turhan ruikuttajasta kun tulet ihan internettiin ketjun asiasta perustamaan ilman näkyvää aietta parantaa asioiden laitaa. Pahoittelen jos oletukseni oli väärä, mutta ymmärtänet :)

[/quote

Jännää miten erilaisia me ihmiset ollaan. Mulle ei tuota mitään vaikeuksia puhua ikääntymiseen liittyvien ulkonäkömuutosten aiheuttamasta harmista. Ja toisaalta netissä on niin helppo nimettömänä kirjoittaa asioista joista ei muuten avautuisi kuin kidutettuna. 

Kyllä mulla on parannusaikomuksia mutta ne kaikki tapahtuvat keväämmällä.

Toi uusien vaatteiden hankkiminen on aika hankalaa nykyään, en kovin helposti löydä kaupasta mieleisiäni. Ompelen jonkinverran itse, näin saan istuvia ja riittävän hyvin tehtyjä vaatteita. Ensi viikonloppuna mahdollisuus shoppailuun, toivottavasti löydän jotain kivaa =)

ap

Vierailija
7/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 17:05"]

[/quote]

ap =)

[/quote]

[/quote

Jännää miten erilaisia me ihmiset ollaan. Mulle ei tuota mitään vaikeuksia puhua ikääntymiseen liittyvien ulkonäkömuutosten aiheuttamasta harmista. Ja toisaalta netissä on niin helppo nimettömänä kirjoittaa asioista joista ei muuten avautuisi kuin kidutettuna. 

Kyllä mulla on parannusaikomuksia mutta ne kaikki tapahtuvat keväämmällä.

Toi uusien vaatteiden hankkiminen on aika hankalaa nykyään, en kovin helposti löydä kaupasta mieleisiäni. Ompelen jonkinverran itse, näin saan istuvia ja riittävän hyvin tehtyjä vaatteita. Ensi viikonloppuna mahdollisuus shoppailuun, toivottavasti löydän jotain kivaa =)

ap

[/quote]

Toivottavasti, parempia aamupäiviä tulevaisuudessa!

Kohtahan se tuleekin jo kesä :)

Vierailija
8/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä pitää! Positiivisella asenteella etiä päin vaan!

Vierailija
9/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin sakset kouraan ja uusi malli hiuksiin?

Vierailija
10/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:22"]

[/quote]

Kyllä, kampaajalle tarttis mennä. Kun vielä tietäis mitä tälle tekis. Olen yrittänyt kasvattaa mutta ei se taida olla mun juttuni, helppoa olis kun vois vaan kietaista hiukset kiinni mutta kasvatus kestää liian kauan.

Vierailija
11/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään suunnittelet kampaajalle menoa, mä täällä suunnittelen doityourself kampausta. Hiukset kasvaneet aivan törkeen pitkiksi.

Vierailija
12/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin kyllästynyt kaikkeen itsessään, niin sit tarttis tehdä jotain? Uusi hiusmalli, uusi kevättakki vaikka? Käy lenkillä jos piristyisit :)

Vierailija
13/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:22"]

[/quote]

Kyllä, kampaajalle tarttis mennä. Kun vielä tietäis mitä tälle tekis. Olen yrittänyt kasvattaa mutta ei se taida olla mun juttuni, helppoa olis kun vois vaan kietaista hiukset kiinni mutta kasvatus kestää liian kauan.

[/quote]

Mitäs jos et etsisikään aina sitä "helppoa" mallia? Niitä ponnareita ja kietaistuja hiirenhäntiä on 13 tusinassa, sillä ei kyllä piristystä ulkomuotoon tule. Leikkaa kunnollinen, kasvoihisi sopiva malli, ja pidä siitä huolta. Pieni vaiva aamuisin laittaa, mutta piristää tosiaan kun katsoo peiliin ja näkee kivasti leikatun ja laitetun tukan.

Vierailija
14/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös kyllästynyt itseeni, mutta mä en oikein usko, että mulle auttaa uusi hiusmalli tai kevättakki. Pitäis panna naama kokonaan uusiksi.

Vierailija
15/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama kuin ap:llä. paitsi vaatteisiin en ole kyllästynyt. Naamaan, hiuksiin ja kroppaan rinnoista alaspäin :/.

Hiuksia ei voi leikata kun olen ne tyhmyyksissäni viime vuonna kynittänyt, ja kadun sitä ikuisesti. Kasvattelen takaisin. Se on oikeastaan AV-raadin syy.Kuuntelin niitä hiushöpinöitä kun sanottiin että vanhemmalle naiselle, jolla ohuet hiukset ei sovi pitkä tukka vaan pitää leikata lyhyt.Paskan marjat- mua lyhyt kyllä vanhensi ja teki niin karun näköiseksi-plääh....

Mietin vain että mihin pituuteen voisi kokeilla pidennyksiä, siis ihan vähäsen ja lyhkäsiä että saisi vaikka vähänkään naisellista pitkää haiventa niskaan? Ja mitkä olis ohuthiuksiselle parhaimmat, sinetit vai mikrorenkaat tms?

Vierailija
17/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa valittaa, siitähän se muutos lähtee?

Vierailija
18/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lopeta valittaminen, kitiseminen ja marttyrointi

2. Mene kampaajalle

3. Osta jotain uusia, kivoja vaatteita tai asusteita

4. Laihduta ja ala harrastamaan liikuntaa

5. Rumalle naamalle et voi mitään, voit yrittää opetella meikkaamaan paremmin

Vierailija
19/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:36"]

Miksei saa valittaa, siitähän se muutos lähtee?

[/quote]

Ehei hyvänen aika läheskään aina! Valittaminen on turhaa, muutos lähtee tosiasioiden tunnustamisesta.

ap vaikuttaa ikuiselta ruikuttajalta. Jos on kerran varaa mennä kampaajalle niin mikä ihme tässä yhtälössä on nyt sitten niin kamalaa?

Vierailija
20/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen on elämän suola...kaikki valittaa JOSTAKIN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä