Paljonko painoit viime vuonna ja paljon painat nyt?
Kommentit (61)
Viime vuonna tähän aikaan 55,5 kg ja nyt 55,5 kg. Tässä välissä olen ehtinyt olla raskaana ja synnyttää. Tyttölöinen syntyi helmikuun alussa :)
Painan jtn 2-3 kiloa enemmän nyt.Ja se ketuttaa :/ yleensä saan kyllä keväisin itsestäni irti sen verran että pudottelen pimeän ajan kilot mutta nyt olen jostain syystä ollut vähän niin kuin turppaassa. No odotellaan jospa sieltä tulisi.
Oon painanut viimeisen kymmenen vuotta 66 kg, +/- n.700 g, lukuun ottamatta vuotta 2011 jolloin raskaana paino kävi 76:ssa. Rapiaan lähti "itsestään" pois synnytyksen jälkeen. Meillä ei sit jojoilla ainakaan, vaikka joskus houkuttelisi olla hoikka. En kuitenkaan laihduta, koska jossain muinaishistoriassa syömishäiriö, josta toipunut niin täysin, että ymmärrän tykätä itsestäni näin.
Vuoden lopussa 69,7 kg, nyt 63,2 kg.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:42"]
Noin 55 kg viime vuonna
ja 55kg tänäkin vuonna.
[/quote]
Sama täällä.
Viime vuonna 54 kg, nyt 55 kg, tavoite 56 kg. Olen normaalipainon alarajoilla ja koitan lihottaa itseäni. Ei ole helppoa...
Viime vuonna aloitin laihduttamisen lukemasta 88kg, nyt painan 72 ja enää viisi kiloa lopputavoitteeseen.
Aika lailla vuosi sitten painoin 66 kg, nyt paino on siinä 56 - 57 kg. Ei varsinaista laihdutusta, ihan vaan syönyt vähän vähemmän, mistään sinänsä tinkimättä.
Varmaan jotain 56kg ja nyt painan varmaan 51kg.
Viime vuonna 60 kg ja nyt 61.4 kg.
Viime vuonna 54kg, nyt 69kg :D
Joo, olen raskaana rv 36
Viime vuonna vaaka näytti 93kg ja järkytyin (laihdutin 10kg, mutta tulin sitten raskaaksi) ! Nyt vaaka näyttää 95kg, raskausviikkoja 36.
Viime vuonna 60kg (+-0,8kg) nyt 60,5kg. Olen 7. viikolla raskaana.
61 kg vuosi sitten ja sama paino edelleen. Syön kaikkea ja paljon.
vuosi sitten painoin 57kg. nyt 58kg. tavoite 50kg ollut vuosia.